Hampaat herättivät

kauhistunut tyttö

Kauan elin siinä uskossa että mikään mahti maailmassa ei saa minua lopettamaan ahmimista. Ei rakastuminen, ei lihominen, ei ihon löystyminen, ei rahasotkut.
No tässä yksi aamu tarkastelin hampaitani peilistä. Ajattelin ennen tuota tarkastelua että tänään mässään kun kerran eilenkin enkä jaksa lopettaa vielä tänään.
Sitten katsoin peiliin ja säikähdin kuollakseni. Vertavuotavat ikenet, kammottavasti kuluneet poskihampaat, mustaa hammaskiveä yhdessä poskihampaassa, ikenet vetäytyneet ja kovettunutta plakkia ienrajassa.
Mihin on kadonneet kauniit valkoiset vahvat hampaani?
En voi enää pureskia kovia karkkeja koska tiedän että hampaani lohkeavat hyvin helposti koska kiille on häipynyt.

Tämä on sellainen asia joka saa minut vakavasti miettimään syömishäiriötäni. Mitä tämä on vienyt -viemässä- multa. Terveyden, hengen. En ole koskaan halunnut kuolla. Olen aina halunnut elää. En halua kuolla enkä menettää hampaitani.
Ennemmin lakkaan ahmimasta. Vaikeinta mitä maailmassa on, on lopettaa ahmiminen. Mutta mun on pakko onnistua hampaitteni ja terveyteni takia.

7

1094

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se..

      päivä kerralla eteenpäin... se auttaa mua... ja itsestään huolehtiminen on tärkeätä. näillä on hyvä jatkaa eteenpäin...

    • 14v.bulimikko

      itse syön calcichew:iä siitä ei liho mutta kynnet ja hampaat pysyvät kunnossa ;)

      • kauan?

        Oletko 14-vuotias bulimikko vai 14 vuotta bulimiaa sairastanut? Jos ensimmäinen arvaus on oikein, olet järkyttävän tietämätön, jos jälkimmäinen on oikein, olet luonnonoikku ja superonnekas ihminen.


      • nervosa_
        kauan? kirjoitti:

        Oletko 14-vuotias bulimikko vai 14 vuotta bulimiaa sairastanut? Jos ensimmäinen arvaus on oikein, olet järkyttävän tietämätön, jos jälkimmäinen on oikein, olet luonnonoikku ja superonnekas ihminen.

        ...sitä ensimmäistä vaihtoehtoa.


      • pitkälle

        Ne on ne vatsan hapot jotka syövyttävät kiilteen pois ja tekevät selvää valkoisuudesta. Sama kuin joisi syövyttävää ainetta. Luuta vahvistava aine ei todella millään logiikalla siihen auta.


      • nyrps
        pitkälle kirjoitti:

        Ne on ne vatsan hapot jotka syövyttävät kiilteen pois ja tekevät selvää valkoisuudesta. Sama kuin joisi syövyttävää ainetta. Luuta vahvistava aine ei todella millään logiikalla siihen auta.

        Kanna aina mukana mahdollisimman fluoripitoista suuvettä. Hetä sen jälkeen kunnon kurlaus. itse pärjännyt jo vuosikausia ilman reikiä melkeen sen ansiosta. Ikenet on vetäytynyt mut se on pieni hinta


    • oh_no

      Puoli elämää syömishäiriötä, eli 16 vuotta. Osteoporoosi, kilpirauhasen vajaatoiminta, hammaskiille kulunut, kalium tippunut pari kertaa vaarallisen alhaalle, jatkuvia ongelmia työelämässä ja raha-huolia. Posket välillä ihan järkyttävän turvonneet. Maha on pahoina aikoina ehkä pari päivää kuussa litteä ja toimii hyvin, muuten turvottaa ja on ummetusta. En tiedä mikä saa mut lopettaan. Luulin, et rakastuminen, mutta ei sekään. Ei myöskään lasten hankkiminen kuin hetkellisesti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1741
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1735
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    8. 114
      1699
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe