Hei!
Onko muilla ollut loppuraskaudesta pahoinvointia..tuntuu samalta kuin alun aamupahoinvointi..nyt menossa rv35.
Ei ole joka päivä, mutta esim. autossa tulee tosi huono olo, vaikka ei ole ollut ikinä matkapahoinvointia. Sinänsä inhottavaa, kun ruokahalu on vähentynyt muutenkin ja vielä vähemmän haluttaa syödä, kun oksettaa. Vauva potkii aika tuntuvasti ja sekin tuntuu oksettavan.
Loppuraskauden pahoinvointi..
5
830
Vastaukset
- prinssin äiti
Itse oksensin ja voin erittäin pahoin kaikki ihanat 10 raskauskuukautta, ja lopussa oikeasti mikään ei pysynyt enää sisällä. Neuvolassa olivat huolissaan kun paino putoaa, eikä mikään auta! Voit kokeilla ottavasi esim keksin heti aamulla herättyäsi sängyssä, ennen kun edes nouset sieltä mihinkään. Voit myös pyytää miestäsi tuomaan mehujääpuikon sinulle sänkyyn. Noita ehdottelivat neuvolassa, minuun ei auttanut, josko sinuun! Onnea loppumetreille
- Kati
Ihanaa tai helpottavaa kuulla, että tästä maasta löytyy joku toinenkin pahoinvoinnista koko raskauden ajan kärsinyt.
Itselläni loppusuora alkamassa ja olo ei ole parantunut yhtään. Huolestuttavinta on ollut painon kehitys (ennen raskautta BMI19), joka on kuitenkin noussut lähes koko ajan (kiitos suklaan ja tehokkaan levon...). Ei ole auttaneet yöpalat tai ennen ylösnousua syömiset.
Tutuilta odottajilta olen kuullut vain juttuja kehkeästä ja energisestä olosta, elämän parhaasta ajasta! Itse siinä sitten kärvistellyt pahoinvoinnin kanssa. Välillä mietityttääkin, miten jaksan kun lapsi syntyy, kun olen 10kk kärvistellyt.
Ja nyt sitten tämä loppuajan pahoinvointi...En halua edes kuvitella jos olo taas huononee. Onneksi olin asiasta onnellisen teitämätön ennen raskautta, en osannut edes kuvitella tälläistä..!
- misumysi
Pahoinvointi tulee viimeistään loppuraskauden aikana jos ei aiemmin.itellä ei alkuraskauden aikana ollu ollenkaan mutta rv 28 eteenpäin se oli aivan järkyttävää.silloin vaan vältin juurikin autossa istumista ja jos jouduin pitemmälle matkalle lähtee pidin taukoja tiuhaan ja aina jotain juomista saatavilla.loppuraskaudesta verensokeri laskee tiuhemmin kuin muulloin ja mulla se johti kerran jopa pyörtymiseen kun en kans saanu syötyä kun tuli heti paha olo.että suosittelen syömään vaikka se tutntuisikin tuovan vaan pahaa oloa.ja kyllä se pian helpottaa...toivottavasti kohdallasi kaikki sujuu hyvin ja onnellisia vauvavuosia tulevaisuudessa!!
- rv samat
Hellou!
Minulla myös pahoi vointia! Mutta, epäilen johtuvan alhaisista hb arvoista. Nimittäin pääsi laskemaan alas 95. Sillon alko. Eihän vaan sulla ois sama vika? Tarkistutapas!- ...
Ei varmaan johdu hb:sta..yli 120 on ollut koko raskauden ajan. Pitänee syödä tiheämmin ja vaikka vähäsenkään, niin ei verensokeri ala temppuilemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt394518Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.522419Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö481462- 931298
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.281257Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi391204Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä541159Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan139994Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161975- 61947