moi! onko kokemusta yhdistelmästä jousimies nainen kalat mies? onko toivoa.... vastailkaa joku asiasta kokemusta omaava =)
jousimies(n) ja kalat(m)????
6
1481
Vastaukset
- moona85
joo se yhdistelmä ei ainakaa mulla toiminu pitkää. no se jätkä oli siis tosi sellain huolehtiva jaihan kiva mut ehkä siinä tökki ku olin ite tosi menevä ja aika impulsiivinenki ja tää jätkä paljo rauhallisempi ja sille oli ulkoset seikatki mun mielest liian tärkeitä... ei vaa toiminu. mut sei sano ettei kellää vois toimii
- Suuri Rakkaus
Meillä kolme lasta, 15 vuotta yhdessäoloa; suuria, voimakkaita, helliä, syvällisiä ja kauniita tunteita ja kokemuksia. Tiet erkanivat mutta jollain tasolla aina yhdessä...
- meni!
Kalamies petti, valehteli, oli mustasukkainen, ilkeä, hyvin epävakaa persoonallisuus. Riitoja joka päivä, suhteen lopussa myös fyysistä väkivaltaa. Ei siis todellakaan toiminut. Yritimme seurustella pari vuotta ja homma toimi ainoastaan sängyssä.
Olen jousimies, myös nousevalta merkiltäni. - lisäys
minun nouseva merkkini on skorpioni, ja aurinkomerkkini siis jouskari.
- Kalaskorppari
Hyvältä ainakin on tähän asti tuntunut. Tykkään kun Jousimies on rehellinen, ajatteleva ja ihana.
Samalla aaltopituudella tällaisen kalatyttelin kanssa...
Onnea!! - NesSsu
en ole seurustellut kalamiehen kanssa mutta jotain vähän siihen suuntaan..:) kalat ovat ihanan huomioon ottavia ja jaksaa helliä rakastaan päivästä toiseen.ainut mikä voi käydä kohtaloksi on se että kalat ovat aika riippuvaisia rakkaastaan ja jousimiehethän tykkää aika paljon vapaudesta..mutta kyllä sekin ongelma saa ratkaistua puhumalla.kalat kyllä ymmärtää koska haluavat vain parasta kullalleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446