Mikä on AC/DC:n paras levy?

Rocker

Ihan yksinkertaisesti vaan että mikä on AC/DC:n paras levy ikinä??? En meinaa mitään Bon Scott VS. Brian Johnson juttua, vaan ihan mikä on kokonaisuudeltaan paras? Itse ainakin sanon "Back In Black".

17

1840

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ensinnäkin bändillä on niin paljon hyviä levyjä, että on vaikea sanoa yhtä parasta levyä. Mutta ehkä ne albumit "Highway To Hell" ja "Back In Black" ovat ne kaikkein parhaat AC/DC-levyt. Ensimmäiset Bon Scottin aikaiset levyt ovat myös aivan ehdotonta huippua, mutta aliarvostetuin levy on kuitenkin mielestäni "Powerage". Tästä albumilta ei löydy yhtään huonoa biisiä, itse olen aina pitänyt tätä levyä yhtenä AC/DC:n parhaista.

    • i see dc

      yllättäen päädyin tähän. ei todellakaan highway to hell. ehkä sitten BiB tai For those about to rock on yhtä hyvät kuin SUL. teknisesti täydellisin 0n Razorz Edge ,mutta liian monta läpihuuto piisiä.

    • vAMMASOPULIjeejee

      paras ompi stiffi upper lippi taikka sitten dirty deeds and don dirt cheap

    • Blues-Boy

      Back In Black on paras albumi! Highway To Hell ja For Those About To Rock ja Powerage ja Flick Of The Switch ja Let The Be Rock on parhaimmat heti Back In Blackin perässä!

    • tämä !

      Powerage. PISTE.

    • Back in black, Powerage ja Let there be rock. Ei varmaan tarvitse perustella.

    • Pera

      Jos pitää yksi valita, niin se on LET THERE BE ROCK. DIRTYÄ ja HIGHWAYTÄ olen myös kuunnellut paljon. ja POWERAGE meinas unohtua. BACK IN BLACK on eka eisii diisii levyni mutta jostain syystä se on jäänyt vähemmälle.

    • haudihaa

      highway to Hell is the BEST!

    • In...

      Black.

    • Pato_Donaldo

      is the best !

    • Terve

      En lähde arvostelemaan Brian Johnsonia mutta mielestäni paras albumi on LET THERE BE ROCK
      ja hyvänä kakkosena tulee Flick OF THE SWITCH

      • Ukkosen iskemä eli pölökyll...

        Kaikki nämä vuodet on terapialevyni ollut BACK IN BLACK. tasapainoisin, virheetön, maailman paras rocklevy!
        Tai mitäpä minä tiedän, vasta 5 kertaa livenä AC/DC:n nähnyt... tähän ikään, 41v.


    • mojova

      pitkän harkinnan jälkeen niin joo,se se on.

    • d23

      Highway to Hell

    • EllenIce

      EHDOTTOMASTI.

    • AC/DC91

      Back In Black on AC/DC paras levy tottakai

      • dfgsdffg

        Powerage. Juurevampaa ja suoraviivaisempaa rokkia saa etsiä. Sääli vain että Cold hearted man biisiä ei löydy Euroopan versiolta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      424
      4655
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1660
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      91
      1401
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1309
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      17
      1204
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1141
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1055
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      950
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      829
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      54
      827
    Aihe