Moi
mitäs te miehet tykkäätte naisista jotka tykkää peppuseksistä?
itse tykkään siitä varsinkin kun se thedään oikein nami nami...
mutta tuntuu ettei monikaan nainen siitä tykkää...ja jotkut miehet kummaksuu kun sitä pydän
ihanaa peppuseksiä
8
2882
Vastaukset 8
- mies69
paljonkin naisista jotka haluavat anaaliseksiä. Tosi on että useimmat naiset vieroksuvat sitä jo pelkkänä ajatuksenakin. Ehkä minulla on ollut onnea, mutta useimmat naiseni ovat pitäneet anaaliseksistä. Ja jos ei pidä niin ei siinä mitään, onhan sitä paljon muuta mukavaa mitä voi tehdä.
En minä ainakaan kummaksuisi jos nainen sitä minulle ehdottaisi, se on mukava lisä.
Mitenkä sinusta se tehdään oikein? - Sinun pervo naapurisi
Vanhana perverssinä pyllypano on niin rietasta ja irstailun hekumaa, että en osaa olla sitä ilman.
Seurustelin 8 vuotta aika vapaamielisen naisen kanssa, joka rakasti persepanoa. En ollut aikaisemmin sitä tehnyt, mutta tämä viattomannäköinen nainen heti ekalla kerralla hänen luonaan kysyi, haluanko häntä perseeseen?
Sanoin hänelle, että en ole edes koskaan kokeillut ja eikö siihen tarvita jotain liukastetta, niin hän tuli istumaan syliini ja ohjasi kaluni omaan peräaukkoonsa ja alkoi hitaasti naimaliikkeet. Olin hämmentynyt ja kysyin, eikö tämä tee kipeää ilman mitään liukasteita, niin hän sanoi, että näin se tuntuu hänestä kaikista parhaimmalta. Jälkeenpäin olen häntä nainut perseeseen telttaretkillä, mökkireissuilla, hotelleissa, autossa,tuolissa, uimarannalla, parvekkeella, keittiössä, sängyssä, kylpyhuoneessa, sohvalla, metsässä ja kerran Suomenlinnassa, kun otimme aurinkoa kallioilla ja häntä alkoi naitattaa ja halusi pyllyyn. - Anonyymi00003
Vanha viestikeju ,mutta persepano ja perseen tuoksu kiihoittaa .
- Anonyymi00004
Miehenä tykkäsin kovasti panna naista peppuun ja että nainen panisi mina, jollakin myös.
Xxx - Anonyymi00005
Sitä on rouvan kanssa ihmetelty että kuinka joillakin menee kalu ihan heittämällä perseeseen. Rouvalla on silleen että saa kyllä lämmitellä kunnolla ja sormea antaa ennen kuin kalu sisään. Ja jos kalu vähänkin löysä niin ei mitään asiaa pyllyn puolelle, pumppiin menee kyllä.
- Anonyymi00008
Ne osaa pitää rentona sulkialihaksen, kun liukasta kärkeä työnnetään, jos jännittää sitä, niin eipä se sinne uppoa kun väkisin ja se ei ole kellekään kivaa.
- Anonyymi00006
itse miehenä tykkään peppuseksistä mutta pitää olla molemmille naisella vibroja tai paras strapon
- Anonyymi00007
Ja paskat yksikään nainen ei pidä perseseksistä. Tässäkin ketjussa ap on mies joka haluaa hämätä naislukijoita että muka olisi vähintäänkin yleistä että naiset tykkää moisesta tuhkaluukun nuohouksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121103
- 36864
- 57849
- 65767
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M78694Tää on todella huvittavaa seurata näiden savolaisten
naapurusten piikittelyä ja vihanpitoa toisilleen netissä. Näyttää siltä, että Mehtoselle alkaa tulla isäukon piirteet e39686Kuka mölyapina
Kuka saatanan vittu naama mölisee sunnuntaiaamuna jolla ei oo edes lauluääntä. Yön kuulunut jonkun ajan mölinää sisälle14619Salaattirosvo
Sinulle tiedoksi joka varastit salaatit viime yönä kasvulootasta,jäit riistakameraan🤣🤣🤣. Tulehan selvittelemään asia23580Kuhmosta (kyseenalaiseen) kuuluisuuteen
Naapurikylän, siis Nurmeksen suurin tubettaja on iskenyt naisen Kuhmosta. Kertoo kanavallaan naisen olevan hyvä rakastel4576- 16567