Taas vaihteeks joku helkutin uuvatti keksi lähtee ajaa kyttii karkuun hesassa, ajo sörnäisten rantatietä kaupunkiin päin viis poliisi-autoo perässä, ja meni muuten kovaa.
Jos joku tietää miten takaa-ajo päättyi ni inffoo kiitos, ainakin sen tiedän että vähän niitten jälkeen jossain sörnäisten rantatien eteläpäässä nähtiin ambulanssi hälytysajossa, (jos se liittyy tapaukseen) itse en nähny itse tapausta, kuulin vaan sireenit ja näin valot rantatien eteläpäässä, duunikaveri arveli pakenevan auton "vanhaksi Mazda 626.toseksi".
kohta luetaan lööppeistä
4
560
Vastaukset
- mahdollisesti
Auto - Antero...?
- jeeep jep
se oli antsu.
- Auto--Antero
Vanha Mazda muka loistoauto?
No tietysti finniposkiamiksen mielestä... mazda poliisille liian nopee ku ei lehteen lullu juttuu, poliisi ei kedannu myöntää miten pääs karkuu. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek206276Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.253797Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1712913- 292830
- 821724
- 1471602
- 91583
- 1481561
- 121298
- 211232