Perjantaina Nelosella!

Limppu70

18:30   Pop-ikoni: Depeche Mode
Pop-ikoni haastatteli yksinoikeudella Suomessa viime viikolla vieraillutta Depeche Mode -yhtyettä. Kotimainen viihdeohjelma.

Siis pe 17.3. Huippua!

Limppu

22

2212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • (sisterofnight)

      Ja eikun videot pyörimään. Nelosen nettisivuilla ei kait ollut tätä nettitv-mahdollisuutta kuin rajatusti? Joo ei oo, Popikoni-sarjaa ei ollut. Eli videot tai tallentava dvd (kellä sellaseen on vielä varaa) valmiiksi!

      • Agent Orange

        Ihanaa! Vihdoinkin Suomen televisiossa reagoidaan huippubändiin! Harmi kun ei ole videoita =(


      • (sisterofnight)
        Agent Orange kirjoitti:

        Ihanaa! Vihdoinkin Suomen televisiossa reagoidaan huippubändiin! Harmi kun ei ole videoita =(

        Katsoin vähän huonosti, Nelosen sivuilla on Nettitv, jossa tätä Popiconia ei oo tarjolla, mutta sitten on Popikonin omat sivut, joilta löytyy ainakin aikaisempia haastiksia videoina! Vähän hassua, saisi kaikki videotarjonta olla samassa paikassa :O .....


    • misä mun kalenteri,

      nyt äkkiä ylös... Tänks!

    • MrsFeathers

      Ja eikun muistutuspiippaus kännykkään, että muistaa laittaa DVD:n ronksuttamaan :)

    • DMgirl

      Voi että, pelastit mun viikon tolla tiedolla! Tuota minä oottelinkin - kiva nähdä mitä pojut sanovat Suomen käynnistään.
      Kiitti Limppu! ;)

    • Annika

      Kiitoksia tiedosta, ilman tätä olisin varmasti missannut haastattelun! :)

    • Agent Orange

      Mukava haastattelu =) Haastattelija oli hyvä, ei yrittänyt tuoda itseään esille niin kuin valitettavan monet TV-persoonat nykyään. Surku vaan kun se kesti niin vähän aikaa =(
      Mutta Martin oli kyllä ;) ...voi itku, taas sitä tuntee itsensä ihan teiniksi!

      • (sisterofnight)

        Martin on aivan ihastuttava, sille ei voi mitään. Lyhyt oli haastis, mutta kun katsoo sen nauhalta kolme kertaa peräkkäin, tuntuu vähän pitemmältä =) Siellä Popikonin videokokoelmassa ei muutkaan haastikset tunnu olevan paljon pidempiä. Tuntui jotenkin vaan oudolta päättää ohjelma Egotrippiin, jos aiheena on Depeche Mode.


      • MrsFeathers

        Se oli elämäni nopeiten kulunut 10 minuuttia :)

        Ihana! Videot olisi saanut jättää kokonaan pois, niin olisi jäänyt enempi aikaa Martylle... ja totta - se lopun Egotrippi ei sopinut haastattelun päätteksi kyllä yhtään! Katsoiko joku ohjelman viime viikolla - tuliko silloin lopuksi Deppareita?


      • Agent Orange
        MrsFeathers kirjoitti:

        Se oli elämäni nopeiten kulunut 10 minuuttia :)

        Ihana! Videot olisi saanut jättää kokonaan pois, niin olisi jäänyt enempi aikaa Martylle... ja totta - se lopun Egotrippi ei sopinut haastattelun päätteksi kyllä yhtään! Katsoiko joku ohjelman viime viikolla - tuliko silloin lopuksi Deppareita?

        Ajattelin että ne soitti Egotrippiä sen takia kun se on listaykkösenä...mutta ei se kyllä enää taida edes olla. No, listaan se joka tapauksessa taisi liittyä. Odotin kyllä että jossain kohtaa välähtäisi pätkä Suffer Wellistä, mutta ilmeisesti näillä ei sitä ollut. Onko SW pyörinyt vielä televisiossa? MTV:llä tai jollain muulla? Itse en noita kanavia jaksa seurata kun laatumusiikkia niiltä kuulee aniharvoin.


      • Petronella

        Haastattelu kyllä pelasti illan täälläkin, vaikka niin kovin lyhyt olikin. Mahtavaa! :) Haastattelija oli tosiaan mukavan luonteva. Voi Martin! Munkin oli pakko lopuksi videolta vielä kuunnella Martyn ihanaa brittiaksenttia..


      • Limppu70
        Petronella kirjoitti:

        Haastattelu kyllä pelasti illan täälläkin, vaikka niin kovin lyhyt olikin. Mahtavaa! :) Haastattelija oli tosiaan mukavan luonteva. Voi Martin! Munkin oli pakko lopuksi videolta vielä kuunnella Martyn ihanaa brittiaksenttia..

        Joo tosiaan liian lyhyt juttu. Odotin ennakkoon että koko kööri olis istunut sohvalla haastateltavana mutta kaikkea ei voi saada, loistavaa että Gore oli haastateltavana (oma suosikkini (lue=puolijumala)) eikä esimerkiksi Fletcher (kaikella kunnioituksella) joka usein pistetään pressi/ym -tilaisuuksiin selittämään Daven ja Martinin asioita. Kattelin eilen taas kerran Goren Live In Colognen, ai ai että siinä on ääni jossa kiteytyy kaikki mahdollinen. Upea perusvire äänessä johon kytkeytyy jäljittelemätön persoonallinen vibra, herkkyys ja tarvittaessa aika ajoin sieluariipaisevaa karheuttakin. Siinä on sälli! Uskomaton säveltäjä, mut joo se siitä hehkutuksesta. Haastattelu oli kysymysten puolesta kohtuullisen hyvä, olisi tietenkin näin suomalaisena ollut mukava kuulla Martinilta kommentteja suomalaisyleisöstä kun kolmatta kertaa täällä oltiin. Kertoihan Gore tosin että Venäjällä just oltiin ja että eurooppalaiset fanit ovat erilaisempia esim. mustempiin pukeutumisen osalta ja jenkeissä sakki näyttää tavallisemmalta. Mut joo mitäs tätä sen enempää kertaamaan kun kaikki varmaan näki. Tunnin haastattelu olis ollut asiallista eikä tollainen 10min juttu mutta hyvä niinkin. Barrel of a gun ei ehkä oikein ollut paras valinta taustasydeemeiksi, mutta huonomminkin olis voinut valita. (vai olisko...) ;-)

        Limppu


      • Petronella
        Limppu70 kirjoitti:

        Joo tosiaan liian lyhyt juttu. Odotin ennakkoon että koko kööri olis istunut sohvalla haastateltavana mutta kaikkea ei voi saada, loistavaa että Gore oli haastateltavana (oma suosikkini (lue=puolijumala)) eikä esimerkiksi Fletcher (kaikella kunnioituksella) joka usein pistetään pressi/ym -tilaisuuksiin selittämään Daven ja Martinin asioita. Kattelin eilen taas kerran Goren Live In Colognen, ai ai että siinä on ääni jossa kiteytyy kaikki mahdollinen. Upea perusvire äänessä johon kytkeytyy jäljittelemätön persoonallinen vibra, herkkyys ja tarvittaessa aika ajoin sieluariipaisevaa karheuttakin. Siinä on sälli! Uskomaton säveltäjä, mut joo se siitä hehkutuksesta. Haastattelu oli kysymysten puolesta kohtuullisen hyvä, olisi tietenkin näin suomalaisena ollut mukava kuulla Martinilta kommentteja suomalaisyleisöstä kun kolmatta kertaa täällä oltiin. Kertoihan Gore tosin että Venäjällä just oltiin ja että eurooppalaiset fanit ovat erilaisempia esim. mustempiin pukeutumisen osalta ja jenkeissä sakki näyttää tavallisemmalta. Mut joo mitäs tätä sen enempää kertaamaan kun kaikki varmaan näki. Tunnin haastattelu olis ollut asiallista eikä tollainen 10min juttu mutta hyvä niinkin. Barrel of a gun ei ehkä oikein ollut paras valinta taustasydeemeiksi, mutta huonomminkin olis voinut valita. (vai olisko...) ;-)

        Limppu

        Hyvin sanottu Martinista, siinä on tosiaan uskomaton tyyppi! Ei oikein pysty aina käsittämään, miten ne kaikki mahtavat biisit voi olla yhden miehen kynästä. Minä kanssa jumaloin hänen kaunista ääntään, ja kaikki hänen laulamat kappaleet ovat minulle erityisiä. Shake The Disease oli muuten Helsingissä aivan pyörryytän hurmaava! Pitääpä hankkia tuo Live In Cologne!

        Tämän pohjalta: olisiko Gore kuitenkin kokojumala(eikä puolijumala)?


      • Agent Orange
        Petronella kirjoitti:

        Hyvin sanottu Martinista, siinä on tosiaan uskomaton tyyppi! Ei oikein pysty aina käsittämään, miten ne kaikki mahtavat biisit voi olla yhden miehen kynästä. Minä kanssa jumaloin hänen kaunista ääntään, ja kaikki hänen laulamat kappaleet ovat minulle erityisiä. Shake The Disease oli muuten Helsingissä aivan pyörryytän hurmaava! Pitääpä hankkia tuo Live In Cologne!

        Tämän pohjalta: olisiko Gore kuitenkin kokojumala(eikä puolijumala)?

        Martinia minäkin ihailen kyllä maasta taivaisiin =) Konsertissakin huomio kiinnittyi melkein koko ajan sinne martinin puolelle. Ja aina hurjat aplodit miehen sooloesitysten päätteeksi. Mahtava lauluääni! Ja tosiaan, olen minäkin monesti ihmetellyt että miten ihmeessä tämä mies on saanut aikaiseksi ne kaikki upean upeat kappaleet, joiden ansiosta DM on siepannut oman paikkansa niin monen kuuntelijan sydämessä. Oli kyllä mahtavaa että kaikista kolmesta siinä haastateltavana istui juuri Martin. Oli kyllä vähän outoa että ne juontajat antoi ymmärtää että koko poppoo olisi haastattelussa...


      • Petronella
        Agent Orange kirjoitti:

        Martinia minäkin ihailen kyllä maasta taivaisiin =) Konsertissakin huomio kiinnittyi melkein koko ajan sinne martinin puolelle. Ja aina hurjat aplodit miehen sooloesitysten päätteeksi. Mahtava lauluääni! Ja tosiaan, olen minäkin monesti ihmetellyt että miten ihmeessä tämä mies on saanut aikaiseksi ne kaikki upean upeat kappaleet, joiden ansiosta DM on siepannut oman paikkansa niin monen kuuntelijan sydämessä. Oli kyllä mahtavaa että kaikista kolmesta siinä haastateltavana istui juuri Martin. Oli kyllä vähän outoa että ne juontajat antoi ymmärtää että koko poppoo olisi haastattelussa...

        Heh, alkoi melkein hävettää kun tajusin konsertin jälkeen, että etsin koko ajan hypnotisoituneena vain Martinia näkökenttääni parin pitkän korston takaa (jotka luojan kiitos eivät koko ajan olleet siinä maisemaa pilaamassa), enkä kiinnittänyt Daveen läheskään niin paljon huomiota! Niin karismaattinen kuin Davekin oli. Oli tosiaan hienoa, miten ihmiset tuntui oikein virittyvän Martinin biisien kuunteluun, ja miten muhkeat aplodit hän sitten sai.


    • Annika

      Minä taasen petyin, koska haastattelussa oli vain Martin. Vaikka parempi sekin kuin ei mitään, mutta olisin odottanut että koko bändi olisi ollut mukana, varsinkin Dave.
      Monelle Martin tuntuu olevan tärkein, mutta mulle Dave on kyllä aina ollut se tärkein jäsen, jo senkin takia että pidän Daven äänestä enemmän kuin Martinin. Ja karismaa on mun mielestä rutkasti enemmän, puhumattakaan ulkonäöstä. :)
      Mutta nämähän ovat vain mielipideasioita, mukavaa että edes jonkinlainen haastattelu nähtiin. Ja olis kyllä pitänyt joku biisi tulla lopuksi, eihän Egotripillä ollut mitään yhteyksiä mihinkään, kun ohjelma käsitteli ainoastaan Depeche Modea?! Omituista..

      • Foxy

        Sama täällä; petyin!

        Mielestäni koko bändi olisi saanut olla paikalla; myös Dave ja Flecth, mutta
        olihan se ihan hyvä, että nelosella tuo haastattelu kuitenkin nähtiin!

        Ja haastattelun lopussa olisin halunnut nähdä välähdyksiä PTA-kiertueelta tai esim. SW-videon.


    • Agent Orange

      Kaikkien niiden lohduksi, joilla ei ole mahdollista tallentaa/nauhoittaa, niin tuo haastattelu näyttäisi tulevan uusintana huomenna lauantaina klo. 19.30. Jesss =)

      • Agent Orange

        Ohjelma jätettinkin näköjään pois jääkiekon takia. Eikä mitään ilmoitusta mahdollisesta uudesta ajankohdasta. Jäi vähän katkera fiilis =(


      • (sisterofnight)
        Agent Orange kirjoitti:

        Ohjelma jätettinkin näköjään pois jääkiekon takia. Eikä mitään ilmoitusta mahdollisesta uudesta ajankohdasta. Jäi vähän katkera fiilis =(

        Mew kuitenkin näytettiin 19.45... onneks Martinin haastis on nauhalla!


    • Tanja

      Olen hieman myöhässä, mutta... Muistaako kukaan mitä kysymyksiä Martinilta kysyttiin ja mitä hän vastasi? Olin silloin töissä, enkä nähnyt koko haastattelua. Harmittaa kovasti. Jos joku muistaa ja viitsii vastata, olisin erittäin onnellinen. Kiitos.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 131
      3757
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      96
      3407
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2468
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1714
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1555
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      85
      1427
    Aihe