kuulin että sairaalasta saa ton, mitä se sisältää?
liberolaukku
6
1917
Vastaukset
Tyttö siis 1,3v, sairaalasta saatiin sekä pampersin että liberon laukut, ja ne sisälsi sellaset ohjevihkoset vauvan kehityksestä ja kasvusta ja vähän muistaakseni hoitovinkkejäkin ja sitten parit vaippanäytteet. Eipä oikein muuta sen kummempaa.
- Tappi
Mistä kaupungista sai myös pampersin laukun? Taysista sain itse vuosi sitten muumin kassin ja liberolaukun.
Liberolaukussa oli extrafilmin filmirulla ja kuvan kehityspussi, mainoksia, hammasharja oral B vauvalle, pari vaippanäytettä, disney-kirja, natusan pussukka jossa kosteuspyyhkeitä ja baby oil. Ei muistaaksnei muuta.
Muumikassissa (paperinen) oli pari liivinsuojusnäytettä, muutama vaippa, jotain esitteitä. Tappi kirjoitti:
Mistä kaupungista sai myös pampersin laukun? Taysista sain itse vuosi sitten muumin kassin ja liberolaukun.
Liberolaukussa oli extrafilmin filmirulla ja kuvan kehityspussi, mainoksia, hammasharja oral B vauvalle, pari vaippanäytettä, disney-kirja, natusan pussukka jossa kosteuspyyhkeitä ja baby oil. Ei muistaaksnei muuta.
Muumikassissa (paperinen) oli pari liivinsuojusnäytettä, muutama vaippa, jotain esitteitä.Heh...Huono muisti mulla näköjään...Oli siinä Liberon kassissa meilläkin nuo mitä puhuit paitsi ei hammasharjaa. Pampersin kassissa ei tainnut olla muuta kuin ne vihkoset ja vaippanäytteitä. Kuopiossa asutaan, ja jouduin äitipolilla asioimaan odotusaikana kuukauden välein ja joka kerta sain jo sieltä sen muumi-paperikassin missä oli monta vaippakokoa näytepakkauksissa ja joku keräyslappunen, millä olisi saanut jonkun lahjan kun on kerännyt vaippapaketeista jotain koodeja tai jotain. Muumikasseja mulle kertyi neljät... Tosin meille ei käyneet koko aikana, eikä vieläkään mitkään muut kuin pampersit, muista tulee vaippaihottumaa, joistakin tuli niin paha että levisi vatsalle ja piti käydä lääkärissä.
- pinde21
Meidän liberolaukussa, jonka saimme kätilöopistolta oli lapselle kirja, vauvan hoito-oppaita ja ensi hammasharja, sekä vaippanäytteitä.
- minä
Me saatiin se laukku siis joulukuussa ja siellä oli vaippoja, disney-kirja, natusan-pussi jossa vauvaöljyä ja kosteuspyyhkeitä ja sit joku esittelylappunen. Eli ei ollu hammasharjaa...
- outoa
ei todellakaan ole oluut hammasharjaa,mutta 2000 oli ruokapurkki,sen muistan,vai olisko ollu toisen lapsen kohdalla 2002
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1522954Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3682050- 411805
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371772Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328975Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53792