Olemme menossa kesällä Bratislavaan. Onko jossain saatavilla karttoja ja opaskirjoja kohteeseen? Kirjakauppa myi "ei oota". Netistä löytyy surffaamalla jotain sekavia karttoja, mutta olisiko saatavilla joko äärimmäisen hyviä linkkivihjeitä tai painotuotteina karttoja ja oppaita?
Karttoja ja opaskirjoja?
6
1050
Vastaukset
- Pohjanääliö
Tässä muutamia nettikarttja Slovakiaan:
http://mapy.zoznam.sk/
www.mapy.sk- alkup.kyselijä
Kiitos paljon.
- Novy.most
Bratislavan sivuilla on kaupungin kartta josta voi hakea myös kadun nimellä paikkaa:
http://www.bratislava.sk ja siitä linkki "Mapa".
Nový most - Kirjakaupasta
pitäisi löytyä jonkinlainen opaskirja. Itse kävin Bratislavassa 2 vuotta sitten, jolloin kirja oli juuri tulossa Akateemisen valikoimiin. Niinpä printtasin netistä jonkin verran tietoa ja ostin oppaan paikanpäältä ensimmäisenä päivänä. Halvalla lähti!
- Novy.most
Jos aikoo ostaa englannin (tai saksan tai slovakin tms) kielisenä opaskirjoja, niin kannattaa ehdottomasti säästää ja ostaa ne vasta sieltä.
Ellei ole pakottava tarve saada niitä jo ennen matkaa. Mutta lonelyplanetit ja etenkin paikalliset opukset on paljon halvempia BAsta ostettuna.
Nový "budjettimatkalainen" most
- Novy.most
Tajusin vasta nyt että voithan tilata www.amazon.co.uk-sivuilta ihan paperisen kartan,jos haluat. Ainakin mulle kirjatilaukset on tulleet mainiosti perille.
Toivottavasti ehdit vielä ennen matkaasi saada kartan käsiisi...?
Nový most
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1162995EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje341392- 1031247
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661007Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133988- 57901
- 41717
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22713Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta111654