sävelin. Oletteko kokeilleet? Ainoa soitin jonka avulla pystyn kunnolla rentoutumaan.
Siinä sielu lepää ja ajatus saa siivet.
Tulipas taas hyvä olo. Kuin olisin uusi ihminen :=)))))
Rentoutusta Panhuilun
25
767
Vastaukset
- Kylli.Kyllä evk
City Marketissa soi klassinen musiikki normaali markettimusiikin tilalla. Aika hienoo.....
Oli toka kerta kun huomasin. Ehkä siis pysyvää.
Ei se mua enempää ostamaan saa, tai ehkäpä saakin. Ei ainakaan karkoita pois.- yksitypy
juuri panhuilu?? En kyllä vois sitä musiikkia kuvitella johonkin markettiin, jossa on kamala hälinä :=(((
- Alien-8
Poikkean huomenna Turussa,ja täytyypä mennä kuuntelemaan..Bachia vaiko Beethovenia..
- Kylli.Kyllä
yksitypy kirjoitti:
juuri panhuilu?? En kyllä vois sitä musiikkia kuvitella johonkin markettiin, jossa on kamala hälinä :=(((
mutta kevyt klassinen. Kuulostaa tosi kivalta kun punnitsee perunoita............ :D
- Kylli.Kyllä
Alien-8 kirjoitti:
Poikkean huomenna Turussa,ja täytyypä mennä kuuntelemaan..Bachia vaiko Beethovenia..
Mozartia ehkä, keveän kepeää, muttei hissimusiikkia kuitenkaan.
- yksitypy
Kylli.Kyllä kirjoitti:
mutta kevyt klassinen. Kuulostaa tosi kivalta kun punnitsee perunoita............ :D
joku klassinen musiikki vois sopiakin johonkin markettiin. Vähän hillitsis ostajia :=))))
Vaikka eihän se kauppiaille varmaan kovin hyvä asia ole. Eikö rockin tahdissa lentelis enemmän ostoksia kärryyn :=))))
No... tosiaan. Panhuilu ei kyllä marketteihin sovi.
Sehän olisi kuin hienon soittimen raiskaamista :=((( - Alien-8
Kylli.Kyllä kirjoitti:
Mozartia ehkä, keveän kepeää, muttei hissimusiikkia kuitenkaan.
ainakaan hevirokki soi.Siitä saa tarpeeks kotonakin:)
- dansku-29
olen minä sellaista soittanut ja minusta se oli hyvin helppoa ja mukavaa, mutta siltikin sanottiin lopeta jo, vaikka se mikään nokkahuilu olekaan, mutta ihan samalla lailla reagoitiin :)))
mutta ehkä kaikista hauskinta oli kuiteskin sähkökitaralla soittaminen, ei menny kauaa aikaa, kun sain huomiota ja piuha repästi irti ja sanottiin:"näin on paljon parempi" :)))- yksitypy
minäkin olen soittanut joskus, mutta tainnut taito ruostua.
Olisit yrittänyt akustista kitaraa. Siinä olis ollut vähän kauniinpi ääni. Olisit varmaan saanut jatkaa :=)))) - dansku-29
yksitypy kirjoitti:
minäkin olen soittanut joskus, mutta tainnut taito ruostua.
Olisit yrittänyt akustista kitaraa. Siinä olis ollut vähän kauniinpi ääni. Olisit varmaan saanut jatkaa :=))))sellainen, niin halusin välttämättä kokeilla sähkökitaraa :)))
Kantele on kanssa kiva soitin, koirat hiljenee sillä hyvin :DD - Kylli.Kyllä
dansku-29 kirjoitti:
sellainen, niin halusin välttämättä kokeilla sähkökitaraa :)))
Kantele on kanssa kiva soitin, koirat hiljenee sillä hyvin :DDtaika nuorelleparille: jos laittaa sähkökitaran sängyn alle tulee poikalapsi. Velipojallani tepsi.... meille taitaa olla liian myöhäistä, tai puhun itsestäni vaa.....
- yksitypy
dansku-29 kirjoitti:
sellainen, niin halusin välttämättä kokeilla sähkökitaraa :)))
Kantele on kanssa kiva soitin, koirat hiljenee sillä hyvin :DDkantelekin? Taidat olla dansku oikein mestarisoittaja :=)))
Entäs rummut? Oletko niitä kokeillut? Siinä voisi saada kerrostalosta tai rivitalosta lähtöpassit :=)))) - dansku-29
yksitypy kirjoitti:
kantelekin? Taidat olla dansku oikein mestarisoittaja :=)))
Entäs rummut? Oletko niitä kokeillut? Siinä voisi saada kerrostalosta tai rivitalosta lähtöpassit :=))))ne soittimet mun ole vaa muksujen :)))
Heh..rumpujen soittamista mulle on yritetty opettaa, kaksikin eri miestä, mutta molemmilla paloi käämit mun kanssa, kun kapulat lenteli :DD
Maalla asuessa meillä oli rumpusetti tyhjässä navetassa. Se oli niikuin treenikämppä :DD
Ei ole rumpusettii, eikä miestäkää, vaa kerrostalo, minä ja lapset ja akustinen kitara, kantele ja viulu ja nokkahuilu ja sähköpiano :DD
Mä kyllä soitan vaa suutani elukoitten kanssa kilpaa :DDD - dansku-29
Kylli.Kyllä kirjoitti:
taika nuorelleparille: jos laittaa sähkökitaran sängyn alle tulee poikalapsi. Velipojallani tepsi.... meille taitaa olla liian myöhäistä, tai puhun itsestäni vaa.....
tulee varmasti flyygelin päällä :DDD
- yksitypy
dansku-29 kirjoitti:
tulee varmasti flyygelin päällä :DDD
ajattele miten vähän tyttöjä tässä maassa olis, jos niiden tekoon flyygeli tarvittais. On ne soittimet sen verran kalliita :=)))
Minusta tuntuu, että pöytälevy riittää tyttöjen tekemiseen :=))) - dansku-29
yksitypy kirjoitti:
ajattele miten vähän tyttöjä tässä maassa olis, jos niiden tekoon flyygeli tarvittais. On ne soittimet sen verran kalliita :=)))
Minusta tuntuu, että pöytälevy riittää tyttöjen tekemiseen :=)))levy pinta, mikä levy pinta. Samapa se mikä pinta, mutta tyttöjen tekoon sitä jokatapauksessa tarvitaan :DDD
- yksitypy
dansku-29 kirjoitti:
levy pinta, mikä levy pinta. Samapa se mikä pinta, mutta tyttöjen tekoon sitä jokatapauksessa tarvitaan :DDD
olekaan kuin kaks poikaa. Pöytälevyharrastuksen taisin aloittaa liian myöhään :=(((
Mutta pojan tekoon tarvitaankin seinää :=)))) - dansku-29
yksitypy kirjoitti:
olekaan kuin kaks poikaa. Pöytälevyharrastuksen taisin aloittaa liian myöhään :=(((
Mutta pojan tekoon tarvitaankin seinää :=))))että niille käy seinä ja sähkökitara sängyn alla ja auton konepelti ja ulkoilma, mutta tytöt silleen yksipuolisempia.
Silleen se aika hankalaa, kun tarvii tarkoin miettiä etukäteen kunpaa haluaa, mutta jos on ihan sama, niin siinähän sitten yhdistää kaiken yhteen syssyyn? :))) - yksitypy
dansku-29 kirjoitti:
että niille käy seinä ja sähkökitara sängyn alla ja auton konepelti ja ulkoilma, mutta tytöt silleen yksipuolisempia.
Silleen se aika hankalaa, kun tarvii tarkoin miettiä etukäteen kunpaa haluaa, mutta jos on ihan sama, niin siinähän sitten yhdistää kaiken yhteen syssyyn? :)))tarkkaan ja tekee kaikkia, niin voi syntyä kaksoset. Tyttö ja poika :=))))
- dansku-29
yksitypy kirjoitti:
tarkkaan ja tekee kaikkia, niin voi syntyä kaksoset. Tyttö ja poika :=))))
ja jos sen kaiken vielä tuplaa niin sillain ne neloset on kyllä saanut alkunsa :)))
- yksitypy
dansku-29 kirjoitti:
ja jos sen kaiken vielä tuplaa niin sillain ne neloset on kyllä saanut alkunsa :)))
saa tehdä jo kaikkea pelkäämättä nelosia. Kamala ajatellakin! Sinulla se voi olla vielä täysin mahdollista. Että kokeilemaan vaan näitä niksejä :=)))))
- Alien-8
poika,joka ei halunnut koskaan kasvaa aikuiseksi..sopii osittain minuun;=)))Onkos se mikämikä maa sitten Oulu vai Rauma:))?
Jooh..synttärit tuli juhlittua..ja aivan selvinpäin.On se mukavaa,kunnei ole enää 39 vuotias,vaan yli;=)))- yksitypy
se aikuisuus sitten pitää sisällään. Minä en ainakaan tiedä, enkä halua :=)))
Onhan se hyvä että sinäkin alat lähestyä sitä miehen ikää :=)))) - Alien-8
yksitypy kirjoitti:
se aikuisuus sitten pitää sisällään. Minä en ainakaan tiedä, enkä halua :=)))
Onhan se hyvä että sinäkin alat lähestyä sitä miehen ikää :=))))Lisäksi kalju läiskä takaraivolla ja iso maha on mulle kauhistus:)Kunnon takatukka rules;=))!
sävelin?
Kitaro - tuo japanilainen säveltäjä/sovittaja/tuottaja/miksaaja jne., joka tekee kaunista ja kaikinpuolin persoonallista ja tyylikästä musiikkia syntikoilla yms. eksoottisilla kielisoittimilla ja ties millä:
- moni varmaan muistaa 80-luvun puolelta pitkän tv-sarjan "Silkkitie" ("Silk Road") - sarjan musiikki on Kitaron käsialaa. Tutuin lienee "Caravansary", Katri-Helenan suomeksi levyttämä "Erämaa".
En voi kun suositella - Googlella löytyy Kitarosta lisätietoa *hakemaan vaan, kannattaa*
Tällainen päivänavaus tänään, t. MM.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261770
- 1081260
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381101- 491009
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni55940- 130920
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v241899Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?76786Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58769Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla178749