Onko teillä mitään traditioita koskien kauhuleffojen katselua?
Itse kuulun jo siihen ryhmään, joka ei saa enää erityisen helposti "kiksejä", joten käytän perinteisiä vippaskosteja horror-tunnelman luomiseksi.
Eli:
a) Täysin pimeässä talossa AINA yksin.
b) Ei missään tapauksessa alkuillasta vaan alkuyöstä/yöllä.
c) Äänentoisto kuulokkeista; sulkee kaikki äänet ympäristöstä ja antaa efekteille mukavasti potkua.
Ehkäpä useimmille itsestäänselvyyksiä, mutta luovat kuitenkin tunnelmaa..
Miten
7
393
Vastaukset
- parasta..
Vielä parempi(on kokemusta) kun katsoo kaukaisessa korvessa olevassa mökkipahasessa jossa naapureita ei lähimaillakaan ja mökki on vanha ja sielä on joskus murhattu joku. Äänet tietenkin täysillä ilman kuulokkeita.
- katsotte?
Itse asiassa tuo olisikin aivan ideaali.. ;)
Harmi vain että kuvailemasi kaltaiset mökit ovat vähän kortilla...
Vitsailematta - kyllä kunnon kuulokkeet voittvat kotitatterin mennen tullen.
Itse ainakin tykkään katsoa pimeässä talossa yksin ja yömyöhään..;)
Eilen kyllä katsoin One missed call,niin piti raahata koira viereen katsomaan,yksin ei uskaltana..:D- Freak
Katson kauhuelokuvia usein krapulassa. Sillon on muutenki hermot huonossa kunnossa, niin elokuvien vaikutus on tehokkaampi...
- ostaa
jotku langattomat kuulokkeet kun täälä kerrostalossa ei kovin lujalla stereoita voi pitää...
Se on ainakin ärsyttävää kun katsoo jonku kanssa elokuvaa ja se toinen laukoo mielipiteitänsä elokuvasta koko-ajan, tai sitten juoksee edes takaisin teeveen edes. Siksi katsonkin leffoja mieluiten yksin nykyään.
eipä se leffojen (kauhuleffojenkaan) katsominen nyt mitään erityisiä rituaaleja kaipaa. Kaihtimet kiinni, lasi punaviiniä ja viltin alle oman Kullan kainaloon. Sieltä tulee katottua leffat kuin leffat, kaikki kauhusta länkkäreihin. Riittää, että kykenee keskittymään ja uppoutumaan itse leffaan. Kukin tavallaan.
- Duke
Olen kateellinen siskolleni, 27. Joka ei uskalla katsoa kauhuelokuvia ollenkaan, ennen se katteli niitä tyynyn takaa, mutta nykyään ei enään ollenkaan. En tajua miten joku voi olla noin säikky, olisimpa minäkin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,834503Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu263304Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt412926- 182857
Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1172747Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka442617Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod172559Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132295MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142105- 71751