Hommasin juuri Terhi 415 R:n ilman moottoria, mutta en tiedä voiko siihen laittaa lyhytrikisen moottorin, siinä on ollut edellisellä omistajalla pitkä, mutta meneekö lyhyt. joten jos jollain on jotain faktaa niin otan tiedon ilomielin vastaan.
Terhi 415 R riki???
5
3241
Vastaukset
- terheilijä
ei kyllä voi asentaa lyhyttä siihen perälautaan ilman peräpeilin madallusta. 5" pitää saada matalammaksi, muuten jää rusetti liian ylös jos meinaat ajaa veneellä liukunopeuttakin.
- Mä vaan...
Nii sulla sit oli sellanen lyhyt rikinen, ja nyt se ei sit menekään siihen, ni joudut ostaa koneenkin vai x) ??
- Samid
Ei mulla mitään moottoria ole ajattelin vaan et olis helpompi ettiä konetta ku tietäs et molemmat menee, mutta ilmeisesti ei mene joten joudun etsimään pitkärikisen koneen.
- köli alhaalla
Samid kirjoitti:
Ei mulla mitään moottoria ole ajattelin vaan et olis helpompi ettiä konetta ku tietäs et molemmat menee, mutta ilmeisesti ei mene joten joudun etsimään pitkärikisen koneen.
toisaalta, et sinä kovin helposti enää edes mistään lyhytrikistä löydä nykyaikana..
30 heppanen on siihen just sopiva, 20 heppanen kittana jos porukkaa kyydissä ja 40 heppasella se ei kulje juuri ollenkaan sen lujempaa ku 3 kymppiselläkään.
415R kulkee sen 27-30 solmua ja on oikeestaan ihan tukeva vene. Melkeen tulee ikävä omaa vanhaa venettä jossa oli 30 hv 2 pyttynen evikka perässä, vuosmallit 88 kummallakin. sillä kulki gepsiin 27 solmua. - Samid
köli alhaalla kirjoitti:
toisaalta, et sinä kovin helposti enää edes mistään lyhytrikistä löydä nykyaikana..
30 heppanen on siihen just sopiva, 20 heppanen kittana jos porukkaa kyydissä ja 40 heppasella se ei kulje juuri ollenkaan sen lujempaa ku 3 kymppiselläkään.
415R kulkee sen 27-30 solmua ja on oikeestaan ihan tukeva vene. Melkeen tulee ikävä omaa vanhaa venettä jossa oli 30 hv 2 pyttynen evikka perässä, vuosmallit 88 kummallakin. sillä kulki gepsiin 27 solmua.kun olen tuossa noita moottoreita kattellut, niin tuntuu että kaikki jotka on myynnissä on lyhytrikisiä, siksi mietinkin olisiko se lyhyt sopinut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077726
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1085921- 835157
- 1394526
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113210- 552957
- 582918
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102434- 612427
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562046