LEIJONAVAIMO

blackmagictiger

MILLAINEN ON LEIJONAVAIMO MIESTÄNSÄ KOHTAAN

11

4555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin...

      Mukavimmillaan: naisellinen, huumorintajuinen, romanttinen. Pahimmillaan: itsekäs, turhamainen,
      helposti suuttuva.

      • mies on MIES

        jota haluaa kunnioittaa, mutta toista viulua ei siltikään halua jäädä soittelemaan edes tässä suhteessa


    • Laatuleijona

      Kun olen rakastunut, olen erittäin intohimoinen, omistuksenhaluinen ja mustasukkainen. Olen huumorintajuinen...kunhan pila ei kohdistu minuun. Vaimona olen lojaali ja uskollinen, lapsille rakastava ja kekseliäs äiti. Oikeudenmukainen. Sitten ne miinukset:JOs en saa tarpeeksi kiitosta ja hellää huomiota, muutun kärttyiseksi ja kiukuttelen koko ajan, huudan ja karjun, osaan olla tosi v:mäinen tarvittaessa. En ole tahallani ilkeä, mutta jos minua loukataan, en unohda sitä koskaan. Loukkaantumisesta seuraa se, että alan olla sitä mieltä ettet ole minun arvoiseni. Sinun pitää siis osata pitää hyvää huolta leijonasta, etenkin tunnetasolla. Jotkut leijonat ovat rahan ja lahjojen perään, minä en. Mutta jotain romannitsta sillon tällön ja yllättävää niin leijona kehrää kuin kissa!

      • dani

        leijona tuntee arvonsa ja osaa olla maailman ihanin ja parasta seuraa jne..ja Tietää sen, mutta eihän helmiä sioille.Siksi juuri Jos vastapuoli ei tarpeeksi ns."mielen mettä keitä" ja näytä ihailuaan niin yleisö saa vaihtua. Kukaanhan ei voi sitä tehdä väkisin. Mutta toisilla on vain jalo taito jonka kyllä leijona huomaa. Leijona kun on kuningatar ja jos häntä näin vain pidetään liian arkisena ja itsestäänselvänä niin muuttuu nopeasti arvostelevaksi ja tyytymättömäksi...leijona kun ei vaadi ja odota vaan valikoi sitten mielummin parempaa..-parasta.


      • rakastaa
        dani kirjoitti:

        leijona tuntee arvonsa ja osaa olla maailman ihanin ja parasta seuraa jne..ja Tietää sen, mutta eihän helmiä sioille.Siksi juuri Jos vastapuoli ei tarpeeksi ns."mielen mettä keitä" ja näytä ihailuaan niin yleisö saa vaihtua. Kukaanhan ei voi sitä tehdä väkisin. Mutta toisilla on vain jalo taito jonka kyllä leijona huomaa. Leijona kun on kuningatar ja jos häntä näin vain pidetään liian arkisena ja itsestäänselvänä niin muuttuu nopeasti arvostelevaksi ja tyytymättömäksi...leijona kun ei vaadi ja odota vaan valikoi sitten mielummin parempaa..-parasta.

        Tämän leijonavaimo haluaisi tietää,tuntea Rakkautta!!


      • Keira74

        Minäkin siis leijona!


    • lionardo

      Leijonavaimo haluaa pitää miehen miehenä ja sitä miehen täytyy myös olla. Nainen on nainen ja siksi usein kodin hoito luonnistuu leijonavaimolta maainiosti ilman alistumisen tunteita. Koti näyttää aina kauniilta, samoin vaimo ja lapset on kasvatettu hyvin ja rakkaudella. Leijonavaimo on valmis kuuntelemaan huolia ja on valmis tekemään kaikkensa jotta mies pysyy tyytyväisenä. MUTTA se täytyy huomioida myös, itsekkäät sovinistpossut eivät tästä hoidosta pääse nauttimaan, sillä ne naarasleijona lemppaa ulos ekalla viikolla! Kunnioitus molemmin puolin ja naaralle naisen kohtelu ja sinulla on täydellinen vaimo, jonka avulla teet elämästäsi elämisen arvoista. Itse olen kyseistä tyyppiä ja aamupala on miehellä valmiina kun nousee sängystä yleensä herättelen suukoin ja halauksin.Paidat on silitetty. Pidän itsestäni todella hyvä huolta ja pysyn ajan tasalla asioista. En ole myöskän tyhmä ja meillä on usein kiinnostavia keskusteluja. Koti on viimeisen päälle edustuskunnossa aina. Ystävilleen hän voi huoletta esitellä minut pistän aina silloin parastani mutta pidän huolen siitä että kaikki tietävät kuinka tärkeä Hän on minulle! Ruuat teen itse ja käyn myös töissä.En nalkuta pikku asioista enkä yleensä isoistakaan ja työn takia hän voi tulla niin myöhään kotiin kuin tarve vaatii, illat kavereiden kanssa on myös suotavia, onhan minulla vapaata sitten itsellänikin.. Rakastan tätä kaikkea ja haluan näitä asioita tehdä, vastapainoksi hän on minulle mies joka ottaa minut ja tekee elämästäni sen arvoista. Ystäväni eivät aina ymmärrä heidän mielestään tämä on sovinistista, mutta minullapa ei ole kovastikaan ongelmia ja kuitenkin tietty vapaus. On tasa-arvoa antaa naisen olla nainen. Amor vincit omnia!

      • Nais-leijona

        kuin minun kynästä ;-)


      • Leijona narttu
        Nais-leijona kirjoitti:

        kuin minun kynästä ;-)

        heh, kuulostaa kyllä siltä että oot talouskone joka on aina valmiina miehen tarpeita ja mielihaluja varten. Mutta, eihän se niin kai ole.
        Huomaan kyllä itsessänikin sen piirteen että mulla on suuri sydän josta annan paljon kun tuntuu siltä että se kannattaa. Tänä päivänä vaan aika paljon kolhuja kokeneena tarvitsen kyllä myös oman osani mieheltä.


      • lionardo
        Leijona narttu kirjoitti:

        heh, kuulostaa kyllä siltä että oot talouskone joka on aina valmiina miehen tarpeita ja mielihaluja varten. Mutta, eihän se niin kai ole.
        Huomaan kyllä itsessänikin sen piirteen että mulla on suuri sydän josta annan paljon kun tuntuu siltä että se kannattaa. Tänä päivänä vaan aika paljon kolhuja kokeneena tarvitsen kyllä myös oman osani mieheltä.

        Jos luit oikein tarkasti niin saan oman nautinnon ja huomion itselleni mieheltäni myös. En todellakaan ole mikään talouskone, tätä ihmiset aina luulee kun kuulevat miten meillä asiat toimii... Saan kllä viiden tähden kohtelua ja nautin noista jutuista mitä teen. Mutta jos se menee sellaiseksi että toinen alkaa pitämään noita asioita itsestään selvyytenä eikä mulle jää siitä mitään niin kyllä maaiseman vaihto tulee ajankohtaiseksi. Loppujen lopuksi koen saavani enemmän kuin itse annan..


      • blackmagictiger

        KYSYIN VAAN


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4915
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3106
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1197
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe