ihotautilääkärin vastaanotto maksaa? Yksityisellä puolella siis.. Näin opiskelijana ei rahat kovin taskuja polttele, mutta pitäisi päästä ihotautilääkärillä käymään, edes arvioimaan tilannetta. Tietty maksaa enemmän, jos tehdään tutkimuksia. Eli minkähintaisia teillä on ollut käynnit ja mitä tehtiin? Kiitos jo vastanneille :)
ihotautilääkäri
8
23961
Vastaukset
- opiskelija myös
Minkätyyppinen vaiva sulla on? Meinaan tavalliset taudit kyllä tk-lääkärikin osaa tunnistaa ja hoitaa. Ja tarvittaessa lähettää eteenpäin. Ei se yksityislääkäri välttämättä autuaaksi tee. Itsellä ainakin niihin usko karissut. Jos olet korkeakouluopiskelija, käytössäsi on tietenkin YTHS. Taksoja en tiedä, mutta veikkaan että vastaanotto on jotain 60 e ja tutkimukset siihen päälle, ja ne voi kyllä olla aika kalliita. Että kyllä minä ehkä sinuna - ja itsenänikin - katsoisin sen tk:n ensin.
- Mieltä
Älä vie rahojasi yksityiselle, sitä ne haluaa ei muuta. Etsi hyvä terv.keskus lääkäri, siis käy niin monella että apu löytyy. Näin tein itse, tosin kävin työterv. lääkäreillä ja lopulta löysin lääkärin joka oli kiinnostunut vaivasta ja nyt lääkitys ja paraneminen menossa. Yksityinen epäili että vika on päässä vaikka jaloista sinne menin. No miksei hieman päässäki vikaa olisi ku sinne menin.
- huono iho
Mieltä kirjoitti:
Älä vie rahojasi yksityiselle, sitä ne haluaa ei muuta. Etsi hyvä terv.keskus lääkäri, siis käy niin monella että apu löytyy. Näin tein itse, tosin kävin työterv. lääkäreillä ja lopulta löysin lääkärin joka oli kiinnostunut vaivasta ja nyt lääkitys ja paraneminen menossa. Yksityinen epäili että vika on päässä vaikka jaloista sinne menin. No miksei hieman päässäki vikaa olisi ku sinne menin.
Minun ongelmani on pari kuukautta sitten ilmaantunut ihottuma leukaan, joka nyt on sellainen arpinen läiskä. Välillä se on tosi punoittava ja välillä ihan ok. Mutta tummunut sellaiseksi alueeksi, joka ei näytä parantuvan. Kun kosmetologitkaan eivät osaa muuta sanoa, kuin että mikrohionta parantaa arpia. Mutta tuo vaiva on ollut vasta parisen kuukautta, joten kunnon arpia tuo ei varmaan vielä ole. Luulisin, että tuo leuka pitäisi saada ensin parantumaan..
Yksityisistä lääkäreistä minulla on vain hyviä kokemuksia, vaikka ne tietty maksaakin paljon. Mutta terveyskeskuksesta kokemukseni on huonot. Terveyskeskus on mielestäni aivan kuin arvauskeskus. Joten sen takia ajattelin yksityistä hoitoa.. - opiskeilija2
Mieltä kirjoitti:
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
niin päässänikin oli vikaa kun menin yksityiselle..
halusin hampaan valkaisua ei mikään sen kummempaa jouduin maksaa kaiken kaikkiaan 500 euroo ja kuukauden jälkeen taas keltaiset hampaat kahveista tuli! sitten vapaavalinnasta ostin hammastahnan joka maksoi 2.50 euroo ja nyt mulla on valkoiset hampaat ..hollywood smile! siis tyhmempää kuin minä ei löydy! hhhhhhhhhhhhh joten älä mee yksityiselle pliiiiz kuuntele mua
- Tampereella
Heippa!
Mikäli tosiaan oot yliopisto-opiskelija, niin ihotautilääkärille pääset YTHS:kautta 4 euron "lisämaksulla". Tuon ihotautilääkärin kautta sitten voit saada lisähoitoa esim. täällä Tampereella hoidot tapahtuvat yleensä yksityisen lääkärikeskuksen kautta, jolta YTHS ostaa nuo ko. palvelut... Ilman hoitoja täällä opiskelija ei siis jää :)- näin stadissa
YTHS:n ajanvarauksesta kerrottiin seuraavan ihotautilääkäriajan olevan 1,5 kuukauden päästä. Eipä tuon tasoisesta palvelusta nyt hirveästi apua tunnu olevan. Ihan sama ku julkiselle menisi.
Yksityislääkäreistä ei ole kuin positiivisia kokemuksia. Suolasestihan ne aina maksaa vaan. - Nerobattery
näin stadissa kirjoitti:
YTHS:n ajanvarauksesta kerrottiin seuraavan ihotautilääkäriajan olevan 1,5 kuukauden päästä. Eipä tuon tasoisesta palvelusta nyt hirveästi apua tunnu olevan. Ihan sama ku julkiselle menisi.
Yksityislääkäreistä ei ole kuin positiivisia kokemuksia. Suolasestihan ne aina maksaa vaan.eiköhän noi hommat hoidu ko kääpi R-kioskilta ostamassa katurasvaa. SIllä lähtee vehkeet puhtaaks. Näin Oulusa R
- loistavaa tennistä!
hitto että repesin tolle edelliselle trollille xDD
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401420Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981355Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2901255- 1091115
- 191061
- 651038
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161019- 711012
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176878Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju18841