Boikotoi belgiaa!!

Syyllinen!!1

Aloitti Ruandan sisällissodan! ja pakeni paikalta tosipaikan tullen korvat luimussa!!Kuningas Leobold tapatti todella paljon ihmisiä!! Boigotoi Belgiaa, lue hieman historiaa maasta niin huomaat minkälainen valtio on kyseessä...pahempia kuin jenkit!

15

2396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • boigotoija

      Tosi on. Belgian siirtomaahistoria on todella häpeällinen, ottaen vielä huomioon, ettei sillä monta siirtomaata koskaan ollut. Tuli ihan samanlaisia asioita mieleen, kun Ruanda-ohjelmassa puhuttiin siitä, miten belgialaiset joukot lähtivät karkuun juuri silloin kun niitä olisi tarvittu. Ja sitten ne pedofiilijutut ja Bryssel!
      Charles Baudelaire kirjoitti Kurja Belgia jo 1800-luvun puolivälissä.
      "His hatred against the Belgians Baudelaire poured in a pamphlet or travel book entitled PAUVRE BELGIQUE! He condemned the whole nation and especially the city of Brussels, its men, women, children, streets, food, customs, journalism, and politics. Baudelaire did not finish his book, an unique collection of insults, but its material has been printed in different editions. It was not until the birth of the EU, when Brussels started to provoke similar reactions."

    • uhoiugh

      I historia määritä koko maata. Toivottavasti olette käyneet Belgiassa, kaunis ja ihmisystävällinen maa.

      • flaamilainen

        Alas puhu potaskaa.
        Itse asun viela taalla belkkulassa ja kaunis on.
        Kun ei katsota noita roskia joka paikassa.
        vai ihmisystavallinen ???
        Tyopaikassani laitettiin kaikki meidat ulkomaalaiset tekemaan se tyo,mita he itse eivat halua tehda.
        Olen monessa maassa asunut ja kylla tama on sitten vihon viimeinen maa,missa olen viihtynyt.
        Onneksi paasen kohta pois.
        Sen jalkeen minua ei saa tanne kuin pakosta,ja tuskin sita tulee.
        Belkut ovat itsekeskeisia aalioita.Vain " he osaavat asiat tehda juuri niin kuin sen pitaisi tehda".
        Suomesta tiedettiin se,että se on Euroopassa.
        Lukutaidottomia on 28% ja kaiken sanelee raha.
        Jos sinulla on rahaa olet " tosi hyva ystava"..
        Tiedan mista puhun kun olen taalla joutunut olemaan melkein 20 vuotta.


      • Joutunut
        flaamilainen kirjoitti:

        Alas puhu potaskaa.
        Itse asun viela taalla belkkulassa ja kaunis on.
        Kun ei katsota noita roskia joka paikassa.
        vai ihmisystavallinen ???
        Tyopaikassani laitettiin kaikki meidat ulkomaalaiset tekemaan se tyo,mita he itse eivat halua tehda.
        Olen monessa maassa asunut ja kylla tama on sitten vihon viimeinen maa,missa olen viihtynyt.
        Onneksi paasen kohta pois.
        Sen jalkeen minua ei saa tanne kuin pakosta,ja tuskin sita tulee.
        Belkut ovat itsekeskeisia aalioita.Vain " he osaavat asiat tehda juuri niin kuin sen pitaisi tehda".
        Suomesta tiedettiin se,että se on Euroopassa.
        Lukutaidottomia on 28% ja kaiken sanelee raha.
        Jos sinulla on rahaa olet " tosi hyva ystava"..
        Tiedan mista puhun kun olen taalla joutunut olemaan melkein 20 vuotta.

        Olisiko suurelta osin syyna nakokulmaasi, tunteisiisi ja senteeseesi ne olosuhteet jotka ovat sinut Belgiaan vieneet: "Olen taalla joutunut olemaan melkein 20 vuotta".

        On hyvin selvaa, etta jos kyseessa ei ole oma vapaaehtoinen valinta, niin silloin on vaikea viihtya ja muodostaa objektiivista kuvaa ymparistosta ja olosuhteista. Tuollaisissa olosuhteissa myos ihmissuhteidenkin luominen hankaloituu.

        Ota kuitenkin huomioon, etta monet ovat valinneet omasta aloitteestaan tuon maan asuakseen ja viihtyvat oikein hyvin. Tietenkin kaikissa paikoissa on hyvat ja huonot puolensa.


      • eika mitenkaan pahalla
        Joutunut kirjoitti:

        Olisiko suurelta osin syyna nakokulmaasi, tunteisiisi ja senteeseesi ne olosuhteet jotka ovat sinut Belgiaan vieneet: "Olen taalla joutunut olemaan melkein 20 vuotta".

        On hyvin selvaa, etta jos kyseessa ei ole oma vapaaehtoinen valinta, niin silloin on vaikea viihtya ja muodostaa objektiivista kuvaa ymparistosta ja olosuhteista. Tuollaisissa olosuhteissa myos ihmissuhteidenkin luominen hankaloituu.

        Ota kuitenkin huomioon, etta monet ovat valinneet omasta aloitteestaan tuon maan asuakseen ja viihtyvat oikein hyvin. Tietenkin kaikissa paikoissa on hyvat ja huonot puolensa.

        Mina en todellakaan voi kirjoittaa kuin omista kokemuksistani,enka tarkoita pahalla mitenkaan.
        Olen vain itse epaonnistuneen avioliiton kautta joutunut tanne.
        Ja ehka minulla on niin vaikea luonne kun en hyvaksy etta suku sanoo,milloin lapset tehdaan,ja milloin mitakin.Ja jos en tehnyt juuri niinkuin ex-anoppi sanoi , sain lyonteja kasvoille...
        no,onneksi asiat nyt muuttuvat ja lahden taalta pois.
        Toivon todellakin tanne tuleville parempaa elaman kokemusta kuin itsellani.Se vain on ainakin minulle vaikeaa,kun katollinen uskonto hankaline sukulaisineen yrittaa maarata minun elamaani.
        Siihen on ehka sekin suurena syyna,miksi en viihdy:
        ex-mieheni ei uskaltanut eika uskalla edelleen sanoa tyranni-aidilleen vastaan.olisin silloin alkuaikoine tarvinnut juuri hanen tukeaan kun en osannut kielta.
        Tottakai joka paikassa on hyvat ja huonot puolet,mutta monessa maassa asuessani en ole viela tallaisten elamantilanteitten eteen joutunut.
        No,otan tamankin ajan kokemuksena ja onneksi olen viela sen verran " nuori" ettei se maailma tahan lopu tai kaadu.
        Kiitos sinulle hyvasta vastauksestasi,ja hauskaa kevaan odotusta. =D


      • Joutunut_
        eika mitenkaan pahalla kirjoitti:

        Mina en todellakaan voi kirjoittaa kuin omista kokemuksistani,enka tarkoita pahalla mitenkaan.
        Olen vain itse epaonnistuneen avioliiton kautta joutunut tanne.
        Ja ehka minulla on niin vaikea luonne kun en hyvaksy etta suku sanoo,milloin lapset tehdaan,ja milloin mitakin.Ja jos en tehnyt juuri niinkuin ex-anoppi sanoi , sain lyonteja kasvoille...
        no,onneksi asiat nyt muuttuvat ja lahden taalta pois.
        Toivon todellakin tanne tuleville parempaa elaman kokemusta kuin itsellani.Se vain on ainakin minulle vaikeaa,kun katollinen uskonto hankaline sukulaisineen yrittaa maarata minun elamaani.
        Siihen on ehka sekin suurena syyna,miksi en viihdy:
        ex-mieheni ei uskaltanut eika uskalla edelleen sanoa tyranni-aidilleen vastaan.olisin silloin alkuaikoine tarvinnut juuri hanen tukeaan kun en osannut kielta.
        Tottakai joka paikassa on hyvat ja huonot puolet,mutta monessa maassa asuessani en ole viela tallaisten elamantilanteitten eteen joutunut.
        No,otan tamankin ajan kokemuksena ja onneksi olen viela sen verran " nuori" ettei se maailma tahan lopu tai kaadu.
        Kiitos sinulle hyvasta vastauksestasi,ja hauskaa kevaan odotusta. =D

        Olen pahoillani tapahtumista ja tuota taustaa vasten voi hyvin ymmartaa nakokulmasi.

        Usein vaikeat kokemukset auttavat rakentamaan asioita terveemmalle ja rakentavammalle pohjalle jatkossa. Toivotan menestysta jatkoon.


      • mitä kirjoitit
        Joutunut_ kirjoitti:

        Olen pahoillani tapahtumista ja tuota taustaa vasten voi hyvin ymmartaa nakokulmasi.

        Usein vaikeat kokemukset auttavat rakentamaan asioita terveemmalle ja rakentavammalle pohjalle jatkossa. Toivotan menestysta jatkoon.

        Kiitos kaunis vastauksestasi.
        ja nyt mina osaan arvostaa ihmisia esim. suomalaista miesta kun on tullut " takapakkia".
        Vaikeudethan on luotu voitettaviksi,joskus ne tuntuvat vaan aika
        ylipaasemattomilta.
        Mutta,hengissa on selvitty niin kylla se tasta taas iloksi muuttuu.
        Nyt kun itse olen anoppi,niin tiedampa tasan tarkkaan,mita EN tule vavylleni tekemaan..;)
        Minulle vaan sattui huonot kortit jaossa.

        Toivon vain nuorille tytoille jotka lahtevat vieraaseen maahan ja varsinkin erilaiseen kulttuuriin,etta he hieman pidempaan katsovat,mita se elama on arkipaivana.
        Ja niinkuin jo sanoin,olen myos kovapainen,teen elamani sellaiseksi kuin sen itse parhaaksi naen.
        Jos olisin vain myotaillyt,niin olisi ehka ollut toisin.

        Myos sinulle toivon hyvaa tulevaisuutta.


      • Syyllinen

        En ole käynyt enkä mene!
        Kyllähän siellä on hienoja arvokkaita rakennuksia, mutta nyt kun tiedän minkälaisilla verirahoilla ne on rakennettu niin kyllä se vie loiston niistä rakennuksista ja ystävällisitä ihmisistä minun silmissä.Belgialaiset ovat täydellisiä esimerkkejä ettei ihmiset opi historiasta mitään..
        Ja jos olet käynyt kerran belgiassa, ollut siellä 2 viikkoa tai 3 tai 5 eihän siinä ajassa opi tuntemaan koko kansaa..Ja enhän minä ihan koko kansaa syytä Afrikan sisällissodasta mutta kyllä suurinta osaa!


      • hNade
        Syyllinen kirjoitti:

        En ole käynyt enkä mene!
        Kyllähän siellä on hienoja arvokkaita rakennuksia, mutta nyt kun tiedän minkälaisilla verirahoilla ne on rakennettu niin kyllä se vie loiston niistä rakennuksista ja ystävällisitä ihmisistä minun silmissä.Belgialaiset ovat täydellisiä esimerkkejä ettei ihmiset opi historiasta mitään..
        Ja jos olet käynyt kerran belgiassa, ollut siellä 2 viikkoa tai 3 tai 5 eihän siinä ajassa opi tuntemaan koko kansaa..Ja enhän minä ihan koko kansaa syytä Afrikan sisällissodasta mutta kyllä suurinta osaa!

        eikä Ranskaankaan ei kannata mennä - ajattele nyt mitä tämä yksi Napoleon sai aikaan! Iso-Britannian koko kansakin ovat yksiä hemmetin kolonialisteja kaikki. Venäjääkin kannattaa karttaa - viis siitä minkälaisia kulttuuriaarteita sieltä löytyy. Saksaan ei varsinkaan kannata koskaan matkustaa, eikä todellakaan rapakon taakse Yhdysvaltoihin.
        Kiinassakin tapetaan ihmisiä heidän aatteidensa takia - boikottiin siis sekin, vai mitä!

        ...parasta kyllä pysyä visusti kotimaassa, tällä tavoin voit olla itsestäsi ylpeä, ja pitää omatuntosi puhtaana sillä suomalaisethan eivät koskaan ole kenellekään vääryyttä tehneet.

        Nyt kaikki käsi kädessä laulamaa Kum ba yah!


      • Tosi on!
        hNade kirjoitti:

        eikä Ranskaankaan ei kannata mennä - ajattele nyt mitä tämä yksi Napoleon sai aikaan! Iso-Britannian koko kansakin ovat yksiä hemmetin kolonialisteja kaikki. Venäjääkin kannattaa karttaa - viis siitä minkälaisia kulttuuriaarteita sieltä löytyy. Saksaan ei varsinkaan kannata koskaan matkustaa, eikä todellakaan rapakon taakse Yhdysvaltoihin.
        Kiinassakin tapetaan ihmisiä heidän aatteidensa takia - boikottiin siis sekin, vai mitä!

        ...parasta kyllä pysyä visusti kotimaassa, tällä tavoin voit olla itsestäsi ylpeä, ja pitää omatuntosi puhtaana sillä suomalaisethan eivät koskaan ole kenellekään vääryyttä tehneet.

        Nyt kaikki käsi kädessä laulamaa Kum ba yah!

        Kyllä kannattaa boikotoida sotaalietsovien maitten tuotteita ehdottomasti, ja varsinkin maitten jotka ovat vuodattaneet verta lähivuosina. Saksa on varmasti ottanut oppia mitä teki ja uskon että ranska myös. Mutta ymmärrän eihä tuollaisen stadilaisen sutturan tarvi nokkaansa pidemmälle tuijoottaakkaan, kuhan mennään vaan ja kyllähän äiti maksaa..


      • hNade
        Tosi on! kirjoitti:

        Kyllä kannattaa boikotoida sotaalietsovien maitten tuotteita ehdottomasti, ja varsinkin maitten jotka ovat vuodattaneet verta lähivuosina. Saksa on varmasti ottanut oppia mitä teki ja uskon että ranska myös. Mutta ymmärrän eihä tuollaisen stadilaisen sutturan tarvi nokkaansa pidemmälle tuijoottaakkaan, kuhan mennään vaan ja kyllähän äiti maksaa..

        Voi kulta pieni, kun Sinä et tiedä tästä "stadilaisesta sutturasta" yhtikäs mitään, etkä myöskään äidistäni ja hänen rahallisesta tilanteestaan...eli en Sinuna menisi hirveästi kommentoimaan minua henkilönä. Jos Sinulla on jotain oikeita ja perusteltuja mielipiteitä minusta, niin otan ne mielelläni vastaan - osoite on [email protected]. Tosin, mielestäni voisit kyllä hankkia paremmankin harrastuksen kuin toisten nimittely tällaisella keskustelupalstalla, mutta harrastuksensa kullakin. Jos tämä jollain tapaa auttoi ahdistustasi, niin glad to be of service! Ja jos haluat jatkaa sanallista väittelyä minun "sutturamaisuudestani" tai ihan mistä muusta aiheesta tahansa, laitapa postia tulemaan.

        ...ai niin...mutta ethän tietenkään voi näin tehdä, sillä sitten et enää olisikaan anonyymi, eikä tuollainen nimittely enää olisi niin helppoa. Voi että!

        *naur*


      • Antwerpenilainen
        flaamilainen kirjoitti:

        Alas puhu potaskaa.
        Itse asun viela taalla belkkulassa ja kaunis on.
        Kun ei katsota noita roskia joka paikassa.
        vai ihmisystavallinen ???
        Tyopaikassani laitettiin kaikki meidat ulkomaalaiset tekemaan se tyo,mita he itse eivat halua tehda.
        Olen monessa maassa asunut ja kylla tama on sitten vihon viimeinen maa,missa olen viihtynyt.
        Onneksi paasen kohta pois.
        Sen jalkeen minua ei saa tanne kuin pakosta,ja tuskin sita tulee.
        Belkut ovat itsekeskeisia aalioita.Vain " he osaavat asiat tehda juuri niin kuin sen pitaisi tehda".
        Suomesta tiedettiin se,että se on Euroopassa.
        Lukutaidottomia on 28% ja kaiken sanelee raha.
        Jos sinulla on rahaa olet " tosi hyva ystava"..
        Tiedan mista puhun kun olen taalla joutunut olemaan melkein 20 vuotta.

        Olen täysin samaa mieltä kanssasi Flaamilainen!
        Olen asunut Belgiassa muutaman vuoden; töissä koko ajan kansainvälisessä firmassa. Belgialaiset ovat laiskoja ja sysäävät todellakin kaiken mitä eivät halua tehdä ulkomaalaisten niskoille. Mielestäni he ovat myös rasistisempia kuin suomalaiset. Antwerpen on kuvottavan sotkuinen, ja siitäkin paikalliset syyttävät keitäpä muitakaan kuin ulkomaalaisia.

        Belgialaisia ei tunnu kiinnostavan mikään Belgian ulkopuolella; toki poikkeuksiakin on. Monet eivät ole käyneet esim. Lontoossa, jonne junallä pääsee halvimmillaan 69€ parissa tunnissa. Hollantilaiset, ranskalaiset ja saksalaiset ovat belgialaisista idiootteja. Englanti on monen tuttuni mukaan laman kourissa kärsivä teollisuusmaa.

        Nättejä kaupunkeja ja rakennuksia, Etelä-Belgia aivan mahtava - harmi vain että ihmiset eivät ole mukavia.


      • ex-flaamilainen
        Antwerpenilainen kirjoitti:

        Olen täysin samaa mieltä kanssasi Flaamilainen!
        Olen asunut Belgiassa muutaman vuoden; töissä koko ajan kansainvälisessä firmassa. Belgialaiset ovat laiskoja ja sysäävät todellakin kaiken mitä eivät halua tehdä ulkomaalaisten niskoille. Mielestäni he ovat myös rasistisempia kuin suomalaiset. Antwerpen on kuvottavan sotkuinen, ja siitäkin paikalliset syyttävät keitäpä muitakaan kuin ulkomaalaisia.

        Belgialaisia ei tunnu kiinnostavan mikään Belgian ulkopuolella; toki poikkeuksiakin on. Monet eivät ole käyneet esim. Lontoossa, jonne junallä pääsee halvimmillaan 69€ parissa tunnissa. Hollantilaiset, ranskalaiset ja saksalaiset ovat belgialaisista idiootteja. Englanti on monen tuttuni mukaan laman kourissa kärsivä teollisuusmaa.

        Nättejä kaupunkeja ja rakennuksia, Etelä-Belgia aivan mahtava - harmi vain että ihmiset eivät ole mukavia.

        Ihanaa että joku muukin on nähnyt ne nurjat puolet.

        Me sitten muutimme lapseni kanssa takaisin Suomeen,ja nyt kaukaa asioita miettiessäni mitä paremmin alleviivaan edelliset kirjoitukseni.

        Muuttaessamme Suomeen saimme talkoilla muuttoapua eikä tarvinnut olla heti raha kourassa ( vaikka tarjosin rahaa,niin minulle melkein suututtiin...)

        Ja ihan totta kirjoitit että belgialaiselle muunmaalaiset eivät ole mitään.
        Hehän ovat " maaima paras kansa ja rotu ".... niin, omasta mielestään.

        Kuitenkin,kaikista omista negatiivisista kokemuksistani huolimatta toivon jokaiselle parasta kokemusta joka paikassa minne meneekin.


    • kati

      Voi kun asiota voi katsoa niin kovin monesta näkökulmasta. Itse pidän Belgiasta. Olen käynyt siellä monesti, rakastuin mieheen(jolla on onnekseni myös ihana perhe *hymy*) ja sillä tiellä ollaan edelleen. Rakastan sitä (en tietenkään voi puhua koko kansasta!) yhteenkuuluvuuden tunnetta, minkä saan perheestä. Voi tosin johtua siitäkin, että oma perheeni oli aikoinaan rikkinäinen. Minä rakastan Belgiaa, mutta voin puhua vain omasta puolestani. Menkää ja kokekaa.

    • mutta milloin?

      Olisiko niin ettei isoa valtiota tai kansaa ole mitää järkeä boikotoida jos maassa ollut kungingas tai valtionpäämies joka syyllistynyt 50, 100 tai 500 vuotta sitten julmuuksiin?

      Kannattaisikohan ennemminkin boikotoida niitä valtioita tai vaikkapa firmoja joiden on osoitettu tällä hetkellä tekevän sellaista vääryyttä jota ei voi hyväksyä?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      154
      27137
    2. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      627
      24105
    3. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      189
      17140
    4. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      402
      10137
    5. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      336
      9062
    6. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6308
    7. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      19
      4053
    8. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      191
      3728
    9. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      79
      2203
    10. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      124
      1823
    Aihe