Kyselin tällä Saabin palstalla vähän ennen joulua, tietäisikö joku, löytyykö Saabilta kauko-/radio-ohjattavaa autoa?
No sellainen löytyi, mutta valitettavasti vasta Saabin "global" -nettisivuilta (Suomen Saab nettisivuilla ei ollut halaistua sanaakaan kyseisestä autosta, siitä risut Saabin suomalaisten nettisivujen tekijöille).
Auto on 1:20 -mittakaavaan tehty Saab 9-3 Viggen Coupe, joka on "Viggenomaisesti" sähkön sininen. Hinta ei päätä huimannut: 184 mk.
Ajattelin aluksi ostaa sellaisen sukulaispojalleni joululahjaksi, mutta kun huomasin, kuinka cool se oli (Saabilta ei löydy vastaavaa Viggen pienoismallia noin isossa koossa), niin päätin ostaa niitä kaksi! Toinen sukulaispojalleni, ja toinen itselleni koristeeksi!
No kiusaus yllätti ja aikuista miestä alkoi joulun alla lapsettaa, joten oli pakko ostaa paristot myös omaan koristeautoonsa ja kokeilla sitä. Aika ärhäkästi tuo pikkuviggenkin kulki. Ainut negatiivinen puoli oli se, että auto oli takavetoinen (takavetoinen Saab: ei ikinä!), mutta näin oli ilmeisesti tehty kustannusten vähentämiseksi.
Mutta ihan asiallinen peli ja lahja pienille "autoilijoille" ja aikuisillekin Saab -faneille. Jos auto kiinnostaa, niin kannattaa kysellä Saab -huoltoliikkeistä, jos heillä olisi ko. autoja vielä jäljellä. Ei kannata kuitenkaan soittaa Konalan Laakkoselle. Nämä ostamani kaksi autoa olivat heidän viimeiset, eikä uusia ole kuulemmma tulossa. Mutta jos hyvä tuuri käy, voi sellaisen vielä löytääkin jostain muusta Saab -huoltoliikkeestä!
Radio-ohjattava Saab 9-3 Viggen!
Turbo Sensonic
2
440
Vastaukset
- Johnny Z
Nyt löyty pojalle sopiva syntymäpäivälahja (ja saahan sillä isäkin ajella)
- Turbo Sensonic
Jos autoa ei löydy Saab -huoltoliikkeestä, he voivat todennäköisesti tilata sen sinulle artikkelinumeron perusteella.
Radio-controlled Saab 9-3 Viggen
Full-function car in 1:20 scale. Radio frequency: 27 or 40 MHz. Powered by one 9 V and four AA alkaline or Ni-Cd rechargeable batteries (not included). Colour: Lightning Blue. Size: 230 mm.
Art. no. 746909
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908637
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503020
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452419Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382233