Eli ennen kuin Äärirajoilla alkoi 90-luvun puolivälissä tuli parikin samantyyppistä sarjaa telkkarista. Toinen jatkui vielä jonkin aikaa samanaikaisesti Äärirajoilla sarjan kanssa.
Mikä scifisarja?
8
915
Vastaukset
- Maksaloota
- - -
- huonomuistinen
tää saattoi hyvinkin olla toinen niistä sarjoista. Jos tunnarin näkis jossain niin vois auttaa.
- Novy.most
Joo veikkaisin Twilight Zonea. Aivan karmaisevan kaamea sarja, jossa oli kai vartin mittaisia yksittäisiä terrorpätkiä kerrallaan. Ei siis jatkuvaa tarinaa.
V ja Tripodien aika olivat myös ihan hirrrrrveitä. Aina oli pakko katsoa ja vähänkö ihmetytti kun V loppui "kesken". Liian rajua kamaa ala-asteen pikkulikoille. ;)
Nový most
Jos olen numeroinut vanhat videokasetit likimain kronologisessa järjestyksessä niin Äärirajoilla sarjan alkamisen aikoihin tuli telkusta ainakin Star Trek TNG, Maa 2 ja Avaruus 2063 (Space: Above and Beyond). Mutta nämä olivat kylläkin jatkuvajuonisia sarjoja. Tuon Twilight Zonen ajasta minulla ei ole infoa mutta se saattaa hyvinkin olla toinen kysytyistä, ja toinen saattaisi olla Ray Bradbury esittää.
- //Läppä//
90-luvun puolivälin aikoihin tuli ainakin X-Files
(Salaiset kansiot).
- Tales from the Crypt
Tales from the Crypt????
- skskf
Liftari-nimistä kauhusarjaa myös näytettiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5777531Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3342851Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872064- 1271274
- 311243
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41169Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1041047- 911030
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h641013- 44882