Viellä palaan eiliseen. kysyin paikasta jossa tiedetään tästä. olette toimineet kyllä minun kohdallani väärin. olette laittaneet kolmen kuukauden eston koska laskuni on ollut myöhässa ja se rangaistus on mennyt jo ohi. joten teillä ei olisi mitään syytä jatkaa kieltoa. ja jos jatkatte kieltoa se kertoo että valitsette asiakkaat oman mielen mukaan. minulla on mennyt laskunne perintään mutta olen maksanut laskun korkoineen pois ja en ole varmaan ainut tässä maailmassa. olen todella pettynyt palveluunne koska minä olen kahden lapsen yksinhuoltaja ja todellakin joskus tarvitsee pikaisesti rahaa. jos teette muillekkin ihmisille kieltoja niin ilmoittakaa herra isä oikeat ajan kohdat. minä elätin turhaa toivoa ja viellä soittelin asiakas palveluunne monta kertaa ja vakuutettiin että saat vipin. Sen verran viellä palautetta että pistäkää enemmän peliin tuohon asiakaspalveluun, puhelimessa pitää osata käyttäytyä ja olla iloinen. teillä ei sitä ole.
Lukekaa keskustelu foorumeja huvikseen mitä asiaakkaat ovat teidän yrityksestä mieltä niin jospa se valaisisi asiaa.
tämä on ystävällinen palaute halusin vaan sanoa miten minua asikkaana on pidetty tyhmänä ja ala arvoisena.
Kiitos yhteistyöstä mitä minulle joskus tarjositte.
Kyrsiintynyt Tekstivippiin..
9
1993
Vastaukset
- tuli takaisin:
Hei Henna!
Olemme ottaneet käyttöömme johtavan Suomalaisen riskienhallintayrityksen
”Luottomaatti” palvelun joka tekee päätökset Tekstivipin myönnöstä tai
hakemuksen hylkäämisestä. Luottomaatti tarkistaa hakijan taustan,
luottotiedot ja perintätoimistoissa olleet perintätoimeksiannot ja
pisteyttää asiakkaan sen mukaisesti.
Valitettavasti Tekstivippi palvelun myöntöperusteet on siis tiukentuneet
mutta tällä toimenpiteellä pyrimme minimoimaan luottotappiot ja
mahdollistamaan yrityksemme kannattavan kasvun.
Kuluttaja –ja yksilönsuojalain mukaisesti Luottomaattipalvelu ei erittele
meille ”päätöksiä” mutta kyseinen palvelu on käytössä useilla Suomalaisilla
yrityksillä eli siis sisältää faktaa.
Näen kyllä asiakashistoriasi meillä mutta en valitettavasti voi tehdä
asialle mitään, pahoittelen asiaa.
Terveisin
VIP Finland Oy
Tekstivippi 16188 asiakaspalvelu
[email protected]
www.tekstivippi.fi - jorge
kummaa ininää ei tää oo mikään tasaarvo juttu saat jos saat jos ni et .
- aivan tosissas
pimee?saat jos saat jos ni et?et saa jos nisaat ni etsaakaan vai?sä et ainakaa saa.mistään mitään koskaa.takuulla.
- olet pimeä
aivan tosissas kirjoitti:
pimee?saat jos saat jos ni et?et saa jos nisaat ni etsaakaan vai?sä et ainakaa saa.mistään mitään koskaa.takuulla.
elä tule tänne vinisemään. etsi omat keskustelu aiheet jos ei kiinnosta.
- Aivan samaa
kirjoittelin tuossa otsikolla Viestilaina, faktaa jne.
Heillä on nyt oma uusi valvoja,joka pisteyttää luotonhakijat EIKÄ MITÄÄN PAINA ASIAKKUUS HEILLE.
Minä sain samanlaisen vastauksen kuin tuossa yksi kirjoittaja.
Minulla on ollut yksi perintätoimistolasku 13v sitten, se oli soneran puh.lasku ja senkin maksoin ja siitä on edelleen kuitti olemassa, muttei sillä väliä ole tässä.
Oleellista on se, että se Luottomaatti on ottanut tuon 13v vanhan perintätoimistomerkinnän pisteytyksensä pohjaksi ja siksi en luottoa saanut.
Olen luottoni maksanut jopa etuajassa Tekstivippiin ja pidin sitä oikein kivana paikkana,kun se tuntui olevan aina varma ja nopea.
En ole velkaan jäänyt eikä ole heille ikinä ollut myöhässä luotto tms. ja luottotietoni ovat kunnossa.
Ei mitään oikeaa syytä evätäluotto.
Muuta kuin se, ettei heillä ole rahaa, se on todellinen syy.
Toivotaan, että menee vähiin asiakkaat tätä menoa, kun ei saa olla edes yli 10v sitten ollut yhtään perintätoimistolaskua.
Toivotaan, että näin huonosti asiansa hoitaneita on paljon luotonhakijoissa heiltä ja että menee konkkaan tosi pian koko laitos.- hmpf
Kylläpäs panee silmään tuo "luottomaatti"?.
Minulla ei varmasti ole ainuttakaan luottotieto-/perintätoimistomerkintää ja olen itsekin käyttänyt kyseisen firman palveluja aika useasti, juuri saman syyn takia, että olivat nopeita ja luotettavia, mutta eipä onnistu enään tuon vipin otto heiltä ja mikä mahtavinta tässä asiassa on se, että kännykkään tulee syyksi: "Emme voi myöntää luottoa ennen kuin vanha luotto on maksettu takaisin 4pv...." tuon "syyn" saa heittää hiuksista v*ttuun, sillä en ole ottanut ainakaan kuukauteen sieltä vippiä ja se alkoi sen verran ihmetyttämään, että piti tarkistaa se homma omalta tilinauhalta verkkopankissa ja vóila eipä ole tullut otettua vippiä mies muistiin eli taitaa olla fyrkat loppumassa tuolta puljulta.
Pitääpä kokeilla taas ihan piruuttaan lähettää sinne anomus ja jolleivät myönnä niin täytyy alkaa perimään takaisin näitä tekstiviestimaksuja :), v*tuuttaa tuollaiset tekosyyt! - ja kivaa on
hmpf kirjoitti:
Kylläpäs panee silmään tuo "luottomaatti"?.
Minulla ei varmasti ole ainuttakaan luottotieto-/perintätoimistomerkintää ja olen itsekin käyttänyt kyseisen firman palveluja aika useasti, juuri saman syyn takia, että olivat nopeita ja luotettavia, mutta eipä onnistu enään tuon vipin otto heiltä ja mikä mahtavinta tässä asiassa on se, että kännykkään tulee syyksi: "Emme voi myöntää luottoa ennen kuin vanha luotto on maksettu takaisin 4pv...." tuon "syyn" saa heittää hiuksista v*ttuun, sillä en ole ottanut ainakaan kuukauteen sieltä vippiä ja se alkoi sen verran ihmetyttämään, että piti tarkistaa se homma omalta tilinauhalta verkkopankissa ja vóila eipä ole tullut otettua vippiä mies muistiin eli taitaa olla fyrkat loppumassa tuolta puljulta.
Pitääpä kokeilla taas ihan piruuttaan lähettää sinne anomus ja jolleivät myönnä niin täytyy alkaa perimään takaisin näitä tekstiviestimaksuja :), v*tuuttaa tuollaiset tekosyyt!että kuuluu samanmoisii viestei ku mitä itte olen kokenu täs asias nyt.eka tuntu siltä,et mä olen ainoo joku ihmeen luuseri,vaik kaikki on kunnos eikä mul kans ole ikinään ollu mitään häiriö kun vasta olen töis ollu kaks vuotta ja asun kotona enkä ole ikinään tarvinnu lainoja hakee.
nyt olen muuttamas ja olisin ottanu ton yhen vipin,ni sanottii vaa et kiitos mielenkiinnost yms. outoo. niitten rahat loppuu ja ne kiskoo peitettä sit viestirahoist tolla verukeautomaatilla nytten. ei kannata niiltä hakkee enää kenenkän
Mulla ollut tapan toisinaan vippailla yksihuoltajille. Ilman luottomaatteja
Aina voi kysyä- ...
Ja sehän oli ihan asiallinen. Mikä vielä mättää?
1. Firma SAA valita asiakkaansa miten tykkää. Asiakasvalintariteerejä saa tiukentaa tai löyhentää parhaaksi katsotulla tavalla (tarkoittaa firman edun mukaista tapaa, jos vanha asiakas tipahtaa pois kriteerien tiukentuessa niin voivoi).
2. Firmoilla EI ole aikaa lueskella kaikenmaailman foorumeita.
3. Jos olet laskenut elämäsi vippien ja luottojen varaan niin olet selkeästi vippikierteessä tai et muuten vain hallitse talouttasi - selkeä merkki siitä että ko. henkilölle ei pitäisi antaa luottoa laisinkaan, ihan ko. henkilön oman edun nimissä. Kyseessä on vippifirmalta siis ns. eettinen ja moraalinen kannanotto asiaan - jota vippifirmoilta nimenomaan on pyydetty, etteivät ajaisi asiakkaitaan ongelmiin. Vippaaminen sinulle lisää sinun velkongelmiasi, joten on moraallisesti ja eettisesti oikein lopettaa sinun luotottamisesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 922039
- 581203
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/971095Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html2241088- 101036
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos64971IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56929Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.87895Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.175878Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸42810