Päivien viemää...

Hope

Aben halusi tappaa moni.
Naisista: Sami.Nicole.Kate.
Miehistä: Rex.Lucas.Tony.Victor.
Kuka ampuin sen luodin,johon Abe kuoli???
(ampuivatko kaikki ja yhden luoti osui?).
Vai oliko Aben ampuja joku muu? Kuka?
kiitoksia todella paljon!

14

4325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuollutkaan

      No oikeesti se Abe ei ole edes kuollut vaan on semmosen aineen vaikutuksen alaisena että näyttää/tuntuu vaan kuolleelta. Sen "tappo" huumattu Marlena. Tony on huumannut sen. Seuraava Marlenan uhri on Jack, sitten Maggie.. jne. Marlena siis lahtaa jengia ihan urakalla.. mut oikeasti kaikki on elossa Tonyn saarella, jonne tyypit viedään hautaustoimiston avustuksella.

      • cooppa

        mistä tiiät??onko toi arvailuu vai tiiätkö jostai????????päikkäreiden am. koti sivuilla on muuten tuoreen näkönen kuva samin ja lucasin häistä!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • xxx

        no ehkä marlena lahtaa jengiä, mutta kun joutuu
        vankilaan, ni "tapetaan" siellä itsekkin!
        JA tosiaan, kaikki "kuolleethan" on elossa siellä saarella...


      • pupupupupupu
        cooppa kirjoitti:

        mistä tiiät??onko toi arvailuu vai tiiätkö jostai????????päikkäreiden am. koti sivuilla on muuten tuoreen näkönen kuva samin ja lucasin häistä!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Olen lukenut jostain, että stefano olisi hengissä ja sen on tappanut Aben ja mukiloinut Bon ja Hopen Rexin kautta... Rexin päänsäryt johtuvat siitä että se on tehnyt tai tekemässä jotain pahaa... Rex ei edes itse ikinä muista missä oli sillon kun Abea ammuttiin...
        STEFANO SIIS MANIPULOI REXIÄ JA REX ON KAIKEN PAHAN TAKANA!!!


      • Marlena
        xxx kirjoitti:

        no ehkä marlena lahtaa jengiä, mutta kun joutuu
        vankilaan, ni "tapetaan" siellä itsekkin!
        JA tosiaan, kaikki "kuolleethan" on elossa siellä saarella...

        tosiaan kuole. Sillä on ilkeä kaksoissisar, joka Salemissa "tappaa". Se esittää vain Marlenaa.


      • belle

        mistä tiedät nää jutut?onkos jotain hyvii juonisala paikkoi?kiva jos vastaat!


    • Hope

      Kyllä mä ton tiedän kun olen käynnyt lukemassa juonipaljastukset.Miksi sitten nuo kaikki Sami.Nicole.Kate.Rex.Lucas.Tony.Victor näyttivät niin syylliseltä/vaivautuneelta sielä sairaalassa kun Abea hoidettiin/leikattiin?

      • päivien viemä:)

        Niin, onpa mielenkiintoista että marlena tappaa porukkaa.. Mistä kannattaa käydä lukemassa juonisaloja?? Olis kiva vähän tietää etukäteen. Hauskinta on se että silti pitää kattoo, vaikka tietää kaikkea. :) mites rex? miksi se on niin outo? mitä ne sen pääkipu jutut on? kuka yritti muuten tappaa bo:n ja hopen, oliko se nyt se rex?

        kiitos jos vastailette.
        :)


      • päivien viemä:) kirjoitti:

        Niin, onpa mielenkiintoista että marlena tappaa porukkaa.. Mistä kannattaa käydä lukemassa juonisaloja?? Olis kiva vähän tietää etukäteen. Hauskinta on se että silti pitää kattoo, vaikka tietää kaikkea. :) mites rex? miksi se on niin outo? mitä ne sen pääkipu jutut on? kuka yritti muuten tappaa bo:n ja hopen, oliko se nyt se rex?

        kiitos jos vastailette.
        :)

        Kun oon kuullu ja jo nähty Aben "murha" on aika outoo sarja vaikka onkin,että vaikka mitä ihmeen hämäävää ainetta ois uhreissa niin eihän nyt jos oikeesti puukotettas niin monta kertaa ja kurkkuun ammuttas ja sähköisku annettas kylpyyn jne,jne...niin ei selviäis hengissä...onko ne Dimerat hoitaneet ne sitten kuntoon vai onks niiden vammat oikeesti niin vakavii ku uskotellaan?


      • xxx
        päivien viemä:) kirjoitti:

        Niin, onpa mielenkiintoista että marlena tappaa porukkaa.. Mistä kannattaa käydä lukemassa juonisaloja?? Olis kiva vähän tietää etukäteen. Hauskinta on se että silti pitää kattoo, vaikka tietää kaikkea. :) mites rex? miksi se on niin outo? mitä ne sen pääkipu jutut on? kuka yritti muuten tappaa bo:n ja hopen, oliko se nyt se rex?

        kiitos jos vastailette.
        :)

        esim. täältä...
        http://fi.msnusers.com/DaysOfOurLivesDool/tuleviatapahtumia.msnw


      • outo
        xxx kirjoitti:

        esim. täältä...
        http://fi.msnusers.com/DaysOfOurLivesDool/tuleviatapahtumia.msnw

        En ihan tajua.. siis noin koko Salem kuolee, mutta ei kuolekkaan vaan menee johonkin saarelle.. Loppuen lopuksi palaavatko kaikki takaisin sieltä?? Kuinka kauan menee siihen että tapahtuu nämä kaikki murhat, kenelläkään tietoa?

        Kiitos.


    • belle

      moi!mikäs on sun ikäs...?
      Jotenkin se maggie liittyy tohon juttuun mut en usko et se sitä tappo.se voi hyvinkin olla rex,koska se sitä belleekin aikoo uhkailla....en tiiä.toivottavasti vastaat..xD

    • saippuasarja

      otsikko

    • nessu

      aben ampui marlena !!!!! hän on sarjamurhaja niin kui mäkin oon !!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe