Moi
mitäs te miehet tykkäätte naisista jotka tykkää peppuseksistä?
itse tykkään siitä varsinkin kun se thedään oikein nami nami...
mutta tuntuu ettei monikaan nainen siitä tykkää...ja jotkut miehet kummaksuu kun sitä pydän
ihanaa peppuseksiä
4
2672
Vastaukset
- mies69
paljonkin naisista jotka haluavat anaaliseksiä. Tosi on että useimmat naiset vieroksuvat sitä jo pelkkänä ajatuksenakin. Ehkä minulla on ollut onnea, mutta useimmat naiseni ovat pitäneet anaaliseksistä. Ja jos ei pidä niin ei siinä mitään, onhan sitä paljon muuta mukavaa mitä voi tehdä.
En minä ainakaan kummaksuisi jos nainen sitä minulle ehdottaisi, se on mukava lisä.
Mitenkä sinusta se tehdään oikein? - Sinun pervo naapurisi
Vanhana perverssinä pyllypano on niin rietasta ja irstailun hekumaa, että en osaa olla sitä ilman.
Seurustelin 8 vuotta aika vapaamielisen naisen kanssa, joka rakasti persepanoa. En ollut aikaisemmin sitä tehnyt, mutta tämä viattomannäköinen nainen heti ekalla kerralla hänen luonaan kysyi, haluanko häntä perseeseen?
Sanoin hänelle, että en ole edes koskaan kokeillut ja eikö siihen tarvita jotain liukastetta, niin hän tuli istumaan syliini ja ohjasi kaluni omaan peräaukkoonsa ja alkoi hitaasti naimaliikkeet. Olin hämmentynyt ja kysyin, eikö tämä tee kipeää ilman mitään liukasteita, niin hän sanoi, että näin se tuntuu hänestä kaikista parhaimmalta. Jälkeenpäin olen häntä nainut perseeseen telttaretkillä, mökkireissuilla, hotelleissa, autossa,tuolissa, uimarannalla, parvekkeella, keittiössä, sängyssä, kylpyhuoneessa, sohvalla, metsässä ja kerran Suomenlinnassa, kun otimme aurinkoa kallioilla ja häntä alkoi naitattaa ja halusi pyllyyn. - Anonyymi00003UUSI
Vanha viestikeju ,mutta persepano ja perseen tuoksu kiihoittaa .
- Anonyymi00004UUSI
Miehenä tykkäsin kovasti panna naista peppuun ja että nainen panisi mina, jollakin myös.
Xxx
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221231
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283919- 43825
- 33611
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144600- 38557
- 52541
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528508Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44491Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!
Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte238461