Onko kenellä leijonanaisella kokemusta jousimiehestä. Mitä kannattaa varoa tämän miehen kohdalla ja mikä toimii?
Jousimies ja leijonanainen
5
1595
Vastaukset
- nämä...
Jousimiehet ovat suorasanaisia ja leijonat herkkänahkaisia. Eli ei kannata loukkaantua pienistä ja olla pitkävihainen.
Molemmat merkit ovat aika kunnianhimoisia, joten toisen täytyy joustaa ja antaa tilaa.- JM ite
voi voi tämähän on se paras mahdollinen :o) Mutsi ja faija jm ja lejona ja joka päivä ulkopuolista painetta mutta silti ne vain yhdessä poskuttaa. Ite oon jm ja olen 1oo varma että leijonan kanssa onnistuisin jos perhearvot ja riittävä liikkmavara paikallaan.
-poikamies jousimies-
- hopeaviini
Ei toimi pidemmän päälle. Exäni oli jousimies mies
ja itse olen tyypillinen leijonanainen. Jousimiehet liian rehellisiä ja loukkaavat tiedostamattaan,
minkä leijonanainen ottaa välillä hyvinkin vakavasti.
Jousimies miehet voi olla vähän vastuuttomiakin,
mutta kompromissitaitoa näiltä uroilta ei puutu.
Ihan mukava yhdistelmä muttei toimi,
toki poikkeuksiakin saattaa olla. - hopeaviini
niin ja pieni lisäys vielä..
kannattaa varoa suututtamasta jousimiestä
ja pyrkiä olemaan luottamuksen arvoinen
ja rehellinen sillä jousimiehet erittäin
rehellisiä itse sekä lojaaleja. - ..jousimiehen
....joka vaikuttaa tosi mielenkiintoiselta.
Rakastettavalta ja kaikin puolin sellaiselta,että olisi kiva tavata 3.x ja 4.x jne.....tanssiminen, halaileminen ja suuteleminen. oi kun osaisi kertoa mitä tästä tulee.Voisin vaikka karjua ilosta jos jellona naiset kuitenkin kiljuu ilosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 133293
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831629Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641468Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731445Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371341Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341060- 921003
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993