ihotautilääkäri

paljonko..

ihotautilääkärin vastaanotto maksaa? Yksityisellä puolella siis.. Näin opiskelijana ei rahat kovin taskuja polttele, mutta pitäisi päästä ihotautilääkärillä käymään, edes arvioimaan tilannetta. Tietty maksaa enemmän, jos tehdään tutkimuksia. Eli minkähintaisia teillä on ollut käynnit ja mitä tehtiin? Kiitos jo vastanneille :)

8

23972

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opiskelija myös

Minkätyyppinen vaiva sulla on? Meinaan tavalliset taudit kyllä tk-lääkärikin osaa tunnistaa ja hoitaa. Ja tarvittaessa lähettää eteenpäin. Ei se yksityislääkäri välttämättä autuaaksi tee. Itsellä ainakin niihin usko karissut. Jos olet korkeakouluopiskelija, käytössäsi on tietenkin YTHS. Taksoja en tiedä, mutta veikkaan että vastaanotto on jotain 60 e ja tutkimukset siihen päälle, ja ne voi kyllä olla aika kalliita. Että kyllä minä ehkä sinuna - ja itsenänikin - katsoisin sen tk:n ensin.

• Mieltä

Älä vie rahojasi yksityiselle, sitä ne haluaa ei muuta. Etsi hyvä terv.keskus lääkäri, siis käy niin monella että apu löytyy. Näin tein itse, tosin kävin työterv. lääkäreillä ja lopulta löysin lääkärin joka oli kiinnostunut vaivasta ja nyt lääkitys ja paraneminen menossa. Yksityinen epäili että vika on päässä vaikka jaloista sinne menin. No miksei hieman päässäki vikaa olisi ku sinne menin.

• huono iho
        Mieltä kirjoitti:

Älä vie rahojasi yksityiselle, sitä ne haluaa ei muuta. Etsi hyvä terv.keskus lääkäri, siis käy niin monella että apu löytyy. Näin tein itse, tosin kävin työterv. lääkäreillä ja lopulta löysin lääkärin joka oli kiinnostunut vaivasta ja nyt lääkitys ja paraneminen menossa. Yksityinen epäili että vika on päässä vaikka jaloista sinne menin. No miksei hieman päässäki vikaa olisi ku sinne menin.

Minun ongelmani on pari kuukautta sitten ilmaantunut ihottuma leukaan, joka nyt on sellainen arpinen läiskä. Välillä se on tosi punoittava ja välillä ihan ok. Mutta tummunut sellaiseksi alueeksi, joka ei näytä parantuvan. Kun kosmetologitkaan eivät osaa muuta sanoa, kuin että mikrohionta parantaa arpia. Mutta tuo vaiva on ollut vasta parisen kuukautta, joten kunnon arpia tuo ei varmaan vielä ole. Luulisin, että tuo leuka pitäisi saada ensin parantumaan..
        Yksityisistä lääkäreistä minulla on vain hyviä kokemuksia, vaikka ne tietty maksaakin paljon. Mutta terveyskeskuksesta kokemukseni on huonot. Terveyskeskus on mielestäni aivan kuin arvauskeskus. Joten sen takia ajattelin yksityistä hoitoa..

• opiskeilija2
        Mieltä kirjoitti:

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
        niin päässänikin oli vikaa kun menin yksityiselle..
        halusin hampaan valkaisua ei mikään sen kummempaa jouduin maksaa kaiken kaikkiaan 500 euroo ja kuukauden jälkeen taas keltaiset hampaat kahveista tuli! sitten vapaavalinnasta ostin hammastahnan joka maksoi 2.50 euroo ja nyt mulla on valkoiset hampaat ..hollywood smile! siis tyhmempää kuin minä ei löydy! hhhhhhhhhhhhh joten älä mee yksityiselle pliiiiz kuuntele mua

• Tampereella

Heippa!

Mikäli tosiaan oot yliopisto-opiskelija, niin ihotautilääkärille pääset YTHS:kautta 4 euron "lisämaksulla". Tuon ihotautilääkärin kautta sitten voit saada lisähoitoa esim. täällä Tampereella hoidot tapahtuvat yleensä yksityisen lääkärikeskuksen kautta, jolta YTHS ostaa nuo ko. palvelut... Ilman hoitoja täällä opiskelija ei siis jää :)

• näin stadissa

YTHS:n ajanvarauksesta kerrottiin seuraavan ihotautilääkäriajan olevan 1,5 kuukauden päästä. Eipä tuon tasoisesta palvelusta nyt hirveästi apua tunnu olevan. Ihan sama ku julkiselle menisi.

Yksityislääkäreistä ei ole kuin positiivisia kokemuksia. Suolasestihan ne aina maksaa vaan.

• Nerobattery
        näin stadissa kirjoitti:

YTHS:n ajanvarauksesta kerrottiin seuraavan ihotautilääkäriajan olevan 1,5 kuukauden päästä. Eipä tuon tasoisesta palvelusta nyt hirveästi apua tunnu olevan. Ihan sama ku julkiselle menisi.

Yksityislääkäreistä ei ole kuin positiivisia kokemuksia. Suolasestihan ne aina maksaa vaan.

eiköhän noi hommat hoidu ko kääpi R-kioskilta ostamassa katurasvaa. SIllä lähtee vehkeet puhtaaks. Näin Oulusa R

• loistavaa tennistä!

hitto että repesin tolle edelliselle trollille xDD

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      54
      2409
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      28
      1759
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      70
      1434
    4. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      238
      1320
    5. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      119
      1154
    6. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      13
      990
    7. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      11
      963
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      948
    9. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      933
    10. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      59