Selittäkää nyt ihan ymmärrettävästi, mihin tällaista islamia tarvitaan. Eikö ihan tavallinen uskonto riitä niille, jotka uskontoa tarvitsevat?
Ymmärrän hyvin, että kansalaisten tarpeet ovat erilaisia, joten toivon laajan kokonaiskuvan saamiseksi monenlaisia näkemyksiä. Kiitos!
Kertokaapa rehellisesti
6
437
Vastaukset
- kristitty.ihminen
Jos joku uskonto hyväksyy väkivallan tarkoitusperiensä toteuttamiseksi, niin sellainen uskonto pitää kieltää YK:n toimesta.
Tähän tarvitaan kaikkien normaali ihmisten tuki. - rehellinen
Mikä kumma tuo "tavallinen uskonto" oikein on? Eikö aika tavallista ole, että uskonnon A harras harjoittaja tuomitaan uskonnossa B helvettiin. Sama tietysti toisinkin päin.
Mihin ja miksi uskontoja yleensä tarvitaan?- Vähemmän uskovainen
Mulle on tavallinen uskonto se, mitä harrastetaan tuossa melkein naapurissa klo 10 suomeksi ja klo 12 på svenska. Ei siihen enää mitään islameita päälle tarvita.
- XTale
Olen aina sanonut, että kaikki uskonnot ovat sieltä mihin aurinko ei paista. Usko on täysin eri asia! Ne jotka uskovat islamin jumalaan eli allahiin on heille (ainakin joillekkin) itsestään selvyys, eli helle allah on usko ei enään uskonto.
Anteeksi jos et saa selvää mitä tarkoitan. En tahdo saada sanoja oikeaan järjestykseen.
Suomesta sanotaan, että tämä on kristitty maa, mutta tämä ei pidä paikkansa! Muistaakseni suomen kansasta vain 10% uskovat Kristukseen. Ymmärrät varmasti, että jos tämä prosenttiluku olisi edes vähän yli 50%, niin voitaisiin sanoa, että tämä Suomi on kristitty maa.
Vastaus tällaiseen kysymykseen, että mihin tallaista islam uskontoa tarvitaan voi kuulua myös näin, että mihin uskontoja ylipäätänsä tarvitaan.
Kysyn sinulta. Mikä mielestäsi on tavallinen uskonto?
Mielestäni ei tavallista uskontoa olekkaan, mutta kuten sanoin alussa, niin sanon nytkin, että usko on eri asia. - Tavallinen uskova
Jos ihmisen sydämestä puuttuu usko, on tilalle tarjolla kaikenlaista, vaikkapa viinaa, islamia, seksiä ja mammonaa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1574940Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813606SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt352597SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het402253Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä962129Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?282046Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan632033Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja872003Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?
Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet201495Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin
Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään1051390