Kuinka jousimies-nainen ja leijona-mies tulee toimeen? Ite oon jousimies nainen ja poikakaverini on leijona. Välillä tuntuu ettei meillä mene oikeen hyvin. Voisko horoskooppi vaikuttaa siihe?
Leijona
6
1431
Vastaukset
- ottaa...
huomioon myös teidän nousevat merkkinne. Nouseva merkki vaikuttaa yllättävän paljon ihmisen luonteeseen, enemmän kuin voisi arvatakaan!
Minä olen Leijona ja nousevamerkkini on Rapu. Olen havainnut, että tulen todella hyvin toimeen ainoastaan kahden merkin kanssa: Rapujen ja juuri noiden Jousimiesten :)
Mikä sinun nouseva merkkisi on..? Kiinnoistaisi todella kuulla, jos tiedät sen. Mikäli et, saat sen selville täältä: http://astro-software.com/cgi-bin/astro/natal
Jousimies on yleisesti ottaen kärsivällinen ja optimistinen. Siinä on kaksi piirrettä, joita suorastaan palvon ihmisessä!! Jousimies on hyvä kuuntelija, toisin kuin hänen vastamerkkinsä, kärsimätön Kaksonen.- annax7
itse olen leijona-nainen ja rapu nousee , samat kokemukset minullakin , tulen juttuun jousimiesten ja rapujen kanssa . Kauriit ihan mysteeri ,
- kapu
Itse olen leijona ja mieheni on jousimies. Itse olen tyypillinen leijona ja mieheni tyypillinen jousimies. Hyvin olemme juttuun tulleet jo 20 vuotta!!!
- sanna-22
minustakin välillä on sellanen tunne että minä leojona ja skorpioni ei tulla toimeen vastaa mun viestiini osoitteeseen [email protected]
- hmmm-
menee ainakin hyvin, mies leijona ja minä jouskari :) juttu luistaa.
- hyvin menee
Ei mitään hätää. Kumpikin on tulen merkkejä ja roihahtaa välillä, mutta muuten on yhteistä elämää vietetty 17 vuotta. Jousimies-miehen kanssa menee mukavasti, kun antaa hänen rauhassa puhallella höyryjä ulos. Itse olen rauhallinen jellona, mutta karjahtelen silloin tällöin kun asiaa ilmaantuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982