auto vuoden 1982 Saab 99 Gl.Autossa on H-moottori.Käytettyäni auton katsastuksessa auto oli muuten täysin virheettömässä kunnossa paitsi että moottori vuotaa öljyä rintapellin puoleisesta päästä.Katsastus mies merkitsi papereihin viaksi moottorin öljyvuodon.auton pohjassa oli öljyvana.ymmärttääkseni jonkinlainen öljyvuoto on ollut ns.tyyppivika saabeissa,vanhat tiivisteet vuotaa. Kuinkahan kallis remontti on edessä?
moottorin Öljyvuoto
5
1479
Vastaukset
- jone
Eikö se menny läpi katsatuksesta? Kuinka paljon se vuotaa, huomaako sen öljytikusta?
- timo
meni läpi katsastuksesta.
kyl se näkyy mittatikussa,joutuu joskus lisäämään öljyä öljynvaihtovälin aikana.tarkoitin lähinnä paljon tulisi maksamaan tämmöisen vian korjaaminen. - tietoa josta on hyötyä
timo kirjoitti:
kyl se näkyy mittatikussa,joutuu joskus lisäämään öljyä öljynvaihtovälin aikana.tarkoitin lähinnä paljon tulisi maksamaan tämmöisen vian korjaaminen.hihnapyörä irti ja öljypumpun kansi siis se laippa siitä akselin päästä ja siihen saumaan uusi o-rengas tiiviste ei maksa montaa kymppiä scan-autossa osat takaisin ja ei kun menoksi
- suappi
timo kirjoitti:
kyl se näkyy mittatikussa,joutuu joskus lisäämään öljyä öljynvaihtovälin aikana.tarkoitin lähinnä paljon tulisi maksamaan tämmöisen vian korjaaminen.Omassa 9000 suappissa 10kmk
öljynvaihtovälillä joutuu lisäämääm noin litran ööliä, jotta pysyy rajoissa. Sinistä ei pölläytä kuin joskus käynnistäessä, eikä muuten öljykäry haise eikä näy. Onko ideoita? Venavarren kumit vai onko kone jo toivottoman väljä? G-Tech mittarin mukaan vetopyörätehot ovat parin hepan päässä luvatuista, eli moottori itsessään lienee tiivis?
Onko paha rasti vaihtaa ne kumit?
Ajettu 410 kmk
- dritu
saab 9000 vm 90. lykkää öljyt ajettaessa konehuoneeseen kun ensin pullauttaa korkin pois paikalta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938666
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264818- 504278
- 623847
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262706Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482519- 432501
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422295