En halua hankkia AS2:een sopivaa CD-poksia joten on laitteen vaihto edessä. Hommassa tarvitaan ilmeisesti jonkinlainen asennusrauta joka laitetaan entisen soittimen paikalle. Siinä on ilmeisesti kotelo esim aurinkolaseille. Vai onko??
Onko kukaan tehnyt ko. hommaa
Auto on 900 -97
AS2:n vaihto DIN-laitteeksi ?
2
472
Vastaukset
- Turbo Sensonic
Ainoastaan toisin päin! Vaihdoin Saabissa alunperin olleen Made For Saab -Grundig mankan Clarionin valmistamaksi AS2:ksi (äänenlaatu varmaan 100 kertaa parempi kuin Grundigissa).
Alunperin autossani oli tosiaan tuon Grundig -mankan yläpuolella tavaroiden säilytyskotelo, johon pystyi laittamaan aurinkolasit. On se tallessa vieläkin. Se oli kiinnitettynä kehikolla ja jollain "liisterillä" Grundigin mankan yläpuolelle. Grundigiin oli 10 -cd:n boksi.
Myin Grundigin pois, kun sain halvalla ostettua itselleni AS2:n. Se on valitettavasti jenkkimalli, jossa ei ole RDS -radiota, mutta kuuntelenkin pääasiassa vain Radio Cityä, jos radiota kuuntelen. Muuten kuuntelen CD:eitä.
Miksi et halua hankkia AS2:een sopivaa CD -boksia? CD -boksiksi käy lähes mikä tahansa Clarionin CD -boksi, mutta ei kannata ostaa 6 -cd:tä isompaa boksia, koska AS2 ei tunnista enempää kuin kuusi ekaa CD:tä (prosessori on valmistettu sellaiseksi). Suosittelisin, että ostat AS2:een sopivan Clarionin boksin CDC634 tai CDC635. Tuo CDC634 on parempi vaihtoehto (itselläni on sellainen). CDC635 eroaa CDC634:sta ainoastaan silä, että siinä on optinen liitäntä boksille, jota tuskin
koskaan tarvitset.
Itse kun ostin CDC634:n (noin vuosi sitten), se maksoi noin 1350 markkaa. Ei ole paha hinta helvetin luotettavasta, hyvästä ja vankkarakenteisesta boksista. Ostin sen liikkeestä nimeltä AJ Carfix, joka sijaitsee Helsingissä Herttoniemen seutuvilla (Sahaajankatu 19).
Jos joku on menossa ostamaan jukeboksia NG900:een, niin älä ihmeessä osta sitä Saabilta. He kiskovat sopivasta jukeboksista 2500 markkaa, joka on aivan suolainen hinta verrattuna 1350 markkaan!
Joten suosittelen, että älä ihmeessä vaihda AS2:sta pois! Esimerkiksi "Speed" -yhteensopivaa toimintoa (volumen säätö Saabin ajonopeuden mukaan yli 60 km/h:ssa) et löydä mistään muusta mankasta. Hommaa mieluummin tuo Clarionin boksi ja nauti saundeista!
Jos nyt kuitenkin olet päättänyt jo asian valmiiksi, niin voin myydä sinulle tuon kehikon ja kotelon halvalla, jos olet vaihtamassa mankkaa. Ainakin suurimman osan Grundigin malleista pitäisi käydä sellaisenaan Saabin koskettimiin, kunhan vain vaihdat herätevirran ja käyttövirran piuhat keskenään (Grundigin mankassa ja AS2:ssa ne ovat asetettu päinvastoin).
Voisin olla kiinnostunut ostamaan AS2:si, jos olet todellakin luopumassa siitä tuon jälkeen, mitä kerroin. Jos sinulla on vielä jotain kysyttävää, niin älä epäröi kysyä, OK!
Lisätietoa Saab 900/9-3:n audiojärjestelmistä:
http://www.saabnet.com/sites/richard.bevan/- Vesku
Joo olen päättänyt vaihtaa AS2:n pois koska asennan Sonyn järjestelmän autooni. Syitä on monia esim.
- CD-levyjä saa olla poksissa
useampi(2 lasta ja heille omat
levyt)
- AS2: tehot eivät riitä kun ajan
yksin
- ja kenties suurin syy on että
hyllyssä on valmis paketti
asennettavaksi autoon
Olen kiinnostunut ostamaan sinulta kehikon ja kotelon jos se kehikko vaan käy Sonyn laitteeseen.
Ja kyllähän AS2:n myytävänä on jos vaan hinnasta sovitaan.
Soittele niin sovitaan tarkemmin!
040-7071 345
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938676
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264838- 504288
- 623857
- 513236
- 503040
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.512607- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422345