Kaksi asiaa:
1. Jättäkäähän se seriffi nyt jo rauhaan per...
2. Kaikki torstaina hallille huutamaan Pässipaidoille!
Siis..
14
1400
Vastaukset
- Röpeli
Kysyn vain miksi ihmeessä??
- Röpeli
SavoRULES kirjoitti:
Kumpaan kohtaan vastasit kysymyksellä?
Kumpaankin eli molempiin.
Röpeli kirjoitti:
Kumpaankin eli molempiin.
Täällä on turha huutaa, huutakaa lätkäpelissä mistä on edes jotain hyötyä.
- tajua ei
nii mittää. huutakee ja kirjottakkee perse mutkalla
tänne ja kaik jiäp taltee. joka ikinen sianpaska
ja kukkanen männöö varpilla yläkerran syyniin.
.
.
.
.
BANNI!
.
.
.
.MYÖ NAURETAA JA OTETAA TUAS. KIPPIS!Samaa jankkaavat aamusta iltaan, ei mitään häpyä.
Osanottoni seriffille joak joutuu tuota moskaa korjaamaan päivässä yli sadan viestin verran.
Ei varmasti ole helppoa olla seriffinä täällä, siitä pitää nuo alimittaiset nitkuttajat huolen.- vie.
SavoRULES kirjoitti:
Samaa jankkaavat aamusta iltaan, ei mitään häpyä.
Osanottoni seriffille joak joutuu tuota moskaa korjaamaan päivässä yli sadan viestin verran.
Ei varmasti ole helppoa olla seriffinä täällä, siitä pitää nuo alimittaiset nitkuttajat huolen.Kylläpäs häirikkö nyt vinkuu serihvin puolesta. Hihhiiii.
- lipumisen
vie. kirjoitti:
Kylläpäs häirikkö nyt vinkuu serihvin puolesta. Hihhiiii.
mestari kun on.
vie. kirjoitti:
Kylläpäs häirikkö nyt vinkuu serihvin puolesta. Hihhiiii.
En ole kyllä sinun nähnyt vinkuvan seriffin puolesta.
- vie.
SavoRULES kirjoitti:
En ole kyllä sinun nähnyt vinkuvan seriffin puolesta.
Hyvin havaittu, en olekaan toisin kuin sinä.
vie. kirjoitti:
Hyvin havaittu, en olekaan toisin kuin sinä.
Ja sen lisäksi inisevä ja kitisevä pikkupentu. Selvä homma, tiesin sen kyllä ennemminkin.
- vie.
SavoRULES kirjoitti:
Ja sen lisäksi inisevä ja kitisevä pikkupentu. Selvä homma, tiesin sen kyllä ennemminkin.
Olet aivan hakoteillä. Olet sefun helmoista huuteleva vinkulelu ja häirikkö. Käyt lisäksi muillakin palstoilla räkimässä.
- Runttis
on vasurin poju? En löydä googlesta.
- leijona....
tuo temppeliherra olla rakstunu sinnuu!!!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419