must paras on ehkägeneral griveous
seon hassun näköinen
sanokaa parhaa star wars hahmot
9
714
Vastaukset
- Duken
DARTH VADER Tottakai Laitto obin kunnolla ahtaalle sekä nelosessa että 3:sessa.
- DarthPlageius
Darth Sidious.Hänellä on siistein taistelu-tyyli!
- Darth
Mace Windu.
- Jango_Fett
-Paras voimaa käyttävä: Anakin Skywalker (se on hyvännäköinenkin)(tai sitten kylo ren, en tiedä hahmosta vielä paljoa)
- paras kyborgi: kenraali grievous
- paras klooni/Stormtrooper: Boba Fett (Boba Fett ON klooni)/Rex tai Cody
-paras tavallinen hahmo (sellainen, joka ei valomiekkaile tai käytä voimaa): Jango Fett
-paras droidi: joko R2D2 tai BB-8
PS. Valitsen yleensä suosikkihahmoni sen perusteella, Kestääkö niitä katsella, eli näyttävätkö ne hyviltä. - monsterhunter
Sama täällä
- Bly
Commander Bly ja Commander Cody!
- evokki
Niin tota että söpöimmät/kivoimmat ovat Ewokkeja (tai kumminkin ne metsän pehmonallet).
Mutta paras opn Mace Windu. Yoda olis muuten mutta se on kummallinen eppisodi 4-6:ssa.- Kaiken-Ihmettelijä
Ai söpöjä? Eikös ne yrittänyt paistaa sankarit vartaassa?
- yoooodaaaa
Yoda #1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503854
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262458- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851766
- 271497
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238