Oletteko törmänneet tällaiseen ilmiöön, kuten minä esim. työpaikallani: jos "uskallan" sanoa, että kuulun Kari Tapion ihalijoihin, saan aikaan säälttäviä katseita, joilta voi lukea: ai se juoppo, se vanha gubbe...sehän oli kännissä siellä ja siellä...jne...ja mitä ne sille sitä Emma-pystiäkään antoivat..Vaan jos sanoisin ihalevani Jari Sillanpäätä, olisi riemu suuri. Vaan kun en kertakaikkiaan voi! En pidä häntä sankarina,joka hänestä on tehty homotunnustuksensa jälkeen..päinvastoin pidän vähän naiivina...enkä katso hänen omaavan mitään upeaa ääntäkään. Aikuisena naisena annan jokaiselle oikeuden pitää musiikkia makuasiana ja kaiken uhalle pidän ( on meillä paljon Karinkin ihalijoita lisäkseni )Karin nimmarikortteja ja minijulisteitä työpisteeni seinällä. Ja kuuntelen hänen musiikkiaan entistä suuremmalla ihailulla...se miehekäs, ihana ääni kun tunkee sisikunnan läpi ja saa aikaan sellaisen lämpimän, toivorikkaan ailahduksen...Ei tarvitse ympärilleen mitään showta, vaan pärjää omana itsenään...ja monet luurangot on heiänyt kaapistaan ulos aikapäiviä sitten...ihan rehellisesti...Hyvää kevättä kaikille Kari-faneille!
Oletteko törmänneet tällaiseen..?
7
638
Vastaukset
- Sivustaseurannu
...tuollaiseen, koska minun työpaikallani lähes jokainen on kehunut Karia ja Karin musiikkia. Jokainen saa tykätä siitä mistä haluaa. Onpa aika ahdasmielinen työpaikka sinulla. Toivottavasti tilanne korjaantuu joskus. Monen ihmisen käsitys artistista perustuu median antamaan kuvaan, joka on yleensä vääristynyt. Kiitos samoin hyvää kevään jatkoa Sinulle!
- Amppari
Tykkään sekä T.Kansasta ,että Kari Tapiosta ja työpaikallanikin tiedetään ,että he ovat suosikkilaulajiani. Miespuoliset työkaverit aina jotain kuittailevat ja huulta heittävät asiasta. Se on vaan heidän sellaista lapsellista yritystä saada ärsyyntymään, eikä siitä pidä nokkiinsa ottaa. Huumorilla vaan kuitata jotain nasevaa takaisin :)
On työpaikallani myös eräs nainen joka on Jari Sillanpää- fani ja hänelle keljuillaan siitä todella paljon. Oikein sääliksi käy välillä.
Nämä suunpieksijät eivät ole muuten itse uskaltaneet paljastaa omaa musiikkimakuaan. - meitsi
Tuo nyt on ihan normaalia, että aina joku/jotkut vinoilevat jonkun muun musiikkimausta ja suosikkiartistista tms. Johan se on nähty esim. näillä keskustelufoorumeilla. Tuskinpa sellaista artistia onkaan jota kaikki ylistäisivät vaan. Ja mitä enemmän on työntekijöitä työpaikalla, niin sitä enemmänmielipiteet erkautuvat tälläisissä makuasioissa.
- Karifani
Karin Kuvia löytyy myös minun kaapin ovesta,työpaikalla USEITA. Kaikki työkaverit kyllä tietää KUKA on minun Fani.Myös kotoa löytyy KARIN KUVIA.Olen hänen ehdoton fani. Olen kokenut aivan samaa kohtelua ,mutta eivät enää ilku koska tietävät sen olevan turhaa,mun päätä eivät käännä ajatelkoon mitä haluavat.Nimmarikortteja on myös useita minullakin.KARI ON SUOSIKKINI.Ajatelkoon kukin mitä tahtoo.
- Hmmm...
"kaikki työkaverit kyllä tietää kuka on minun fani", tarkotatko siis että Kari on sinun fanisi?
Kari on MUN FANI! Kylläpä on Kari-fanilla taas suuret luulot itsestään ;)
Oletko jo monta nimmariasi kirjoittanut Karille ?
- mm-88
Saan minäkin kuulla aina siitä, kun fanitan Kartsaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029