Karttoja ja opaskirjoja?

apua tarvitaan

Olemme menossa kesällä Bratislavaan. Onko jossain saatavilla karttoja ja opaskirjoja kohteeseen? Kirjakauppa myi "ei oota". Netistä löytyy surffaamalla jotain sekavia karttoja, mutta olisiko saatavilla joko äärimmäisen hyviä linkkivihjeitä tai painotuotteina karttoja ja oppaita?

6

1053

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pohjanääliö
      • alkup.kyselijä

Kiitos paljon.

• Novy.most

Bratislavan sivuilla on kaupungin kartta josta voi hakea myös kadun nimellä paikkaa:

http://www.bratislava.sk ja siitä linkki "Mapa".

Nový most

• Kirjakaupasta

pitäisi löytyä jonkinlainen opaskirja. Itse kävin Bratislavassa 2 vuotta sitten, jolloin kirja oli juuri tulossa Akateemisen valikoimiin. Niinpä printtasin netistä jonkin verran tietoa ja ostin oppaan paikanpäältä ensimmäisenä päivänä. Halvalla lähti!

• Novy.most

Jos aikoo ostaa englannin (tai saksan tai slovakin tms) kielisenä opaskirjoja, niin kannattaa ehdottomasti säästää ja ostaa ne vasta sieltä.

Ellei ole pakottava tarve saada niitä jo ennen matkaa. Mutta lonelyplanetit ja etenkin paikalliset opukset on paljon halvempia BAsta ostettuna.

Nový "budjettimatkalainen" most

• Novy.most

Tajusin vasta nyt että voithan tilata www.amazon.co.uk-sivuilta ihan paperisen kartan,jos haluat. Ainakin mulle kirjatilaukset on tulleet mainiosti perille.

Toivottavasti ehdit vielä ennen matkaasi saada kartan käsiisi...?

Nový most

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      60
      1872
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      25
      1470
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      99
      1072
    4. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      45
      820
    5. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      87
      783
    6. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      20
      599
    7. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      28
      591
    8. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      31
      533
    9. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      56
      528
    10. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      100
      457
    Aihe