ihanaa peppuseksiä

msnasty

Moi
mitäs te miehet tykkäätte naisista jotka tykkää peppuseksistä?
itse tykkään siitä varsinkin kun se thedään oikein nami nami...
mutta tuntuu ettei monikaan nainen siitä tykkää...ja jotkut miehet kummaksuu kun sitä pydän

4

2672

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies69

      paljonkin naisista jotka haluavat anaaliseksiä. Tosi on että useimmat naiset vieroksuvat sitä jo pelkkänä ajatuksenakin. Ehkä minulla on ollut onnea, mutta useimmat naiseni ovat pitäneet anaaliseksistä. Ja jos ei pidä niin ei siinä mitään, onhan sitä paljon muuta mukavaa mitä voi tehdä.
      En minä ainakaan kummaksuisi jos nainen sitä minulle ehdottaisi, se on mukava lisä.
      Mitenkä sinusta se tehdään oikein?

    • Sinun pervo naapurisi

      Vanhana perverssinä pyllypano on niin rietasta ja irstailun hekumaa, että en osaa olla sitä ilman.
      Seurustelin 8 vuotta aika vapaamielisen naisen kanssa, joka rakasti persepanoa. En ollut aikaisemmin sitä tehnyt, mutta tämä viattomannäköinen nainen heti ekalla kerralla hänen luonaan kysyi, haluanko häntä perseeseen?
      Sanoin hänelle, että en ole edes koskaan kokeillut ja eikö siihen tarvita jotain liukastetta, niin hän tuli istumaan syliini ja ohjasi kaluni omaan peräaukkoonsa ja alkoi hitaasti naimaliikkeet. Olin hämmentynyt ja kysyin, eikö tämä tee kipeää ilman mitään liukasteita, niin hän sanoi, että näin se tuntuu hänestä kaikista parhaimmalta. Jälkeenpäin olen häntä nainut perseeseen telttaretkillä, mökkireissuilla, hotelleissa, autossa,tuolissa, uimarannalla, parvekkeella, keittiössä, sängyssä, kylpyhuoneessa, sohvalla, metsässä ja kerran Suomenlinnassa, kun otimme aurinkoa kallioilla ja häntä alkoi naitattaa ja halusi pyllyyn.

    • Anonyymi00003
      UUSI

      Vanha viestikeju ,mutta persepano ja perseen tuoksu kiihoittaa .

    • Anonyymi00004
      UUSI

      Miehenä tykkäsin kovasti panna naista peppuun ja että nainen panisi mina, jollakin myös.
      Xxx

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      122
      1231
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      919
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      825
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      611
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      600
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      557
    7. 52
      541
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      508
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      491
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      238
      461
    Aihe