Nesteen asemat vedättävät taas hintoja ylös. Täällä vantaalla jo 1,33E/L. Muut myyvät n.1,24E/L.
Kierrän paljon ajavana kaukaa Nesteen Kylmät ja miehitetyt asemat.
Neste vedättää taas hintaa
12
1400
Vastaukset
- niko
tämä päivittyy päivittäin ja on hiukan havainnollisempi, sieltä löytyy myös raakaöljyn noteeraukset. Kyllä hinnat on korkealla, valitettavasti...
http://www.oilnergy.com/1gasoli.htm - paras..
niko kirjoitti:
tämä päivittyy päivittäin ja on hiukan havainnollisempi, sieltä löytyy myös raakaöljyn noteeraukset. Kyllä hinnat on korkealla, valitettavasti...
http://www.oilnergy.com/1gasoli.htm - niko
paras.. kirjoitti:
aina paranee...
- Sama meno jatkuu
Rahasti 30 penniä litralta ylimääräistä autoilijoilta 70-80 luvuilla. Muut yhtiöt seuraavat sitten Nesteen hinnoittelua.
on tuota viimisen parin kk aikana tapahtunut varmaan lähemmäs 10 kertaa että Neste nostaa hintaa 10c ja monet seuraavat perässä, osa hitaammin.. mutta kuitenkin päivän tai parin päästä ollaan taas vanhoissa hinnoissa, onneksi. Nyt on taas tapahtunut nosto, onneksi otin tankin täyteen hinnalla 1.182 :)
Huom. ST1:ltä plussa-kortilla päivän alennus, ei mainosteta missään.- niko
tersa kirjoitti:
on tuota viimisen parin kk aikana tapahtunut varmaan lähemmäs 10 kertaa että Neste nostaa hintaa 10c ja monet seuraavat perässä, osa hitaammin.. mutta kuitenkin päivän tai parin päästä ollaan taas vanhoissa hinnoissa, onneksi. Nyt on taas tapahtunut nosto, onneksi otin tankin täyteen hinnalla 1.182 :)
Huom. ST1:ltä plussa-kortilla päivän alennus, ei mainosteta missään.Paljonko Plussa-kortilla saa St1'ltä alennusta?
niko kirjoitti:
Paljonko Plussa-kortilla saa St1'ltä alennusta?
1snt, mutta ST1 pääsee siten muiden hintojan alle.
- hinta
nousee kokoajan sellaista vauhtia että tavallinen työssäkäyvä duunari ei kohta pysty sitä autossaan polttamaan!
- ?????????
Itse olen opiskelija ja ei paljon hetkauta vaikka hinta tuplaantuisi. Duunari ei osaa muuta kuin taivastella hintoja!
- vaan on
että kohti 2 euron rajaa mennään ja lujaa, nyt ollaan jo niissä kesän huippulukemissa taas.
- järkeee
En ole nesteellä tankannu enkä tankkaa koska siellä on aina kallein bensa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483