Oletteko törmänneet tällaiseen..?

nokkauspokkaus

Oletteko törmänneet tällaiseen ilmiöön, kuten minä esim. työpaikallani: jos "uskallan" sanoa, että kuulun Kari Tapion ihalijoihin, saan aikaan säälttäviä katseita, joilta voi lukea: ai se juoppo, se vanha gubbe...sehän oli kännissä siellä ja siellä...jne...ja mitä ne sille sitä Emma-pystiäkään antoivat..Vaan jos sanoisin ihalevani Jari Sillanpäätä, olisi riemu suuri. Vaan kun en kertakaikkiaan voi! En pidä häntä sankarina,joka hänestä on tehty homotunnustuksensa jälkeen..päinvastoin pidän vähän naiivina...enkä katso hänen omaavan mitään upeaa ääntäkään. Aikuisena naisena annan jokaiselle oikeuden pitää musiikkia makuasiana ja kaiken uhalle pidän ( on meillä paljon Karinkin ihalijoita lisäkseni )Karin nimmarikortteja ja minijulisteitä työpisteeni seinällä. Ja kuuntelen hänen musiikkiaan entistä suuremmalla ihailulla...se miehekäs, ihana ääni kun tunkee sisikunnan läpi ja saa aikaan sellaisen lämpimän, toivorikkaan ailahduksen...Ei tarvitse ympärilleen mitään showta, vaan pärjää omana itsenään...ja monet luurangot on heiänyt kaapistaan ulos aikapäiviä sitten...ihan rehellisesti...Hyvää kevättä kaikille Kari-faneille!

7

608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sivustaseurannu

      ...tuollaiseen, koska minun työpaikallani lähes jokainen on kehunut Karia ja Karin musiikkia. Jokainen saa tykätä siitä mistä haluaa. Onpa aika ahdasmielinen työpaikka sinulla. Toivottavasti tilanne korjaantuu joskus. Monen ihmisen käsitys artistista perustuu median antamaan kuvaan, joka on yleensä vääristynyt. Kiitos samoin hyvää kevään jatkoa Sinulle!

    • Amppari

      Tykkään sekä T.Kansasta ,että Kari Tapiosta ja työpaikallanikin tiedetään ,että he ovat suosikkilaulajiani. Miespuoliset työkaverit aina jotain kuittailevat ja huulta heittävät asiasta. Se on vaan heidän sellaista lapsellista yritystä saada ärsyyntymään, eikä siitä pidä nokkiinsa ottaa. Huumorilla vaan kuitata jotain nasevaa takaisin :)

      On työpaikallani myös eräs nainen joka on Jari Sillanpää- fani ja hänelle keljuillaan siitä todella paljon. Oikein sääliksi käy välillä.
      Nämä suunpieksijät eivät ole muuten itse uskaltaneet paljastaa omaa musiikkimakuaan.

    • meitsi

      Tuo nyt on ihan normaalia, että aina joku/jotkut vinoilevat jonkun muun musiikkimausta ja suosikkiartistista tms. Johan se on nähty esim. näillä keskustelufoorumeilla. Tuskinpa sellaista artistia onkaan jota kaikki ylistäisivät vaan. Ja mitä enemmän on työntekijöitä työpaikalla, niin sitä enemmänmielipiteet erkautuvat tälläisissä makuasioissa.

    • Karifani

      Karin Kuvia löytyy myös minun kaapin ovesta,työpaikalla USEITA. Kaikki työkaverit kyllä tietää KUKA on minun Fani.Myös kotoa löytyy KARIN KUVIA.Olen hänen ehdoton fani. Olen kokenut aivan samaa kohtelua ,mutta eivät enää ilku koska tietävät sen olevan turhaa,mun päätä eivät käännä ajatelkoon mitä haluavat.Nimmarikortteja on myös useita minullakin.KARI ON SUOSIKKINI.Ajatelkoon kukin mitä tahtoo.

      • Hmmm...

        "kaikki työkaverit kyllä tietää kuka on minun fani", tarkotatko siis että Kari on sinun fanisi?


      • Kari on MUN FANI! Kylläpä on Kari-fanilla taas suuret luulot itsestään ;)
        Oletko jo monta nimmariasi kirjoittanut Karille ?


    • mm-88

      Saan minäkin kuulla aina siitä, kun fanitan Kartsaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1368
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1165
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1125
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1078
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1022
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1011
    Aihe