Kun kuulen, että lintuinfluenssa on muuntunut ihmisestä ihmiseen leviäväksi ja tartuntoja on tavattu euroopassa, käyn ostamassa kaupasta purkkiruokaa puoleksi vuodeksi (ja tietty apteekista vitamiinit ja lääkkeet), sitten teen tarkat järjestelyt, käytän hanskoja jos joudun käymään ulkona jotka desinfion riittävän usein, sekä kengät puhdistan tarkoin. yms. Kun se on Suomessa ja leviää, en astu ulos ollenkaan ennen rokotetta.
Mitä teet kun pandemia tulee?
14
999
Vastaukset
- auttaa
???
- minä
Kun tupakan savu kerran leviää kerrostaloasunnoista toiseen, niin kyllä ne lintuinfluenssaviruksetkin leviää. Eli vaikka et kertaakaan työntäisi nenääsi ulos voit silti saada tartunnan.
- minä.
Tai esim jos postinkantajalla on lintupöpö ja se aivastaa sun laskuihisi tai hesariisi, niin voit saada sen tartunnan niistä :D
- välttelystä on
varmasti hyötyä...mutta jos tauti kovin herkästi tarttuvaa niin siltä on kait todella vaikea suojautua juuri mitenkään!!
Arvaappas kuinka moni muukin on siinä vaiheessa ostamassa puoli kauppaa tyhjäksi!! Voi käydä niin että purkki muonat loppuu kesken hyvin nopeasti...oliskohan syytä alkaa varautua jo nyt :D - skäribo
ihan hyvä idea, mutta ei varmaan toimi käytännössä. Paras tapa saada tartunta on juosta kauppaan yhtä aikaa kaikkien muiden hysteeristen kanssa. Jos aiot todella toteuttaa suunnitelmasi, tulisi siellä kaupassa käydä jo nyt.
Toinen juttu on, että jos tauti tosiaan äityisi ruton kaltaiseksi kulkutaudiksi, eivät viranomaiset paljon kysele sinulta miten aiot kriisiajan elää. Säännöt tulevat ylhäältä päin, ja niitä joko noudattaa tai sitten itkee ja noudattaa.- Metsänraja
mitään tehtävissä, vaikka tekisin kaikki varotoimenpiteet, koska immuniteettini on todennäköisesti niin heikko.
- skäribo
Metsänraja kirjoitti:
mitään tehtävissä, vaikka tekisin kaikki varotoimenpiteet, koska immuniteettini on todennäköisesti niin heikko.
Mitä immuniteetillesi on tapahtunut?
- Metsänraja
skäribo kirjoitti:
Mitä immuniteetillesi on tapahtunut?
vaikeahoitoiseen epilepsiaan muutama vuosi sitten.
Mulla on raskas lääkitys.Sain selville, että sellainen lääkitys lopulta tuhoaa immuniteetin.
Ja ei aikaakaan:kun oli käyttänyt yhtä lääkettä, sairastuin toiseen elinikäiseen sairauteen.Sitten epilepsiaani ei saatu kuriin, ja nyt joudun käyttämään kolmea eri lääkettä päivittäin.
Neurologini sanoi, ettei lääkitystä enää voi lisätä.Siitä huolimatta saan vieläkin kohtauksia.
:( Sitten sain selville senkin, että ne lääkkeet kuluttavat hirveesti ihmisen elimistöstä kaikkia tärkeitä vitaaliaineita.Käytän erästä ravintoainelisää, mut se on niin kallista, ettei niin pieni määrä riitä mihinkään.
Olen aika huonossa kunnossa.
Ei meikäläinen tuu kestämään mitään pandemiaa.
Täytyy olla rautainen terveys ja immuniteetti kunnossa ja vahva. - skäribo
Metsänraja kirjoitti:
vaikeahoitoiseen epilepsiaan muutama vuosi sitten.
Mulla on raskas lääkitys.Sain selville, että sellainen lääkitys lopulta tuhoaa immuniteetin.
Ja ei aikaakaan:kun oli käyttänyt yhtä lääkettä, sairastuin toiseen elinikäiseen sairauteen.Sitten epilepsiaani ei saatu kuriin, ja nyt joudun käyttämään kolmea eri lääkettä päivittäin.
Neurologini sanoi, ettei lääkitystä enää voi lisätä.Siitä huolimatta saan vieläkin kohtauksia.
:( Sitten sain selville senkin, että ne lääkkeet kuluttavat hirveesti ihmisen elimistöstä kaikkia tärkeitä vitaaliaineita.Käytän erästä ravintoainelisää, mut se on niin kallista, ettei niin pieni määrä riitä mihinkään.
Olen aika huonossa kunnossa.
Ei meikäläinen tuu kestämään mitään pandemiaa.
Täytyy olla rautainen terveys ja immuniteetti kunnossa ja vahva.Myös mieliala vaikuttaa ihmisen kuntoon ja immunniteettiin. Kuulostaa siltä, että olet päättänyt kuolla lintuinfluenssaan. Mitä jos se ei tulekaan sellaisessa muodossa, että tarttuisi ihmisiin? Mihin sitten aiot kuolla?
Anteeksi kovat sanani, mutta nyt taitaa olla aika potkia sinua vähän tähän elämään. Et ole vielä kuollut. Minun mieheni syö 13 eri lääkettä peruslääkityksen lisäksi, hänellä on kaksi vakavaa perustautia, joista toisesta on mahdollisuuksia parantua, toisesta ei koskaan. Hänelläkin on lääkityksen vuoksi heikko vastustukyky. Silti hän nauttii elämästä niin paljon kuin pystyy, lähti juuri tänä aamuna reissuun kavereiden kanssa, ja oli niin iloisella mielellä.
Nyt sinä tarvitset potkun persuuksiin ja paljon, paljon kannustusta ja rakkautta. Piipahda ulos ja katso miten kaunis on keväinen Suomi. Ethän sinä vielä halua täältä lähteä? :) - Metsänraja
skäribo kirjoitti:
Myös mieliala vaikuttaa ihmisen kuntoon ja immunniteettiin. Kuulostaa siltä, että olet päättänyt kuolla lintuinfluenssaan. Mitä jos se ei tulekaan sellaisessa muodossa, että tarttuisi ihmisiin? Mihin sitten aiot kuolla?
Anteeksi kovat sanani, mutta nyt taitaa olla aika potkia sinua vähän tähän elämään. Et ole vielä kuollut. Minun mieheni syö 13 eri lääkettä peruslääkityksen lisäksi, hänellä on kaksi vakavaa perustautia, joista toisesta on mahdollisuuksia parantua, toisesta ei koskaan. Hänelläkin on lääkityksen vuoksi heikko vastustukyky. Silti hän nauttii elämästä niin paljon kuin pystyy, lähti juuri tänä aamuna reissuun kavereiden kanssa, ja oli niin iloisella mielellä.
Nyt sinä tarvitset potkun persuuksiin ja paljon, paljon kannustusta ja rakkautta. Piipahda ulos ja katso miten kaunis on keväinen Suomi. Ethän sinä vielä halua täältä lähteä? :)Skäribo.Hienoa, että potkit mua vähän.
Täytyy yrittää piristyä.;)
- ettei
Tehokas eristäytyminen ihmis- ja eläinkontakteista varmaan auttaa, jos se vaan onnistuisi. Onneksi netissä voisit kuitenkin olla..
- purkkiruualla
Eikös niistä tölkeistä erity jotain joka voi liikana aihauttaa myrkytyksen? Muista sitten kuivamuonaa ja pakasteita kanssa. Vaikka eipä taida sähkönjakelu toimia jos oikein paha pandemia tulee.
- Nimimerkki
> Kun se on Suomessa ja leviää, en astu ulos
> ollenkaan ennen rokotetta.
No sitten se ainakin leviää jos ryhdyt levittäjäksi kuten rokotuksen ottaneet 1918 espanjantaudin aikaan:
http://www.whale.to/vaccine/sf1.html
Lisää mielenkiintoista luettavaa:
http://www.vaclib.org/basic/unvaxhealth.htm
http://www.prisonplanet.com/archives/vaccines/index.htm
http://wildchildmagazine.com/display.php?id=173〈=en - eperieruerw
Huiii ei taida auttaa mikää jos tulee.
Vai auttaaks jokin ?
Meenkö korpeen suojaan, eristelen ihmisistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497