kysymys naisille;Haittaako teitä jos miehellä on aika karvainen perse?Nimittäin mulla on karvoja persesilmän ympärillä,pallien alla ja kankuissa.Onko paha?
perse karvat
10
7039
Vastaukset
- kaRvaperse
...tiedetään että on pari kirjotusvirhettä :D
- minna
Omalla poikaystävälläni on samankaltainen tilanne kuin sulla, ja en ikinä ole kokenut sitä mitenkään inhottavaksi tai epämiellyttäväksi.
Mun mielestä on ihan sama onko karvoja vai ei, kunhan mies vaan asiansa osaa! :) - -Licker-
Onhan siitä haittaa....=)
- joson
Puppelipoika. silloin häritseee, ei jos olet hetero, niin kuin tuossa aikaisemin oli naisen vastaus. Sanoo näin: Omalla poikaystävälläni on samankaltainen tilanne kuin sulla, ja en ikinä ole kokenut sitä mitenkään inhottavaksi tai epämiellyttäväksi.
- TARZAN
joson kirjoitti:
Puppelipoika. silloin häritseee, ei jos olet hetero, niin kuin tuossa aikaisemin oli naisen vastaus. Sanoo näin: Omalla poikaystävälläni on samankaltainen tilanne kuin sulla, ja en ikinä ole kokenut sitä mitenkään inhottavaksi tai epämiellyttäväksi.
KYL MIEHELL KARVOJA OLLA PITÄÄ OLLA..POSLIINI MIES OKSETTAA..
- heteronainen
joson kirjoitti:
kyllä itseäni ainakin haittaisi ja kovastipaljon! kaikki karvat perseen seudulta pois vaan myös mieheltä, itsekin ajelen kaikki edestä ja takaa ja joka paikasta... kyllä miehenkin pitää sen verran naista ajatella että ajelee värkkinsä ympäristöt! ja takaa kanssa, on tosi inhottavaa jos persvaossa on karvoja!
- sitä
edes näkee miehiä kenellä ei olisi karvoja siellä!!!
- hoh hohjjaa
Joskus tuntuu että tämän pikkupoikien ja pikkutyttöjen palsta. Karvat kuuluu aikuisuuteen. miehellä ja naisella.
- hennaliina
Karvainen mies näyttäkin mieheltä, posliinit pikkupojilta, Yök. Mun mielestä miehellä saa ja pitää olla karvoja ja mieluusti paljon, se on sexikästä.
- Anonyymi
Saa niitä naisellakin olla, akikki mikä häneen on kasvanut, eikä mun puolesta tarttisi sheivata tai edes trimmailla mitään paikkojaan hänen koskaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894210
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032363Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?332327Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962094Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281897- 311870
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91577- 281531
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881360- 751204