Nesteen asemat vedättävät taas hintoja ylös. Täällä vantaalla jo 1,33E/L. Muut myyvät n.1,24E/L.
Kierrän paljon ajavana kaukaa Nesteen Kylmät ja miehitetyt asemat.
Neste vedättää taas hintaa
12
1400
Vastaukset
- niko
tämä päivittyy päivittäin ja on hiukan havainnollisempi, sieltä löytyy myös raakaöljyn noteeraukset. Kyllä hinnat on korkealla, valitettavasti...
http://www.oilnergy.com/1gasoli.htm - paras..
niko kirjoitti:
tämä päivittyy päivittäin ja on hiukan havainnollisempi, sieltä löytyy myös raakaöljyn noteeraukset. Kyllä hinnat on korkealla, valitettavasti...
http://www.oilnergy.com/1gasoli.htm - niko
paras.. kirjoitti:
aina paranee...
- Sama meno jatkuu
Rahasti 30 penniä litralta ylimääräistä autoilijoilta 70-80 luvuilla. Muut yhtiöt seuraavat sitten Nesteen hinnoittelua.
on tuota viimisen parin kk aikana tapahtunut varmaan lähemmäs 10 kertaa että Neste nostaa hintaa 10c ja monet seuraavat perässä, osa hitaammin.. mutta kuitenkin päivän tai parin päästä ollaan taas vanhoissa hinnoissa, onneksi. Nyt on taas tapahtunut nosto, onneksi otin tankin täyteen hinnalla 1.182 :)
Huom. ST1:ltä plussa-kortilla päivän alennus, ei mainosteta missään.- niko
tersa kirjoitti:
on tuota viimisen parin kk aikana tapahtunut varmaan lähemmäs 10 kertaa että Neste nostaa hintaa 10c ja monet seuraavat perässä, osa hitaammin.. mutta kuitenkin päivän tai parin päästä ollaan taas vanhoissa hinnoissa, onneksi. Nyt on taas tapahtunut nosto, onneksi otin tankin täyteen hinnalla 1.182 :)
Huom. ST1:ltä plussa-kortilla päivän alennus, ei mainosteta missään.Paljonko Plussa-kortilla saa St1'ltä alennusta?
niko kirjoitti:
Paljonko Plussa-kortilla saa St1'ltä alennusta?
1snt, mutta ST1 pääsee siten muiden hintojan alle.
- hinta
nousee kokoajan sellaista vauhtia että tavallinen työssäkäyvä duunari ei kohta pysty sitä autossaan polttamaan!
- ?????????
Itse olen opiskelija ja ei paljon hetkauta vaikka hinta tuplaantuisi. Duunari ei osaa muuta kuin taivastella hintoja!
- vaan on
että kohti 2 euron rajaa mennään ja lujaa, nyt ollaan jo niissä kesän huippulukemissa taas.
- järkeee
En ole nesteellä tankannu enkä tankkaa koska siellä on aina kallein bensa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2231797- 821133
- 83954
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm111951J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87827- 119754
- 111743
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117638- 48617
- 20611