Taitaa paperimiehillä mennä ryyppyhommiks kun ei enää saakaan ilmaiseksi rahaa.Kenellekkäs nyt osoitetaan mieltä ja lakkoillaan kun saattaa jopa joutua töihin?
Huikkaa Voikkaalla
3
235
Vastaukset
vaan moititaan vaikka johtajat kiskoo rahaa kaksin käsin...
- henkilössä
Aloittaja ei ole vain kateellinen paperimiehille vaan hänen kohdallaan kateus on kroonistunut ja pesiytynyt pysyvästi vintin hämäriin.
- Sitä saa mitä tilaa
henkilössä kirjoitti:
Aloittaja ei ole vain kateellinen paperimiehille vaan hänen kohdallaan kateus on kroonistunut ja pesiytynyt pysyvästi vintin hämäriin.
Paperipellet käyttävät maagista kateus-sanaa aina kun joku rohkenee arvostella heidän toimiaan ja ahneuttaan. Kuinka moni kuitenkaan oikeasti kadehtii paperimiehiä?
Minä työskentelen aivan toisenlaisen teollisuuden parissa. Palkkani on 9 euroa tunnissa, työni on vastuullista ja fyysisesti vaativaa, lisäksi käytän monenlaisia koneita joiden arvo lasketaan miljoonissa. Pienestä palkastani huolimatta minua ja työtäni arvostetaan.
Paperimies menee töihin, istuu joutilaana 8 tuntia, saa huomattavasti suurempaa palkkaa mutta arvostusta hän ei saa eikä ole ansainnutkaan.
Mieluummin olen sellaisessa työssä jossa saan tehdä jotain ja jossa minua arvostetaan. Tällä pienelläkin palkalla saan ruokittua itseni hyvin, asuntolainan lyhennykset sujuvat ongelmitta ja jää vielä vähän säästöönkin. Eikä kukaan pidä minua laiskana ja ahneena ruikuttajana. Paperimiehet ovat itse pilanneet maineensa, niinpä heidän on myös siedettävä arvosteluakin!
En todellakaan kadehdi paperimiehiä! Ja tuskinpa avaajakaan kadehtii. Monilla on vain nyt sellainen "sitä saa mitä tilaa"-fiilis noiden irtisanomisten takia. Se ei ole kateutta, se on vain lievää vahingoniloa siitä, että ylipalkatut perseenhautojatkin saavat maistaa samaa lääkettä kuin niin monet oikeaa työtä tekevät...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4139112Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893710- 202173
- 861367
- 271125
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661122- 751100
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791095- 1081084
- 551053