Onko Leijona kateellinen luonne? Minulla on joskus sellainen tunne...
Leijonat kateellisia
9
1766
Vastaukset
- -naarasleijona-
Leijona on kateellinen, kiihkeä, kiivas, leikkimielinen, innnostuva, pirteä ja elämäniloinen. Kaikkea tuota...
Mutta jos olisimme Vesimiehiä (leijonan vastakohta), meissä ei olisi elämisen iloa jäljellä tippaakaan. Olisimme käytökseltämme hyvin mitään-sanomattomia ja tuntisimme lisäksi olomme tylsäksi KAIKKIALLA. Vesimies on tietenkin ystävällinen luonne, joka tulee kaikkien kanssa toimeen, mutta jotain "persoonallista" saisi kuitenkin olla! Ei aina pidä luovuttaa kaikesta ja elää "ei mitään väliä" -asenteella.- blackmagictiger
Mutta jos Joku NAINEN YRITTÄISI VOKOTELLA MINUA KUMPPANINI SELÄNTAKANA SILLOIN MÄ OLISIN
- vesimies
vesimies on todellakin ystävällinen ja ainoa horoskooppimerkki joka tulee kaikkien kanssa toimeen ja kaikki minun lisäksi tuntemani vesimiehet ovat todella elämäniloisia, eikä ole kateellisia, vaan nauttivat siitä mitä ovat, tylsistä puhumattakaan,vesimiehillä riittää aina ohjelmaa ja KAIKKIALLA,persoonallisuutta on mielestäni jokaisessa horoskooppimerkissä(paitsi itserakkaissa leijonissa),vesimies osaa luovuttaa-ei aina tarvitse "roikkua", voi osata irroittaa,ja osaa varmasti elää mutta sanoisin sinulle yhden vinkin:YRITÄ ELÄÄ ILMAN NIIN SUURTA ITSERAKKAUTTA JA KATEELLISUUTTA, niin sinunkin elämäsi helpottuu ja luovuta silloin kuin se on jo ENTISTÄ, nuole haavasi!
- sarahNi.
Mulla on pari leijona ystävää. Tää toinen varsinkin on ihan avoimesti kateellinen muille, ja musta tuntuu, että se on just leijonille tyypillistä; olla avoin tollasessakin asiassa. Se ei siis millään tavalla vaikuta väleihimme.
Mut oisko niin, et leijonat on vähä sellasii jahkailijoita just ton kateutensa vuoksi; et aina ne on suunnittelemassa kaikkee, mut sit toteutuspuoli on vähän niin ja näin. Mua ainakin ärsyttää tollanen saamattomuus joskus. Onks tällanen teille leijonille tyypillistä???- Mjau
On tuossa varmaan perää,itse ainakin osaan kyllä tosi avoimesti kertoa sen,lapsellista kyllä,jos jokin itseltä puuttuva juttu ärsyttää esim. jos näen,et toisilla parisuhteessa menee paremmin. Sydämenasioille myönnän olevani kateellinen,en millekään muulle.
Mulle on aivan sama jos jollain on enemmän rahaa tai tavaraa,ei se mua liikuta. Rakkaus on se asia mikä liikuttaa.
- lionardo
En ole vielä ollut kateellinen kenellekään toistaiseksi, mutta kateellisia on ollut kyllä minua kohtaan ja ihan muista merkeistä...
- kike
on leijona ja on tosi kateellinen toisille ja vahingoniloinen. Naishenkilöstä kyse.
- et_ikinä_arvaa
Tiedän, eräs minunkin ystävä on jellona ja todella vahingon iloinen, kuten tapaus, jossa hänellä meni poikki oman jätkäkaverin kans, jolloin ko. jellona nainen päätti että minäkään en saa olla kenenkään kans, ja silloinen tyttöystäväni oli jellonakaverin kaveri. Eikä sitten aikaakaan ku se alotti seläntakana paskanpuhumisen, ja kohta sanottiinki että ei olla enää yhessä.. että tämmösiä nämä katelliset ja vahingoniloset leijjonat on..
- saavuttanut
Eli jos joku on saavuttanut jotain,saatan olla kateellinen siksi että olen vihainen itselleni etten ole tehnyt jotain asiaa ja ollut kunnianhimoinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982