Aben halusi tappaa moni.
Naisista: Sami.Nicole.Kate.
Miehistä: Rex.Lucas.Tony.Victor.
Kuka ampuin sen luodin,johon Abe kuoli???
(ampuivatko kaikki ja yhden luoti osui?).
Vai oliko Aben ampuja joku muu? Kuka?
kiitoksia todella paljon!
Päivien viemää...
14
4325
Vastaukset
- kuollutkaan
No oikeesti se Abe ei ole edes kuollut vaan on semmosen aineen vaikutuksen alaisena että näyttää/tuntuu vaan kuolleelta. Sen "tappo" huumattu Marlena. Tony on huumannut sen. Seuraava Marlenan uhri on Jack, sitten Maggie.. jne. Marlena siis lahtaa jengia ihan urakalla.. mut oikeasti kaikki on elossa Tonyn saarella, jonne tyypit viedään hautaustoimiston avustuksella.
- cooppa
mistä tiiät??onko toi arvailuu vai tiiätkö jostai????????päikkäreiden am. koti sivuilla on muuten tuoreen näkönen kuva samin ja lucasin häistä!!!!!!!!!!!!!!!!!
- xxx
no ehkä marlena lahtaa jengiä, mutta kun joutuu
vankilaan, ni "tapetaan" siellä itsekkin!
JA tosiaan, kaikki "kuolleethan" on elossa siellä saarella... - pupupupupupu
cooppa kirjoitti:
mistä tiiät??onko toi arvailuu vai tiiätkö jostai????????päikkäreiden am. koti sivuilla on muuten tuoreen näkönen kuva samin ja lucasin häistä!!!!!!!!!!!!!!!!!
Olen lukenut jostain, että stefano olisi hengissä ja sen on tappanut Aben ja mukiloinut Bon ja Hopen Rexin kautta... Rexin päänsäryt johtuvat siitä että se on tehnyt tai tekemässä jotain pahaa... Rex ei edes itse ikinä muista missä oli sillon kun Abea ammuttiin...
STEFANO SIIS MANIPULOI REXIÄ JA REX ON KAIKEN PAHAN TAKANA!!! - Marlena
xxx kirjoitti:
no ehkä marlena lahtaa jengiä, mutta kun joutuu
vankilaan, ni "tapetaan" siellä itsekkin!
JA tosiaan, kaikki "kuolleethan" on elossa siellä saarella...tosiaan kuole. Sillä on ilkeä kaksoissisar, joka Salemissa "tappaa". Se esittää vain Marlenaa.
- belle
mistä tiedät nää jutut?onkos jotain hyvii juonisala paikkoi?kiva jos vastaat!
- Hope
Kyllä mä ton tiedän kun olen käynnyt lukemassa juonipaljastukset.Miksi sitten nuo kaikki Sami.Nicole.Kate.Rex.Lucas.Tony.Victor näyttivät niin syylliseltä/vaivautuneelta sielä sairaalassa kun Abea hoidettiin/leikattiin?
- päivien viemä:)
Niin, onpa mielenkiintoista että marlena tappaa porukkaa.. Mistä kannattaa käydä lukemassa juonisaloja?? Olis kiva vähän tietää etukäteen. Hauskinta on se että silti pitää kattoo, vaikka tietää kaikkea. :) mites rex? miksi se on niin outo? mitä ne sen pääkipu jutut on? kuka yritti muuten tappaa bo:n ja hopen, oliko se nyt se rex?
kiitos jos vastailette.
:) päivien viemä:) kirjoitti:
Niin, onpa mielenkiintoista että marlena tappaa porukkaa.. Mistä kannattaa käydä lukemassa juonisaloja?? Olis kiva vähän tietää etukäteen. Hauskinta on se että silti pitää kattoo, vaikka tietää kaikkea. :) mites rex? miksi se on niin outo? mitä ne sen pääkipu jutut on? kuka yritti muuten tappaa bo:n ja hopen, oliko se nyt se rex?
kiitos jos vastailette.
:)Kun oon kuullu ja jo nähty Aben "murha" on aika outoo sarja vaikka onkin,että vaikka mitä ihmeen hämäävää ainetta ois uhreissa niin eihän nyt jos oikeesti puukotettas niin monta kertaa ja kurkkuun ammuttas ja sähköisku annettas kylpyyn jne,jne...niin ei selviäis hengissä...onko ne Dimerat hoitaneet ne sitten kuntoon vai onks niiden vammat oikeesti niin vakavii ku uskotellaan?
- xxx
päivien viemä:) kirjoitti:
Niin, onpa mielenkiintoista että marlena tappaa porukkaa.. Mistä kannattaa käydä lukemassa juonisaloja?? Olis kiva vähän tietää etukäteen. Hauskinta on se että silti pitää kattoo, vaikka tietää kaikkea. :) mites rex? miksi se on niin outo? mitä ne sen pääkipu jutut on? kuka yritti muuten tappaa bo:n ja hopen, oliko se nyt se rex?
kiitos jos vastailette.
:)esim. täältä...
http://fi.msnusers.com/DaysOfOurLivesDool/tuleviatapahtumia.msnw - outo
xxx kirjoitti:
esim. täältä...
http://fi.msnusers.com/DaysOfOurLivesDool/tuleviatapahtumia.msnwEn ihan tajua.. siis noin koko Salem kuolee, mutta ei kuolekkaan vaan menee johonkin saarelle.. Loppuen lopuksi palaavatko kaikki takaisin sieltä?? Kuinka kauan menee siihen että tapahtuu nämä kaikki murhat, kenelläkään tietoa?
Kiitos.
- belle
moi!mikäs on sun ikäs...?
Jotenkin se maggie liittyy tohon juttuun mut en usko et se sitä tappo.se voi hyvinkin olla rex,koska se sitä belleekin aikoo uhkailla....en tiiä.toivottavasti vastaat..xD - saippuasarja
otsikko
- nessu
aben ampui marlena !!!!! hän on sarjamurhaja niin kui mäkin oon !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683