pissaa suuhun!

Nimetön

Onko täällä sellaisia naisia jotka nauttii kusta miehen suuhun(mielellään lihavia). Olen mies ja nautin suunnattomasti kun nainen tulee naaman päälle ja laskee kuumat kuset suuhun ja naamalle. Laittakaa naiset kommentteja asiasta

47

9747

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiihoittaa

      On todella kiihoittavaa kun nainen kusee suuhun ja naamalle,olen selällään kylpyhuoneen lattialla vaimoni tulee ja kyykistyy avonaisen suuni päälle ja päästää ihanan kuuman sihisevän kusisuihkun suuhuni,naisen kusi maistuu tosi hyvältä.Kusen loputtua nuolen vaimoni vitun puhtaaksi!!

    • veicco

      Naisen pissa on aivan ihanaa reisille tai vaikka suuhun

      • Anonyymi

        Olisi ihanaa soita 0442739784 olen orjasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi ihanaa soita 0442739784 olen orjasi

        Sainkin pissaa ja spermat pillusta


    • Anne 33 v

      Kyllä miehen kullistakin ihanat suihkut saa ainakin meillä...

      • Anonyymi

        Oi kun saisin sinun pissa suuhun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi kun saisin sinun pissa suuhun

        Nainen olen orjasi turku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen olen orjasi turku

        Vielä kun joskus saisi tuota tehdä. Joskus sain ja nainen häipyi taivaan tuuliin. Tuollaisia kiihottavia narttuja kasvaa harvassa. Olisi ihana kehittää kunnon painetta virtsarakkoon ja runkata muna pystyyn ja alkaa ruikkimaan päälle, pitkiä tiukkoja suihkuja, välillä tisuille, välillä suuhun, ihan tyhjäksi asti. Suudella välillä ja laskea vielä mällit perään... suudella lisää. Nuolla suolaisia tissejä ja mennä sitten yhdessä suihkuun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi kun saisin sinun pissa suuhun

        Juon pissaa nainen turku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä kun joskus saisi tuota tehdä. Joskus sain ja nainen häipyi taivaan tuuliin. Tuollaisia kiihottavia narttuja kasvaa harvassa. Olisi ihana kehittää kunnon painetta virtsarakkoon ja runkata muna pystyyn ja alkaa ruikkimaan päälle, pitkiä tiukkoja suihkuja, välillä tisuille, välillä suuhun, ihan tyhjäksi asti. Suudella välillä ja laskea vielä mällit perään... suudella lisää. Nuolla suolaisia tissejä ja mennä sitten yhdessä suihkuun

        Mä olisin kyllä niin kiinnostunut olemaan alistettuna ottamassa vastaan pisua vaikka ihan kannusta kaatamalla 😜😜😜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olisin kyllä niin kiinnostunut olemaan alistettuna ottamassa vastaan pisua vaikka ihan kannusta kaatamalla 😜😜😜

        Missä te ihanat suihkusta tykkäävät naiset sitten luuraatte? Kerran kun on päässyt tuota kokemaan, niin sitä haluaisi lisää... monesti kaipuussa tuohon ihanaan tunteeseen keräilen paineen virtsarakkoon... ja joskus kiimaankin ja runkkaan munan pystyyn ja menen pissalle. Silmät kiinni mietin, miten toinen olisi siinä alla ja ottaisi vastaan kaikkialle kaiken... ja jatkan runkkaamista kunnes laukean, mietin miten saisin työntää lastin vielä perään suuhun ja saada sellainen ihana suudelma perään. Kiihottaisiko ottaa vastaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juon pissaa nainen turku

        Saisiko pissaa suoraan runkkaan saat kuvata


      • Anonyymi

        Antoko pisuaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juon pissaa nainen turku

        Juon sinun kusta


    • korkkarirunkku

      Ai kun sais kusta naisen kanssa ristiin ... tai katsella ja runkata kun nainen on kyykkypissalla, mieluiten korkkareissa.

      • 09kkso

        Hautausmaallahan tuom ristiin kuseskelu onnistuu. Taitaa sielläkin nykyään olla ne ristit harvinaistumassa, niin että voipi homma mennä kiville kuseskeluksi.


    • Peefun

      Olen monta kertaa harrastanut vaimoni kanssa pissaleikkejä ja ovat IHANIA. Mahtavaa kun nainen tulee hajareisin naaman ylle ja pissaa suuhun ja minä yritän juoda kaiken. 6 suullista on tähän mennessä maksimi.

    • Rietas herra

      Kiihottavaa nektariahan se halukkaan naiseen kusi on. Myös ejakulaationestettä on ilo juoda.

    • Anonyymi

      Itselläni on ollut jo pitkään fantasiana istua miehen kasvoille ja squirtata ja pissata suoraan suuhun. Ja mies nielee kiltisti kaiken. Harmi vaan, että tämä ei tule koskaan toteutumaan, oma mies ei pidä lainkaan suuseksin antamisesta saatika mistään pervommasta. Terveisin xxl-leidi

      • Anonyymi

        Viidentoista vuoden fantasia. Aika pitkäkestoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viidentoista vuoden fantasia. Aika pitkäkestoinen.

        Ei tarpeet ja fantasiat välttämättä mihinkään katoa vaikka niitä ei pääsisikään toteuttamaan. Voi käydä niinkin että vahvistuvat vain.
        Xxl-leidi ei tosin maininnut fantasiansa kestoa vuosissa.


      • Anonyymi

        Ärsyttävää!
        Menee hermot kun lukee tuollaisia kommentteja jossa haluton mies ei halua mitään, ja nainen taas haluaisi leikkiä kaikenlaista pervoa joita itsekin on ollut halukas aina kokeilemaan ja leikkimään.

        Minäkin olen "vankina" samankaltaisessa suhteessa, jossa taas nainen ei halua mitään, ei osaa mitään, eikä halua edes oppia mitään mikä viittaa vähänkään seksiin.

        Miksi sinä xxl-leidi ja minä emme kohdanneet? Tekisi mieli tulla kotiisi ja ottaa miestäsi niskasta kiinni ja kantaa hänet tänne naiseni luokse, lyödä avain kouraan että siinä, sinä asut nyt täällä sopivammassa seurassa! Sitten astua ovesta ulos ja työntää ovi kiinni ja karjaista että pysykää perkeleet siellä pyörittelemässä peukaloitanne, minä otan nyt vaimosi ja me pidämme hauskaa!


      • Anonyymi

        xx-leidi, mulla on kauan ollu fantsu jostain mimmistä joka vois istuu mun naamalle pisulle ja samalla mä imen sen suloista pimppiä ja nielen.


      • Anonyymi

        20vuotias kundi ottais pissat naamalle mielellää sulta ja nielee kaiken
        Kik on bigoneforyou18


      • Anonyymi

        sä oot mun fantsu, haluun olla allasi ja imee sun makeeta sheivattuu koko pimppii ku annat pisut suuhuni ja sit kieliopit alust loppuu


      • Anonyymi

        Minun suuhun saat pissata ja tyttö kaverista


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Täällä 38-vuotias nainen joka rakastaa pissaleikkejä! Tällä hetkellä ei vaan ole miestä jonka kanssa tätä kiihottavaa ihanuutta toteuttaa.. Ja jos tämän saisi vielä yhdistettyä mun toiseen fantasiaan/fetissiin, jossa mua reilusti vanhempi mies (mieluusti yli 20 vuotta vanhempi) ottais mut "väkisin" ja pitäis mua esim. koko viikonlopun seksiorjanaan ja panisi mua niin, että tietäisin saaneeni (miehiä sais olla mun puolesta vaikka 2-3), käyttäisitte mua miten haluaisitte, ottaisin niiiin mieluusti myös pissaa suuhun, rinnoille ja pilluun. Nyt olen täällä aivan märkänä, kun päästin ajatukset valloilleen. 😉

      Tuo pilluun sisään kuseminen on jotain taivaallisen tuntuista. Exäni kanssa teimme tätä usein, kyrpä sisääni ja hetken ajan olin ihan paikallaan, että ex pystyi aloittamaan kusemisen ja kun kusta alkoi tulla hän alkoi naimaan minua niin, että kyrpä oli sisällä koko liikkumisen ajan. Se paineen tunne pillussa on tajunnan räjäyttävä kokemus! Ja sitten kun kyrvän ottaa ulos pillusta, kuuluu "maiskahtava ääni" ja kusi ryöpsähtää voimalla ulos pillusta.. Ai luoja, miten mun alkoi tehdä mieli, olen valuvan märkänä kiimasta..

      Ja lopuksi yksi juttu. En halua tähän yhtään "tä on joku trolli, ei naiset halua/kirjoita noin". Olen ihan aito ja todellinen nainen joka uskaltaa kertoa ja toteuttaa omat fantasiat ja fetissit! 😊

      • Anonyymi

        Pilluun kuseminen on kokeilematta..., niin toki perseeseenkin, jonne paneminen ja laukeaminen on minun ehdoton suosikki muiden kisojen juttujen joukossa. tuntuu aika kiihottavalta ajatukselta. Voisi olla aluksi vaikeutta saada liikenteeseen. Olitteko lähetyssaarnaajassa vai takaapäin? Voisin kuvitella itseni kannalta että takaapäin onnistuisi helpoimmin saada liikenteeseen. Olisipa ihana päästä kokeilen joskus.


      • Uijui, nyt on nainen minun makuun. Ihana, että ln tuollaisia tuhmia naisia olemassa...


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Uijui, nyt on nainen minun makuun. Ihana, että ln tuollaisia tuhmia naisia olemassa...

        Pitäiskö katsoa olisko meillä jotain annettavaa toisillemme. Mitenkähän sinuun voisi tutustua ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitäiskö katsoa olisko meillä jotain annettavaa toisillemme. Mitenkähän sinuun voisi tutustua ?

        Ihan varmasti tuolla setillä olisit tutustumisen arvoinen pakkaus. Mietin ihan tuota maiskahtavaa ääntä ja sitä painetta mmm.... tuntuisi ihan varmasti huumaavan kiihottavalta. Sitä en olekaan päässyt koskaan kokeilemaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitäiskö katsoa olisko meillä jotain annettavaa toisillemme. Mitenkähän sinuun voisi tutustua ?

        ... . Mutta kiehtovaahan se olisi, osuu aika hyvin yksiin tuo juttu. Ihan ajatustasolla riittää hyvin näin aluksi. Mä olen vähän vaikea tavoitettava, mutta noin fyysisesti etelärannikko lienee kuvaavin.


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        ... . Mutta kiehtovaahan se olisi, osuu aika hyvin yksiin tuo juttu. Ihan ajatustasolla riittää hyvin näin aluksi. Mä olen vähän vaikea tavoitettava, mutta noin fyysisesti etelärannikko lienee kuvaavin.

        No kerro mulle, mitä haluaisit mulle, mun kanssa tehdä jos oltaisiin kaksin ja en pääsis pois? Olen aivan märkänä, kun kävin äsken pissalla ja samalla runkkasin mun kusista vittua dildolla.. Mä haluaisin kyrvän mun sisään jasaisit tehdä mulle mitä ikinä haluat.
        Ja lähetyssarnaajassa sekä takaapäin oltiin kun exä kusi mun sisään.. Taivaallista..
        Nyt on pakko runkata, niin kovaa tekee nyt mieli .. Haluaisin oikeasti, että vanhempi mies tai parikin mun puolesta "kaappais" mut viikonlopuksi ja olisin teidän seksiorjana viikonlopun. Saisitte tehdä mulle ihan mitä haluatte/haluaisit.. mmmmmhh..


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kerro mulle, mitä haluaisit mulle, mun kanssa tehdä jos oltaisiin kaksin ja en pääsis pois? Olen aivan märkänä, kun kävin äsken pissalla ja samalla runkkasin mun kusista vittua dildolla.. Mä haluaisin kyrvän mun sisään jasaisit tehdä mulle mitä ikinä haluat.
        Ja lähetyssarnaajassa sekä takaapäin oltiin kun exä kusi mun sisään.. Taivaallista..
        Nyt on pakko runkata, niin kovaa tekee nyt mieli .. Haluaisin oikeasti, että vanhempi mies tai parikin mun puolesta "kaappais" mut viikonlopuksi ja olisin teidän seksiorjana viikonlopun. Saisitte tehdä mulle ihan mitä haluatte/haluaisit.. mmmmmhh..

        Hmm, takaapäin voisi kuvitella onnistuvan, jos vaan löytää asennon, että voi olla rennosti ja keskittyä. Hmmm. Kiinnostava ajatus toden totta.


      • Anonyymi

        Ihana kuvitella, tuo maiskahtava ääni pillussa, kun olisin saanut laskea rakon tyhjäksi sinne. Se läheisyyden tunne, mikä tuossa tulee ja mitä tarvitaan siinä, että saat kusen lähtemään liikkeelle on huumaavaa. Pilluun ja perseeseen en ole kussut ja haaveissa olisi vielä päästä.

        Suuhun ja rinnuksille olen saanut laskea useammankin kerran. Minulla oli nainen, kenen päälle sai laskea lastit. Harjoiteltiin hommaa nuorempana . Seisokissa ei meinaa aluksi lähteä tulemaan mitenkään, mutta alkaahan se toimimaan kun harjoittelee. Nyt olen jo vanha tekijä. Seuraava kynnys onkin, kun toinen imee kyrpää, niin saadapa siinä sitten lähtemään, mutta kun lähtee se tunne on huumaava, ja toinen imee aina välissä ja taas ruiskaus nieluun.. ahh, ja lopuksi määrätietoinen runkutus ja imutus ja spermat perään. Naiseni oli alistuvaa sorttia ja sain olla ja nauttia hänen ihanista palveluksistaan. Mikään ei ole huumaavampaa tuon täydellisen tyhjennyksen jälkeen, kuin suudella naista. Pitkä ihana kielari ja saada maistaa kaikki maut. Ja tuo tyhjenemisen tunne on täydellinen tuossa.

        Yhden kesäpäivän muistan, kun olimme veneilemässä rauhallisella saaren rantakalliolla retkellä. Meillä oli juomaa, oli helle ja vain kevyttä vaatetta päällä. Uitiin juotiin ja humalluttiin. Sain pissailla vapaasti narttuni päälle ja suuhun ja hän imi aina kullin lopuksi kuivaksi... ja taas mentiin uimaan. Kallio oli märkä meidän touhuista ja takaisin vähän siideriä ja olutta ja uusi kierros.

        Mutta sinne pilluun tai perseeseen kuseminen, se on vielä odottamassa ihanaa naista, joka sen tekisi. Teitä ihania riettaita naisia on olemassa, tiedän kun olen jutellut, mutta toteuttaminen jäänyt olosuhteiden pakosta aina piippuun.


    • Anonyymi

      Täällä olis myös yksi mies, jonka suuhun saa nainen pissata. Voit antaa tulla vaikka kesken suuseksin, jos lähtee... lorottele menemään, latkin ja imen kaiken mitä pimpsasts valuu ulos, pidsa valuisi pyllynvakoa alas, nuolisin senkin puhtaaksi samalla.

      • Anonyymi

        Kuulostaa iha jännältä. Testeis kannattaapi käyrä, voi voittaa jonku tonnin hyvällä säkällä. Joku arvonta oli jossain, että ku käyt noissa testeis, niin voi voittaa kässii. Siis nää hivit, kupat, klamydiat ja tippurit, mitä näitä nyt on. Tuskin kukaan mitään tonnia tosta noin vaan saa, eli kannattaa kokeilla onneensa


    • Anonyymi

      Tai korvaan?

    • Anonyymi

      Tai pyllyyn

    • Anonyymi

      Mitähän kommunistit tuumisivat jos niille syötettäisiin kymmenen vuotta kusta ja paskaa.

    • Anonyymi

      mun naine ain kusee mun suuhu sauna illan päätteeks

    • Anonyymi

      Itsekin nautin dominoivan naisen kultaisesta suihkusta suoraan naamalle tai suuhun. Harmi että vaimolta on tuo leikkimieli alkanut hiipumaan. Ennen kuseskeli naamalle, sitoi ja antoi piiskaa ihan omasta aloitteesta. Nykyään saa olla mielinkielin että saa edes normiseksiä pimeässä peiton alla.

    • Anonyymi

      Uu­­si s­­­ek­siteatteri ava­­­utu­­u Su­­­ome­­en! Ku­­­tsumme kai­­­kk­i­. Il­­mo­ittautum­­­ine­­n ry­hmäämm­e tä­­ällä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/U2n5H4

    • Anonyymi

      Rouvan pillun nuolen mielellään pissaksena. Aamulla kun hän hipsii aamupissalle, sanon, että eälä pyyhi, hoidan hänet nuollen. Ihana maku ja se tunne kun saa antaa hänelle suuseksiä, josta tiedän hänen pitävän. Nuolen hänen pimppaa ja persereikää mielelläni. Pissaleikkeihin hän ei ole suostunut ja sille nyt ei voi mitään. Onneksi olen saanut joskus harrastaa niitä exän kanssa.

      Olisi ihana mennä maaten ja pyytää häntä kyyköttämään niin, että saan nuolla levitettyä persettä oikein antaumuksella ja työntää kieltä sisään, samalla kun hän laskee kultaisen nektarin päälleni ja nuolettaa lopuksi pillun puhtaaksi. Samalla voisi runkkailla minua. Vaikea kuvitella että tekisin tuon kelle vaan, mutta eihän sitä tiedä jos oikein innostuisi.

    Ketjusta on poistettu 54 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3045
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    7. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    8. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3036
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3034
    Aihe