Tehtiin aikanaan keuruulla tämmöisiä kivoja kepposia. Alikessujen suihkuun laitettiin lankkia. Siis pyöritettiin ensin suihkun pää irti letkusta ja sitten tursutettiin lankkituubista lankkia sisään ja sitten letku vain takaisin kiinni. Ja kun joku alikessu meni suihkuun, sai hän mukavat lankkikylvyt(eikä muute lähde helposti pois)=). Toinen suihkujekku oli vastaava, mutta jätkät silloin kusi suihkuletkun täyteen =). Kokeilkaapas!!
Jäyniä simputtajille
4
1973
Vastaukset
- Juro
Meillä kävi tuvan ruudinkeksijä paskantamassa vittumaisen alikersantin tyynyyn, tyynyliinan alle... :D Ei se mitään pökälettä vääntänyt, vaan käytti tyynyliinan sisäpuolta vessapaperina.
Meni pari PÄIVÄÄ että se alik. oli kuulemma vaan miettiny että miks sen sägyn vieressä haisee niin paskalle :D :D
Syyllistä ei saatu koskaan selvitettyä, eikä alik. kehdannut viedä asiaa kompanjan päällikölle asti. - vanhoille idiooteille
Itse kusin pulloon ja säästin kusta n.2 viikkoa jonka jälkeen se haisi todella pahalle.
Kävin kaatamassa kusen sänkyihin ja roskiksiin ja haju oli järkyttävä! Kun kusi oli kuivunut ei haju lähtenyt edes lakanoita vaihtamalla pois. - Päksä
Juu on varmaan koulutus mielekkäämpää kun esimies on valmiiksi vittuuntunut.
tollasesta olisi meillä porukka juossut muutaman viikon ja ollut aika hiljaista kaikenlaisten myönnytysten kanssa.- SeeDub
Niinhän sitä kuuluukin tehdä. Heti jos joku käskee jotakin, niin sama tahti jatkuu kuin ala-asteella ja ne silloin kiusaajina kunnostautuneet tyypit ovat vauhdissa. Oli se silloin peruskoulussa kivaa, kun sai kovan jätkän maineen sillä että pieksi ja pilkkasi toisia. Koittakaa oikeasti aikuistua...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984