Jos perustan kahvilan ja laiten toiminimeksi "Kahvila - sumppi pihisee", niin meneekö tuo PRH:ssa läpi? Mielestäni nimi olis loistava, mutta mitä PRH:ssa on mieltä näistä sananmuunnosjutuista?
Meneekö tää nimi läpi?
11
1631
Vastaukset
- koitettiin kerran
rekisteröidä ALANÖYKKIÖN URHEILUSEURA=ANUS ei mennyt läpi....
- Pärske
Eli KyrPä
- ja kärsi seuraukset...
Laita suoraan kylttiin ja sano sitä tavaramerkiksi. Ei tarvitse erikseen rekisteröidä ellei välttämättä halua.
- Kooma
..minun mielestäni tuollainen nimi kahvilalle on paitsi mauton niin ihan käytännön tasolla huono ajatus.
- mieltä
minäkin. Lapsellista junttihuumoria.
- jeppe
paa sille kahvilalle nimeksi SEISOVA KYRPÄ.
Kysy mitä siitä ajattelevat. - Lampas128
Turussa oli oikeesti 70-80 luvulla Uudenmaantulli nimisessä paikassa kukkakioski nimeltään T:mi Tullin kukka
- reviisorin poika
ja Tampereella tais Tullintorilla olla joskus kahvila "Tullin kuppi"
Sitä en sitten tiedä oliko tuo varsinainen rekisteröity toiminimi vai aputoiminimi...tuskin - Kiilu
Sellainenkin firma on kuin "Virtsa ja kikkare".
- pöpö
Kiilu kirjoitti:
Sellainenkin firma on kuin "Virtsa ja kikkare".
"Sellainenkin firma on kuin "Virtsa ja kikkare". "
Ei muuten ole - ainakaan kaupparekisterissä. - calamnis
pöpö kirjoitti:
"Sellainenkin firma on kuin "Virtsa ja kikkare". "
Ei muuten ole - ainakaan kaupparekisterissä.Kyllä se on olemassa on nimittäin serkun firma, eno perustanut. Joskin taitaa olla Niemelän nimellä kaupparekisterissä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313994- 412679
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut412667Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82425- 302393
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3122230- 381969
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461643Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t481592- 1411497