Osaisko kaikkitietävä Äänekoskelainen neuvoo paljonko mun ensiviikon tili on kun credittejä on 2280 2600? Ei siitä varmaan paljoo saa....ihmeellistä kun näkyy hirveenä toisten myymiä vitamiineja ym. Mitenhän niistä minulle creditejä? Vai saako noilla vain sinulta jonkun kortin?
APUA!
11
1601
Vastaukset
- kertoaa
et sun tili on yhtä kuin kasa storen ööö..miksiköhän niitä voisi kutsua...no turhaa kallista kamaa...
- RAV-3
Nostan hattua!Mihinkä liikkeesen ajattelit käyttää niitä?Onko jalkasi tasapainossa?Olet varmaan käyttänyt tasapaino.comin tuotteita.
Sanoppas nyt mistä tuo 2280 2600cr muodostuu?Moven vitamiineista?Mitä ynnä muuta?kerro.
Tiedän ettet pysty kertomaan edes suurin piirtein,onko ns.rahasi tullut tuote myynnistä vai värväämisestä?
Saat multa en osaa/pysty vastata kortin.Käykö? - mursis
Siis taidat tarkoittaa sitä, että alalinjastasi on noussut viikossa nuo yhteensä 4880 pistettä, et siis sitä, että alalinjassasi on ostettu tuotteita niin, että ne antavat ostajille 4880 creditiä - jolloin saisit itse aika huomattavasti vähemmän? Vai mitä?
Jos näin on, tienaat siinä 1000 euroa noista pisteistä, sisältäen 22 % arvonlisäveron ja tietysti ennen tuloverotusta.
Taitaa tosiaan näkyä hirveästi vitamiineja. Well Nutrition -vitamiinitilauksesta (12 kk) nousee 6 pistettä kuussa. Koska kuussa on hieman yli neljä viikkoa, saat tilauksesta siis keskimäärin sanokaamme 1,4 pistettä viikossa, joka rahaksi muuttuessaan on luokkaa 0,16-0,17 euroa eli 16-17 senttiä.
Jos nuo 4 880 pistettä tulisivat tasaisesti vitamiineista, tämä tarkoittaisi sitä, että alalinjasi olisi tehnyt yhteensä pyöreät 3 500 vitamiinitilausta, joiden hinta olisi vaatimattomasti luokkaa 1 045 000 euroa yhden tilauksen maksaessa 300 euroa vuodessa.
Ja kansanterveys kasvaa kohisten...
Ai niin, miten Moven liikevaihto sitten olikaan siellä kahden miljoonan tienoilla tuolla alibaba-sivustolla? :D- GO MO
Ettepä osanneet laskea!!!! Naurattaa nyt mua. Tekee ecuina 2100 ottakaapa pojat selvää asioista ennekuin täällä teette laskelmianne.
- mursis
GO MO kirjoitti:
Ettepä osanneet laskea!!!! Naurattaa nyt mua. Tekee ecuina 2100 ottakaapa pojat selvää asioista ennekuin täällä teette laskelmianne.
Ai niin, muutettiinko niitä sääntöjä taas kerran? :D
Vielä jokunen viikko sitten uusissa systeemeissä oli tuon "palkkakaton" edellytyksenä ihan 2500 2500 pistettä, mitä sinä et edes myymällä miljoonan euron edestä vitamiineja saanut aikaiseksi.
Onko nyt niin, että vähempikin riittää, kun ei tahtonut oikein enää kukaan saada noitakaan rahoja? :D Tuliko rajaksi 1800 1800 pistettä (ei siis creditiä, kuten ehkä nyt muistat)?
Joka tapauksessa mukavaa, että kerroit tienesteistäsi - se kertoo yllättävän paljon. - RAV-3
GO MO kirjoitti:
Olen pyytänyt että vastaa.Mutta kun tuo 2100e/viikossa ei vakuuta.
Mä olen tienannut ravestoresta 39 000 e kuussa mikä oli sevenin palkkakatto.Ja tämä sevenin värävääjä oli taas meillä kesätöissä.
arvaa kyselikö kelpaako 39 000 kuukaudessa saati 2100 viikossa?
Tämä seveniin värväys yritys oli ensimmäinen kosketus vesa virtasen maastopyöriin,manu rekolaan,koko tähän naurettavuuteen.
Mulle annettiin lainaksi opus mitä ei saanut ihan kaikille jakaa...kaikki oli salaista,sähkö oli tulossa,puhelinliitymät,outoja seven tv:tä,pilipali pelipaikkoja,joku kuulemma oli ostanut 650 hv supran.
Ja mulle sanottiin kelpaisko tämmöinen bisnes?Samanlaiseen kansioon kuin move kirjoitettiin tikku-ukkoja,oli satalistat ja muut.
Ja kohta laajenee ja räjähtää,venäjät ja baltian maat.
pohjoismaistahan tultiin jo.
Jos nyt nyt lähdet mukaan niin vielä kerkeät.
Ainoa ero oli se että pyramidipelin luonne kerrottiin suoraan ja värväysrahasta puhuttiin oikealla nimellä,siinä vaiheessahan ei ollut kuin vasta wgi:n oikeuden käynti menossa.
Mutta vgi:n tuomio muutti meiningin ihan tyystin,tuli MoveStore,Mtv3 ja viranomaisten kiinnostuksen myötä taas kaikki muuttui S2E:ksi.(Storeksi).
Miksi tämä Piilo*** tuli meille kesäduuniin jos ei sieltä sevenistä niitä miljoonia tullutkaan?
Ei tullut Thaimaan loma-asuntoja ei mitään,miksi hän ei edes kahvipöydässä puhunut koko asiasta mitään?
Missä ne tikku-ukko miljoonat luuras?
Kysyin joskus että kelpaisko tälläinen kahvi?Kuin ennustuksena tähän sevenkahvi pelleilyyn.
Siinä oli mun ensimmäinen lyhkäri arvatkaa onko viimeinen?
Nyt nämä kaikki nimen muutokset,värväys rahoista,k.tuotepaketeista,yhteistyökumppaneista, ja muut, kaikesta voin antaa pellen nenä kortin koko porukalle.
Yksi mikä ei ole muuttunut 999e /100e ... - GO MO
RAV-3 kirjoitti:
Olen pyytänyt että vastaa.Mutta kun tuo 2100e/viikossa ei vakuuta.
Mä olen tienannut ravestoresta 39 000 e kuussa mikä oli sevenin palkkakatto.Ja tämä sevenin värävääjä oli taas meillä kesätöissä.
arvaa kyselikö kelpaako 39 000 kuukaudessa saati 2100 viikossa?
Tämä seveniin värväys yritys oli ensimmäinen kosketus vesa virtasen maastopyöriin,manu rekolaan,koko tähän naurettavuuteen.
Mulle annettiin lainaksi opus mitä ei saanut ihan kaikille jakaa...kaikki oli salaista,sähkö oli tulossa,puhelinliitymät,outoja seven tv:tä,pilipali pelipaikkoja,joku kuulemma oli ostanut 650 hv supran.
Ja mulle sanottiin kelpaisko tämmöinen bisnes?Samanlaiseen kansioon kuin move kirjoitettiin tikku-ukkoja,oli satalistat ja muut.
Ja kohta laajenee ja räjähtää,venäjät ja baltian maat.
pohjoismaistahan tultiin jo.
Jos nyt nyt lähdet mukaan niin vielä kerkeät.
Ainoa ero oli se että pyramidipelin luonne kerrottiin suoraan ja värväysrahasta puhuttiin oikealla nimellä,siinä vaiheessahan ei ollut kuin vasta wgi:n oikeuden käynti menossa.
Mutta vgi:n tuomio muutti meiningin ihan tyystin,tuli MoveStore,Mtv3 ja viranomaisten kiinnostuksen myötä taas kaikki muuttui S2E:ksi.(Storeksi).
Miksi tämä Piilo*** tuli meille kesäduuniin jos ei sieltä sevenistä niitä miljoonia tullutkaan?
Ei tullut Thaimaan loma-asuntoja ei mitään,miksi hän ei edes kahvipöydässä puhunut koko asiasta mitään?
Missä ne tikku-ukko miljoonat luuras?
Kysyin joskus että kelpaisko tälläinen kahvi?Kuin ennustuksena tähän sevenkahvi pelleilyyn.
Siinä oli mun ensimmäinen lyhkäri arvatkaa onko viimeinen?
Nyt nämä kaikki nimen muutokset,värväys rahoista,k.tuotepaketeista,yhteistyökumppaneista, ja muut, kaikesta voin antaa pellen nenä kortin koko porukalle.
Yksi mikä ei ole muuttunut 999e /100e ...npas muuttunut
- otaa selvää
vit.sopimuksesta saa halutessaan 10p/kk
- movelta
otaa selvää kirjoitti:
vit.sopimuksesta saa halutessaan 10p/kk
halutessaa 2100€/kk palkkioita?
- ei voi olla totta
Jos movettajat söisivät noin paljon vitamiineja, niin miksi silti kaikki ovat mallia kukkakeppi??
Eikös vitamiinit aiheuttaisi väkisin pientä lihaksiston kasvua noiden hentojen luiden ympärille... :D - mutta
ei voi olla totta kirjoitti:
Jos movettajat söisivät noin paljon vitamiineja, niin miksi silti kaikki ovat mallia kukkakeppi??
Eikös vitamiinit aiheuttaisi väkisin pientä lihaksiston kasvua noiden hentojen luiden ympärille... :Dsitten ei mahtuisi rippipuku enää päälle ja milläs ostat uuden, kun kaikki rahat menee moveen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee733163Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."352011Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1401698Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2921683Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2831273Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki301175Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin911140Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201064En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711060- 981043