tahdonäidiksi-87

-samiska-

Ajattelin kysyä, et kiinnostaisko sua ruveta vaihtaa kuulumisia ja meilailla täysin samassa tilanteessa olevan saman ikäsen tytön kans? Oon ittekki halunnu lasta ja haluan vieläkin. Musta ois kiva jso voitas ruveta meilaileen, ku mulla ei anakaan ole yhtään kaveria jotka haluavat lapsen (muutamalla on jo) niin olis tosi kiva saada sellanen ihminen joka tietää miltä tuntuu.. (yrittää ja epäonnistuu) jos sua kiinnostas niin mailaa osotteeseen [email protected] annan sitten sieltä mun oikeen kunnon osotteen.. En tuu tänne varmaa enää tänne lueskeleen näitä juttuja, koska täältä saa niin pahan mielen.. mutta mailaile mulle tonne jos haluat..

36

2182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanhempi ihminen

      Aina ei saa mitä haluaa.

      • :DD

        Semmoinen vanha, roikkuvanahkainen haahka, joka sättii jokaista nuorempaa äidiksi tahtovaa?


      • sopivan ikäinen
        :DD kirjoitti:

        Semmoinen vanha, roikkuvanahkainen haahka, joka sättii jokaista nuorempaa äidiksi tahtovaa?

        Sä olet pentu äidiksi usko pois. Eikö sulla ole muuta elämää ja onko sulla ikinä ollut lapsuuttakaan vai oletko lestaadiolainen?


      • *joku
        sopivan ikäinen kirjoitti:

        Sä olet pentu äidiksi usko pois. Eikö sulla ole muuta elämää ja onko sulla ikinä ollut lapsuuttakaan vai oletko lestaadiolainen?

        Ei lestaadiolaiset harrasta esiaviollista seksiä.. äläkäs nyt tuomitse jos et jotain tunne. eihän yhdestä viestistä voi saada selville, että minkälainen se ihminen oikeasti on


      • TahdonÄidiksi87
        *joku kirjoitti:

        Ei lestaadiolaiset harrasta esiaviollista seksiä.. äläkäs nyt tuomitse jos et jotain tunne. eihän yhdestä viestistä voi saada selville, että minkälainen se ihminen oikeasti on

        niinpä... mun mielestä on tosi idioottimaista ja lapsellista rupee heti tuomita jotain ketä ei edes tunne!! tosi tyhmää että heti ajattelee että nuori ei voisi olla hyvä äiti! 18v niin ei ole minusta liian nuori!!!


      • näihän se
        TahdonÄidiksi87 kirjoitti:

        niinpä... mun mielestä on tosi idioottimaista ja lapsellista rupee heti tuomita jotain ketä ei edes tunne!! tosi tyhmää että heti ajattelee että nuori ei voisi olla hyvä äiti! 18v niin ei ole minusta liian nuori!!!

        on!!! huutomerkkien määrä kertoo kypsyyden!! sun tapauksessa odottelisin sitä lasta vielä muutaman vuoden..


      • TahdonÄidiksi87
        näihän se kirjoitti:

        on!!! huutomerkkien määrä kertoo kypsyyden!! sun tapauksessa odottelisin sitä lasta vielä muutaman vuoden..

        Toi on musta todellakin väärin! mistä sä voit tietää olenko mä valmis äidiksi vai en ku sä et edes tunne mua?
        Mun mielestä toi on todella lapsellista että väittää jotain sellasta mistä ei tiedä mitään!
        Olen todellakin kyllästynyt tollaisiin typeriin arvosteluihin!


      • kun näitä sun
        TahdonÄidiksi87 kirjoitti:

        Toi on musta todellakin väärin! mistä sä voit tietää olenko mä valmis äidiksi vai en ku sä et edes tunne mua?
        Mun mielestä toi on todella lapsellista että väittää jotain sellasta mistä ei tiedä mitään!
        Olen todellakin kyllästynyt tollaisiin typeriin arvosteluihin!

        esseitäsi ja vastauksiasi lueskelee, ni eipä juuri mitään jää arvailujen varaan..


      • just juu..
        TahdonÄidiksi87 kirjoitti:

        Toi on musta todellakin väärin! mistä sä voit tietää olenko mä valmis äidiksi vai en ku sä et edes tunne mua?
        Mun mielestä toi on todella lapsellista että väittää jotain sellasta mistä ei tiedä mitään!
        Olen todellakin kyllästynyt tollaisiin typeriin arvosteluihin!

        Sä olet aina joka ketjussa huutomerkkeines hokemassa samoja asioita. Eikös täällä ole massapostittaminen kielletty ;D

        Kaikki näkee sun teksteistä, ettet ole ainakaan varhaiskypsä. Se, että on 18vuotias ei tarkoita sitä, että on valmis äidiksi. Se tarkoittaa vasta sitä, että on rahaa itse ostaa tupakkansa.
        Äitiyteen tarvitaan muutakin kuin huutomerkkejä..;)


      • Mendy
        TahdonÄidiksi87 kirjoitti:

        Toi on musta todellakin väärin! mistä sä voit tietää olenko mä valmis äidiksi vai en ku sä et edes tunne mua?
        Mun mielestä toi on todella lapsellista että väittää jotain sellasta mistä ei tiedä mitään!
        Olen todellakin kyllästynyt tollaisiin typeriin arvosteluihin!

        mutta viesteistäsi kuultaa vielä selvä lapsenmielisyys.Olen sinua vain vuoden nuorempi,mutten ole tällä palstalla (tai missään muuallakaan) todistellut todistelemisen perään kuinka hyvä äiti olen ja pärjään.Itse sen tiedän ja se riittää,jokaisella on omat tapansa kasvattaa lapsi.MUTTA siihen tarvitsee olla henkisesti täysin valmis,vastuu on suurempi kuin uskoisi.Eihän sitä kukaan etukäteen tiedä,mutta vanhemmilla äideillä yleensä on elämänkokemusta ja tietoa asioista.Arvostan jokaista äitiä,joka huolehtii lapsistaan hyvin,olivat he sitten vanhoja tai nuoria,äidin rooli ei todellakaan ole helpoimmasta päästä.


      • nuori-mami
        näihän se kirjoitti:

        on!!! huutomerkkien määrä kertoo kypsyyden!! sun tapauksessa odottelisin sitä lasta vielä muutaman vuoden..

        ..huutomerkkienkö määrä kertoo kypsyyde?saanen nauraa.
        ikinä kuullu mitään noin typerää,vieläpä sellaisen suusta joka tahtoo pönkittää omaa egoaan haukkumalla muita ihmisiä!!


      • tarvitse
        nuori-mami kirjoitti:

        ..huutomerkkienkö määrä kertoo kypsyyde?saanen nauraa.
        ikinä kuullu mitään noin typerää,vieläpä sellaisen suusta joka tahtoo pönkittää omaa egoaan haukkumalla muita ihmisiä!!

        omaa egoa pönkittää, kun näitä teitin viestejä lukee. Olen monta kertaa todennut, että asiani on vallan mainiosti, ei ole tarvinnu 17 veenä putsata paskaa perseestä tai haista hielle ja oksennukselle..


      • Auringonkukka

        Mikä ihme suakin vaivaa?Mun vauvakuume alkoi jo 17-vuotiaana,ja jo 19-vuotiaana sain ensimmäisen lapseni.Olin todella tarkka äiti,huolehtivainen jne.Ja nyt toisen kanssa sama juttu.Voisiko enempää omaa lastaan rakastaa


      • epäkyspää
        Auringonkukka kirjoitti:

        Mikä ihme suakin vaivaa?Mun vauvakuume alkoi jo 17-vuotiaana,ja jo 19-vuotiaana sain ensimmäisen lapseni.Olin todella tarkka äiti,huolehtivainen jne.Ja nyt toisen kanssa sama juttu.Voisiko enempää omaa lastaan rakastaa

        just juu on teini-iässä oleva äiti ja hän pätee ihan koko ajan muiden kustannuksella. millon on taloja ja asuntoja tallinnassa millon hän on laskenut kaikki tulevat menot valmiiksi, millon tekee sitä ja tätä,
        puhdasta pätemistä ja se on vielä säälittävämpää kuin 20 huutomerkkiä, ihan totta.
        epäkypsä äidiksi, äiti vain siksi koska halusi vauvan. teiniäiti.


      • Mendy-
        epäkyspää kirjoitti:

        just juu on teini-iässä oleva äiti ja hän pätee ihan koko ajan muiden kustannuksella. millon on taloja ja asuntoja tallinnassa millon hän on laskenut kaikki tulevat menot valmiiksi, millon tekee sitä ja tätä,
        puhdasta pätemistä ja se on vielä säälittävämpää kuin 20 huutomerkkiä, ihan totta.
        epäkypsä äidiksi, äiti vain siksi koska halusi vauvan. teiniäiti.

        Miten ihmeessä te jaksatte?Nimim. Just joo kuulostaa/vaikuttaa todellakin kypsältä äidiksi,eikä siinä tietääkseni ole mitään pahaa.En ole huomannut KERTAAKAAN että ko. henkilö yrittäisi päteä muiden kustannuksella,kuten monet muut.
        Ottakaa nyt hyvät ihmiset järki käteen ja katsokaa peiliin.Jos tällä palstalla kertoo että menee hyvin,niin johan siitä show syntyy,suurempi oikeastaan kuin jos kertoo menevän huonosti.

        Toki,täällä on äitejä/äideiksi haluavia,jotka toitottavat kuinka hyviä nuoret äidit on ymym. ja yrittävät saada lisää itseluottamusta.Kypsyyteen kuuluu myös se että osaa ottaa kritiikkiä vastaan.


      • just juu..
        epäkyspää kirjoitti:

        just juu on teini-iässä oleva äiti ja hän pätee ihan koko ajan muiden kustannuksella. millon on taloja ja asuntoja tallinnassa millon hän on laskenut kaikki tulevat menot valmiiksi, millon tekee sitä ja tätä,
        puhdasta pätemistä ja se on vielä säälittävämpää kuin 20 huutomerkkiä, ihan totta.
        epäkypsä äidiksi, äiti vain siksi koska halusi vauvan. teiniäiti.

        No, minähän en voi sille mitään jos teillä menee noooin huonosti =/

        Toivottavasti tulevaisuus on valoisampi, ei tarvitse silloin olla onneton toisten hyvien "puolien" vuoksi..


      • RESSUKKAA
        tarvitse kirjoitti:

        omaa egoa pönkittää, kun näitä teitin viestejä lukee. Olen monta kertaa todennut, että asiani on vallan mainiosti, ei ole tarvinnu 17 veenä putsata paskaa perseestä tai haista hielle ja oksennukselle..

        eipä ole minunkaan tarvinnut haista hielle ja oksennukselle vaikka lapsi onkin. ei ihmekkään että olet noin "teiniäitejä" vastaan, kuin lapsuudestas jääny kammo omasta hieltä ja oksennukselta haisevalta teiniäidiltä!


      • katjuska
        *joku kirjoitti:

        Ei lestaadiolaiset harrasta esiaviollista seksiä.. äläkäs nyt tuomitse jos et jotain tunne. eihän yhdestä viestistä voi saada selville, että minkälainen se ihminen oikeasti on

        Ei mun mielestä ainakaan oo mitään merkitystä minkä ikäsenä sen lapsen tekee,jos on vaan valmis ottamaan vastuun.Ite sain 16-vuotiaana lapsen ja nyt oon kohta 4-vuotiaan iloisen ja reippaan pojan ylpeä äiti.muuten oon kasvattanu yksin paitsi nyt oon avoliitossa ollut vuoden.Että näin=)


    • MINÄ

      Nyt on pakko kirjoittaa. Ikä ei kerro onko kypsä äidiksi. Vaikka täällä aina niin luullaan. Itse seuranneena olen huomannut että nuoremmat äidit ovat monesti jalat maassa tämän asian suhteen. Ne jotka ovat tehneet lapsen kolmikymppisinä ovat monesti yli tarkkoja kaiken suhteen. Nuoremalla äidillä lapset ovat saaneet normaalin kasvatuksen. Siis tämä on yleensä ei aina. Kummassakin on "huonoja ja hyviä" vanhempia. Eli oli ikä mikä tahansa niin on ihmisestä kiinni onko äidiksi.

    • minäkin olen 18

      Olen myös vuonna 1987 syntynyt tyttö.

      Miten ihmeessä voitte jo harkita lastentekoa? Minulla suurimpia murheita ovat tällä hetkellä YO-kirjoitukset ja pääsykokeet, sitten muutto omilleni. Miten te pärjäätte? Tässä vaiheessa kellään tuskin on pitkää parisuhdetta takana, aiotteko suoraan yksinhuoltajiksi? Mistä saatte rahaa? Missä asutte? Opiskeletteko lasten kanssa vai jäättekö kotiäideiksi?
      Miksi jo nyt, kun tässä maassa on mahdollisuus tehdä paljon muutakin kuin lisääntyä?

      • oikea ihminen vastaamaan,

        kun en ole teiniäiti, enkä edes nuori äiti. Monen kohdallahan homma on mennyt niin, että hups, vahingossa tullut raskaaksi. Jopa e-pillerit pettävät joskus. Siinä on sitten kaks vaihtoehtoa, pitää/ luopua. Varmasti ovat joutuneet miettimään pitkään, mitä tehdä, eikä päätös varmaan ole ollut helppo. Eihän se helppoa ole, voit vaan kuvitella, jos itse olisit nyt äiti. Koulut kesken, ei työtä, ei toimeentuloa. Ja sitten vielä jos jäät yksinhuoltajaksi.

        En aio saarnata, enkä moittia. Mutta olen huomannut, että vaikeudet kasvattavat, ja moni teiniäiti on todellakin hyvä äiti. Rahapulaahan on myös aikuisilla ihmisillä.... Mutta sitkeästi monet itseään kouluttavat, ja käyvät kenties vielä jossain välissä töissä.

        Toki näitä huonojakin äiti-ihmisiä löytyy, mutta niitä löytyy myös aikuisista... Ja kuten olen aiemmin sanonut, ei pidä kenellekään äitiyttä niin nuorena suositella.

        Ja itse ainakin suosittelen lämpimästi ensin koulutusta, ja sit vähän työkokemusta. Ehtii elää parisuhteessa ensin, ja nähdä sen arkielämän. Ja saat elämänkokemusta. Ja jopa rahaa tilille... ;)


      • Mendy-

        koska niin vain sattui käymään.Sitä pärjää kyllä,jos asennoituu oikein..tililleni rapsahtaa 3krt/kk erilaisia tukia sekä miehen tulot päälle.aina elämä ei ole järin leveää,mutta pärjää,kun osaa sijoittaa oikeisiin asioihin.asumme samassa kaupungissa vanhempiemme kanssa,vuokralla tosin.aion mennä opiskelemaan,paikka on jo valmiina,lykkäystä hain lapsen vuoksi.
        Lapsen saaminen ei tarkoita että pitäisi lopettaa oma elämä kokonaan.Se vain rajoittaa hyvällä tavalla.
        Lisääntymisen jälkeenkin voi tehdä vaikka mitä.*Itse en koe että jäisin paitsi yhtään mistään.

        (anteeksi jos löytyy kirjoitusvirheitä,poikanenkin naputtelee äiskän kanssa=))


      • just juu..

        Olen v.86 syntynyt, ja minulla on pitkä parisuhde takana (5v). Se ettet sinä ole valmis äidiksi, ei tarkoita sitä ettei kukaan olisi?

        "Aiotteko suoraan yksinhuoltajiksi?"
        Olipa outo letkautus..

        Mies on töissä.

        Opiskelen loppuun ensi syksynä..ehkä..ellei tule toista ihmettä ;)

        Maailmassa on paljon mahdollisuuksia vielä lasten saannin jälkeen, lapsettomat tai kotiinsa jumiutuneet eivät sitä vaan aina ymmärrä. Ei se elämä siihen lopu, päinvastoin :)


      • lopu, mutta
        just juu.. kirjoitti:

        Olen v.86 syntynyt, ja minulla on pitkä parisuhde takana (5v). Se ettet sinä ole valmis äidiksi, ei tarkoita sitä ettei kukaan olisi?

        "Aiotteko suoraan yksinhuoltajiksi?"
        Olipa outo letkautus..

        Mies on töissä.

        Opiskelen loppuun ensi syksynä..ehkä..ellei tule toista ihmettä ;)

        Maailmassa on paljon mahdollisuuksia vielä lasten saannin jälkeen, lapsettomat tai kotiinsa jumiutuneet eivät sitä vaan aina ymmärrä. Ei se elämä siihen lopu, päinvastoin :)

        elämä vaikeutuu kun lapsia syntyy perheeseen. Helponta opiskella, ettiä työ ja sitten tehdä perhe! Ja sen varmaan ymmärtää myös perheellinen?


      • just juu..
        lopu, mutta kirjoitti:

        elämä vaikeutuu kun lapsia syntyy perheeseen. Helponta opiskella, ettiä työ ja sitten tehdä perhe! Ja sen varmaan ymmärtää myös perheellinen?

        jos olisin näin ajatellut olisin kai opiskellut loppuun ja mennyt töihin?
        Toisaalta opiskeluja on pari kurssia jäljellä ja työpaikka odottaa omalta alalta jos tahdon sinne mennä.
        Ei tämä tästä vaikeutunut ole, ainakaan meillä. Kaikillahan tilanne ei ole sama.


      • kaikilla kun ei oo
        just juu.. kirjoitti:

        jos olisin näin ajatellut olisin kai opiskellut loppuun ja mennyt töihin?
        Toisaalta opiskeluja on pari kurssia jäljellä ja työpaikka odottaa omalta alalta jos tahdon sinne mennä.
        Ei tämä tästä vaikeutunut ole, ainakaan meillä. Kaikillahan tilanne ei ole sama.

        se paikka oottamas, eikä voi alkaa yrittäjäksikään. Kyl mäkin mamman tunnen joka koulun aloitti ja jätti kesken, kun ei oikeen lasten kans onnistunu.


      • just juu..
        kaikilla kun ei oo kirjoitti:

        se paikka oottamas, eikä voi alkaa yrittäjäksikään. Kyl mäkin mamman tunnen joka koulun aloitti ja jätti kesken, kun ei oikeen lasten kans onnistunu.

        Meitä vanhempia on onneksi tässä taloudessa kaksi, molemmat täysillä mukana, joten opiskelu ei tuota minkään sortin vaivaa sitten kun poika on melki 2v. En usko tämän vaikuttavan opintojen loppuun suorittamiselle.

        Erikoista on myös yleistys, ettei nuorilla voisi olla jo työpaikka odottamassa (en tark.14-16v), koska joillakin on.


      • Mendy-
        lopu, mutta kirjoitti:

        elämä vaikeutuu kun lapsia syntyy perheeseen. Helponta opiskella, ettiä työ ja sitten tehdä perhe! Ja sen varmaan ymmärtää myös perheellinen?

        mulla ainaka oo vaikeutunut yhtään..Elämä on paljon antosampaa nykyään kun saa katsella miten pikkanen touhuaa ja kehittyy..Onhan se välillä raskasta,mutta niin se elämä on,oli lapsia tai ei..


      • edellinen
        just juu.. kirjoitti:

        Olen v.86 syntynyt, ja minulla on pitkä parisuhde takana (5v). Se ettet sinä ole valmis äidiksi, ei tarkoita sitä ettei kukaan olisi?

        "Aiotteko suoraan yksinhuoltajiksi?"
        Olipa outo letkautus..

        Mies on töissä.

        Opiskelen loppuun ensi syksynä..ehkä..ellei tule toista ihmettä ;)

        Maailmassa on paljon mahdollisuuksia vielä lasten saannin jälkeen, lapsettomat tai kotiinsa jumiutuneet eivät sitä vaan aina ymmärrä. Ei se elämä siihen lopu, päinvastoin :)

        Ei tuo ollut letkautus, tarkoitin, että ei kai tyyliin muutaman kuukauden tai vuoden parisuhde vielä ole niin varma, että voi luottaa toisen olevan apuna lastenkin kanssa.
        Poikaystäväni äiti sai ensimmäisen lapsensa 17-vuotiaana, toisen vuoden päästä ja seuraavat kahden vuoden välein. En tajua, miten hän onnistui hoitamaan lähihoitajakoulutuksen seitsemän lapsen juostessa jaloissa.


      • just juu..
        edellinen kirjoitti:

        Ei tuo ollut letkautus, tarkoitin, että ei kai tyyliin muutaman kuukauden tai vuoden parisuhde vielä ole niin varma, että voi luottaa toisen olevan apuna lastenkin kanssa.
        Poikaystäväni äiti sai ensimmäisen lapsensa 17-vuotiaana, toisen vuoden päästä ja seuraavat kahden vuoden välein. En tajua, miten hän onnistui hoitamaan lähihoitajakoulutuksen seitsemän lapsen juostessa jaloissa.

        se oli hatun noston arvoinen suoritus, en voi muuta sanoa.


    • ex-teiniäiti

      Annan hyvän neuvon;harkitse todella tarkkaan ennenkuin hankit lapsen!Olen itse alle parikymppisenä saanut lapsen, toivottu raskaus ja naimisiin menimme.Asiat ovat hyvin, mutta minua on ruvennut mietityttämään kovasti, että olisinko kuitenkin ollut parempi äiti vasta hieman vanhempana:(Olen hoitanut lapsen hyvin, on aina ollut vaatetta ja tavaraa sekä tietenkin rakkautta.Jotenkin vain on kokoajan huono omatunto siitä etten tehnyt lasta ns.normi-iässä.Olisi ollut enemmän rahaa, ammatti ja en varmaan olisi halunnut koskaan ravintolaan:(Kaikestahan sitä ihminen voi itseään syyllistää.

      • no tämä

        oli tyhmin viesti minkä täällä olen nähnyt.
        Juu, vaan alle 20v tahtoo baariin ja omaa aikaa..

        Monesti käy niin, että päätät tehdä lapsen sitten kun on täydellinen taloudellinen tilanne,olet edennyt uralla, omakotitalo ja perunamaa ja ihana mies ja sormus sormessa. Sitten yritätte lasta esim.30v. Ettekä saakkaan lasta! Koko maailma romahtaa, kaikki minkä eteen olet tehnyt töitä katoaa eikä millään tunnu olevan mitään merkitystä.

        Myöskin 30v äidit ottavat äitiydestä liikaa paineita, yrittävät edetä täydellisesti jne koska kaikki muut asiat on hyvin jo. Kun taas 20v äidit ottavat äitiyden "rennommin" ja kasvattavat lastaan kuuluisalla maalaisjärjellä enemmän kuin kirja kädessä..

        TÄMÄ SIIS YLEENSÄ


      • " vanha" mamma
        no tämä kirjoitti:

        oli tyhmin viesti minkä täällä olen nähnyt.
        Juu, vaan alle 20v tahtoo baariin ja omaa aikaa..

        Monesti käy niin, että päätät tehdä lapsen sitten kun on täydellinen taloudellinen tilanne,olet edennyt uralla, omakotitalo ja perunamaa ja ihana mies ja sormus sormessa. Sitten yritätte lasta esim.30v. Ettekä saakkaan lasta! Koko maailma romahtaa, kaikki minkä eteen olet tehnyt töitä katoaa eikä millään tunnu olevan mitään merkitystä.

        Myöskin 30v äidit ottavat äitiydestä liikaa paineita, yrittävät edetä täydellisesti jne koska kaikki muut asiat on hyvin jo. Kun taas 20v äidit ottavat äitiyden "rennommin" ja kasvattavat lastaan kuuluisalla maalaisjärjellä enemmän kuin kirja kädessä..

        TÄMÄ SIIS YLEENSÄ

        Ja miksi ei, olen sitä mieltä, että jokainen itse tietää, omalla kohdallaan, sen mikä on parasta, oma on elämä. Sitä ei tietenkään ikinä tule tapahtumaan, että se miellyttäis jokaista tämän viestin lukijaa. Minä olen halunnut lasta yli 10 vuotta. Siitäkin vois joku sanoa sitten, että se on väärin, mistä tädit tiedätte, kuinka kypsä henkisesti minä olen?
        Halusitte tai ette, olen nyt raskaana, puolessa välissä matkaa :) Onneksi olkoon kaikille äideille, myös niille nuorille, jotka ovat samassa tilassa.


      • ex-teiniäiti
        no tämä kirjoitti:

        oli tyhmin viesti minkä täällä olen nähnyt.
        Juu, vaan alle 20v tahtoo baariin ja omaa aikaa..

        Monesti käy niin, että päätät tehdä lapsen sitten kun on täydellinen taloudellinen tilanne,olet edennyt uralla, omakotitalo ja perunamaa ja ihana mies ja sormus sormessa. Sitten yritätte lasta esim.30v. Ettekä saakkaan lasta! Koko maailma romahtaa, kaikki minkä eteen olet tehnyt töitä katoaa eikä millään tunnu olevan mitään merkitystä.

        Myöskin 30v äidit ottavat äitiydestä liikaa paineita, yrittävät edetä täydellisesti jne koska kaikki muut asiat on hyvin jo. Kun taas 20v äidit ottavat äitiyden "rennommin" ja kasvattavat lastaan kuuluisalla maalaisjärjellä enemmän kuin kirja kädessä..

        TÄMÄ SIIS YLEENSÄ

        Että sinua naurattaa tyhmät viestini!Minua nyt vain ihan oikeasti vaivaa tämä asia.Poistun tästä häiritsemästä ja aiheuttamasta lisäkiistoja.


    • iia-

      mun tietääkseni tämä keskustelu ei ollut kaikille tarkoitettu vaan -samiska- oli kirjoittanut tahdonäidiksi87:lle, joten miten jos te muut antaisitte tämän aisian olla ja antaa niiden päättää elämstään itse ilman teidän mielipiteitä ja arvioimista!
      en voi muutakun toivottaa teille molemille onnea :)

    • Larry Fox

      Etsitkö lainaa erittäin alhainen korkotaso ajaksi lainaa?

      Oletko yrittänyt saada lainaa pankeilta ilman menestystä? Pikaisesti rahaa päästä pois velkaa? Tarvitsetko rahaa laajentamiseen tai perustamiseen oman yrityksen?. Tarjoamme pitkän ja lyhyen aikavälin lainaa lainan määrä vaihtelee 5,000 ja 5.000.000,00 meissä dollarin, Englannin punnan, euron, CZK, jne alhainen korko on 3% kaikista osat world.The sovellus on saatavilla hakijoille, jotka ovat 18 vuotta tai enemmän.

      Lisätietoja, ota yhteyttä sähköpostitse: [email protected]
      Terveisin
      larry Fox

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 189
      2246
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2074
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      168
      1854
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      168
      1679
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1344
    6. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      19
      1305
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1257
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1195
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1178
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      14
      1178
    Aihe