Kati Forss

pikkusexy nainen

On muuten pikkusexy,
leikinvarjolla sitä oli pakko katsoa ja mikä sen asu oli?
Aivan söpöä ku sen reidenmuodot tuli esiin sen hameen läpi!

UUUUUUUUUU!

Mutta toisaalta, se taitaa ihmisenä olla hanurista

10

5191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ////////7

ei mitään sexyä ja vaikuttaa vähän oudolta

• Joo-o-o

Nimi on Kati Fors

• pyh!!!

Kati Forss On täysi vitsi. Allekirjoitti kuulemma ennen tangovoittoaan seiskan kanssa sopimuksen, jossa lupasi suostua kaikenlaisiin juttuihin...Taisi olla seiskan toimittajalla suuri vaikutus katin voittoon. Tuollaiset julkisuudenkipeät laulajattaret vetävät koko tangomarkkinat ihan lokaan.

• Remu#

aikoihin!

Siis tavallisempaa akkaa saa hakea.Kati Forss myös näyttää selvästi yli 40 vuotiaalta keski-ikäiseltä iskelmämuijalta. Eikö se ole vasta 30 päälle?? Mutta uskomaton pumpuliaivo se kyllä on ja järkyttävän julkisuudenKIPEÄ! En tykkää koko akasta.

• vaan 26

Ehei kati ole vielä kolmeakymmentä nähnykään. Aika vanhan näköinen ikäisekseen, kieltämättä.

• salli mun nauraa
        vaan 26 kirjoitti:

Ehei kati ole vielä kolmeakymmentä nähnykään. Aika vanhan näköinen ikäisekseen, kieltämättä.

Kati Fors saattaa näyttää joissakin kuvissa vanhalta, kun ei sitä ketään stailata joka hetki vuorokaudesta.

Kati on täsmälleen ikäisensä näköinen, ellei nuorempikin, noin livenä. Ja laulaa osaa taatusti ja varmasti. Niistä Auraviihteen sumutorvista hän erottuu kuin yö ja päivä, ja todella edukseen.

Ihan tiedoksenne teille: haukkukaa pois, mutta karavaani kulkee. Kati pärjää ilman teidän kaltaisianne korvattomia humpanrakastajia.

• 36m
        salli mun nauraa kirjoitti:

Kati Fors saattaa näyttää joissakin kuvissa vanhalta, kun ei sitä ketään stailata joka hetki vuorokaudesta.

Kati on täsmälleen ikäisensä näköinen, ellei nuorempikin, noin livenä. Ja laulaa osaa taatusti ja varmasti. Niistä Auraviihteen sumutorvista hän erottuu kuin yö ja päivä, ja todella edukseen.

Ihan tiedoksenne teille: haukkukaa pois, mutta karavaani kulkee. Kati pärjää ilman teidän kaltaisianne korvattomia humpanrakastajia.

Ettei vain vastaajana olis se oma mies . . . huhhuh

• vikaa humpassa

Mitä vikaa humpassa on?parasta musaa, rytmikästä jne.
        itse olen tanssiessa huomannut että lava täyttyy kun tulee humpaa.Ja ne itkuvirret ja hitaat, niihin meinaa nukahtaa.
        On se kumma että se on nykyään tietyillä ihmisillä kirosana.

• moitv

Onko tää Kati se nainen joka pokas varatun miehen ja sotki totaalisesti raha-asiansa? Eipä oo akasta sen koomin kuultu mitään. Vieläkö laulaa vai onko jo siwan kassalla?

• sekkiskäs

seksikäs

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6965
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      42
      1249
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1042
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      48
      845
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      837
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      794
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      791
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      733
    Aihe