Osaatteko sanoa, voiko rintojen arkuus vaihdella alkuraskaudessa n. rv 6 vai tulisiko rintojen olla koko ajan yhtä kipeät. Ärsyttää, ku saa olla koko ajan tunnustelemassa, et eikai vaan arkuus ole loppunut. Kiitos neuvoista!
voiko rintojen arkuus
4
4625
Vastaukset
- heip
Kun mä olin raskaana ni ei mulla edes ollu arat rinnat eli tuskin tarvii olla kokoajan kokeilemassa! Tai sit mä vaan oon ollu äärimmäisen kevytkenkäinen kun en huolestunut tuollaisesta...?!
- birtas79
on alusta asti vaihdellut, välillä ei olenkaan ja sit taas toooosi arat, niin ja eri kohdistakin ovat arat/kipeät. Välillä enemmän nänneistä ja sitten taas rinnasta. Olen rv 14 3
- marrasmami
itselläni on tänään 6 0 eli 7rv ja mulla ainakin oli viime viikolla kipeämmät rinnat kuin viikon loppuna ja nyt taas on kipeämmät... en tiedä onko se normaalii mut mulla on niin.
Hyvää odotusta! - Nemi rv 37+6
toi! Joillakin on ihan saamarin kipeet rinnat ja toisilla ei. Mulla oli alussa viikoilla 5-6 vähän arat rinnat mutta menikin sitten ohi eikä o riesa sen jälkeen tullut takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2234111Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112593Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481159
- 751037
- 59913
- 45896
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58891