Onko pettäminen anteeksiannettavissa? Kummanko syy se on vai molempien? Onko kriisi uusi mahdollisuus vai yritys pelkkää ajanhukkaa?
Antaisitko pettämisen anteeksi?
17
1591
Vastaukset
- Don-Duck
Semmoisen yhdennillan kertamokan. Mut se pitäisi kyllä puhua kerralla ja pohjamutia myöten selväksi. Ettei sitten tulevaisuudessa joka kinan ryydiksi tai aseeksi nostettaisi. Toka tai kolmas tyrä olisi jo katkon paikka. Kyllä pitää ihmiselle se yksi mahdollisuus aina antaa. Jos toimii, niin voipi jopa lujittaa suhdetta entisestään?
Duckki - lornalane
en ikinä antaisi pettämistä anteeksi.
Mikäli olet tullut petetyksi,niin missään nimessä se ei ole sinun vikasi.
Jokainen meistä valitsee tien missä ja miten kulkee.
Yleensä kun kerran pettää,niin sen tekee uudelleen ja uudelleen.
Anna lähtöpassit moiselle luuserille ja jatka pääpystyssä omaa elämääsi uusin eväin!- Valheita
Kuulee parisuhteessa niin paljon. Ja niitä pitää ymmärtää. Jos toista pettää konkreettisesti sitä ei pidä ymmärtää. Se on mielestäni koko liiton kantava pilari. Jos se kaadetaan.Kaatuu koko "rakennus".
- lassiiihhh
Minun vaimo kertoo nuorelle sielunpaimenelleen,
henkilökohtaiselle papille, kaikki minun sairauteni ja käytökseni. Hän toisin sanoen tunnustaa minun
syntini synnintunnustuksessa, vaikka pitäisi tunnustaa omat. - hakunen
onpas vaikea kysymys minulle, ei ole tarvinnut pohtia tämmöistä aiemmin.
mutta en todennäköisesti antaisi. pieni varaus tässä sen takia etten voi tietää nyt miltä silloin tuntuisi, periaatteessa suhtaudun melko jyrkästi.
karkeasti ajateltuna syitä uskottomuuteen voisi olla pettäjän kyvyttömyys elää parisuhteessa uskollisesti, mikä kai on yleensä oletuksena, tai jonkinlainen holtittomuus. tietysti pettäminen voisi olla vaikutuskeino, aika äärimmäinen sellainen, ilmaisten tietysti kyvyttömyyttä kommunikointiin.
kuinka se voisi olla petetyn syytä, edes osittain?
joka tapauksessa pettäjälle uskottomuus olisi näin ollen hyväksyttävää käytöstä ja minulle ei, joten kriisi olisi todennäköisesti viimeinen... - kaulassa
Hän hieno nainen tuli kotiin tyttöjen illasta.aamulla kahvi pöydässä kysyin että missä oot kaatunut.hän ihmeissään että mitä,pyysin että katsoisi peiliin.Ja siittä se tarina alkoi,ja loppui.
- petit-modele
Millä tässä elämässä on merkitystä?Silläkö että rakkaimpasi makaa toisen kanssa.Entä jos et tietäisi sitä?Haluaisitko edes tietää?Millaista on sinun arkesi hänen kanssaan?Kannattaako siitä luopua jonkun yhden illan jutun vuoksi?Kerran päätin lopettaa siihen, toisella kertaa olin kuin en olis tiennyt koko asiasta.Joskus kaivertaa,toisinaan nautin jokaisesta päivästä.Kuinka monta kertaa olenkaan ollut tilanteesa jossa houkutus on ollut niin suuri..
- ehkäpä mahdollisesti
Jos jotenkin vakuuttuisin, että se ei tule toistumaan. Kyllä suhteesta on silloin jotain lopullisesti pilalla.
- EllæN
Jos minulta Anteeksi Antoa pyydettäisiin.
Ja jos pettäminen johtaisi eroon,
itseni vuoksi antaisin Hänelle anteeksi,
enkä riippuisi mahdollisessa katkeruudessa.
Uudet kriisit ovat aina mahdollisia.
Yritys ei koskaan ole ajanhukkaa, jos kumpainenkin sitä haluaa. - Jellona46
Luottamuksen takaisin saaminen on hirveän kovan työn takana eikä se ihan kokonaan taitaisi palautua koskaan...joten joudun vastaamaan, että voisin yrittää antaa anteeksi - olosuhteista riippuen - mutta unohtamaan en pystyisi milloinkaan.
- niisku-myy46
Mieluummin itkisin aikani hänen peräänsä ja lopettaisin joskus, kuin jatkuvasti ja siinä pelossa, että hän tekee sen taas ;(
- entinen ex
antaa anteeksi mutta kun mies ei halunnut puaha koko asiasta niin oli todella vaikea luottaa siihen että vastaavaa ei tapahdu uudelleen. Jotenkin meni pohja koko suhteelta varsinkin kun toinen nainen oli kuvioissa pidemmän aikaa ja mies sitten kuitenkin valitsi perheen kun asia tuli minun tietooni. Tiesin että en riitä miehelleni ja asiasta olisi pitänyt puhua aiemmin ennen kun hän haki muualta ymmärrystä. josku vaan parisuhde on niin vaikea kun asioista pitäisi puhau mutta molempien pitäisi olla valmiita panostamaan suhteeseen. mieheni sattui vaan oleen sitä sorttia että puhuminen ei ole niin tärkeää.
Jos toinen sitä todella haluaa. Mieluummin olisin tietämättä koko pettämisestä. Se tieto sattuu.
En myöskään itse paljastaisi tuota asiaa.
Kriisi voi olla uusi mahdollisuus ja entistä parempi.- tuffe
lyhyesti ja ytimekkäästi. Olen ihan täysin samaa mieltä.
- mcc
jep
olen antunu anteeksi kolme kertaa
ja kaksi kertaa on tullu takkiin - Metusalem
tyytyväinen, sekä mies tai nainen, että muillekin kaveri kelpaa. Tietää sitten että hyvä on tullut otettua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5331753Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84853
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49711- 63705
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2687- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?65608- 65533