PMMP suomen T.A.T.U.

apinointi kuriin

PMMP on suomen T.A.T.U.
Tottakai suomalaiset matkii aina muita. Eli se omaperäisyydestä. Tosin matkiminen ei tässäkään tapauksessa toimii; T.A.T.U. on jotain.

9

1317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä hieman luulen että kahden tytön bändejä on ollut jo kauan ennen T.A.T.U:akin, ja kuvittele miten hankalaa se olisi jos bändejen koko ja koostumusta pitäisi aina vain kasvattaa ettei vain tehtäisi niin kuin muut ovat tehneet. xD

• muusikko...

Hei kamoon Gingston ja muutkin tietämättömät:

Kahden tytön muodostama juttu on LAULUDUO, eikä BÄNDI, siis tässä tapauksessa. Vai esiintyvätkö nämä kaksi tyttöä kahdestaan? mitä? HÄH?

Kyllä se on niin että bändi on bändi silloin kun bändin jäsenistä löytyy soittajat!
        Eli PMMP on tytöt soittajat. Jos tytöt otetaan pois niin soittajat muodostavat silti vielä bändin, mutta jos PMMP:stä otetaan soittajat pois niin jäljelle jää LAULUDUO..

eli se siitä "kahden tytön bändistä"

xD

• muusikko... kirjoitti:

Kahden tytön muodostama juttu on LAULUDUO, eikä BÄNDI, siis tässä tapauksessa. Vai esiintyvätkö nämä kaksi tyttöä kahdestaan? mitä? HÄH?

Kyllä se on niin että bändi on bändi silloin kun bändin jäsenistä löytyy soittajat!
        Eli PMMP on tytöt soittajat. Jos tytöt otetaan pois niin soittajat muodostavat silti vielä bändin, mutta jos PMMP:stä otetaan soittajat pois niin jäljelle jää LAULUDUO..

xD

...että käytin toisenlaista ilmaisua kun sanan tyttöduo taivutus monikossa kuullosti niin kummalta. Duojen vai Duo:jen?

• rain87
        muusikko... kirjoitti:

xD

hyvä homio meinaa tollasta ei tuu heti ajateltuu

• eri

musaa,erin näköset mimmit,pmmp:llä oma bändi, tatulla ei,ymymym. Eli miten niin?

• RRy

PMMP tekee itse sanoitukset joissa on myös ideaa, ei muutaman sanan toistoa niinku tatulla...

• rice

mitä sitten vaikka matkisikin jos hyvältä kuulostaa.

• tosijee...

Suomalaiset matkivat tunnetusti. Harvassa asiassa täällä ollaan omaperäisiä. Häpeähän se on, mutta suomalaiset ovat olleet, ovat, ja tulevat aina olemaan metsäkansaa...

• häpeä
        tosijee... kirjoitti:

Suomalaiset matkivat tunnetusti. Harvassa asiassa täällä ollaan omaperäisiä. Häpeähän se on, mutta suomalaiset ovat olleet, ovat, ja tulevat aina olemaan metsäkansaa...

lisää viinaa vaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1863
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1650
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1225
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1108
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe