Heikkotasoinen sarja. Hyvätkään näyttelijät eivät voi pelastaa heikkoa käsikirjoitusta.
Uudisraivaaja TV-1, 10 osaa
18
1440
Vastaukset
- sarja
on ollut minusta hyvä ja mielenkiintoinen. Kari Heiskanen loistava näyttelijä.
- Markeliina
En katsonut sarjaa aivan alusta, mutta myöhemmin ohimennen aioin vilkaista ja jäin koukkuun. Hyviä näyttelijäsuorituksia. Ehkä joskus laahaava juonen kulku, mutta mielenkiintoinen.
- Kari
Markeliina kirjoitti:
En katsonut sarjaa aivan alusta, mutta myöhemmin ohimennen aioin vilkaista ja jäin koukkuun. Hyviä näyttelijäsuorituksia. Ehkä joskus laahaava juonen kulku, mutta mielenkiintoinen.
Heiskanen loistava, mutta loistavampi vielä oli se vaimo, joka lähti, niin järkevä ja rauhallinen, replikointi viisasta. Ja tarina, se meni suoraan suoneen.
- hmhm
Kari kirjoitti:
Heiskanen loistava, mutta loistavampi vielä oli se vaimo, joka lähti, niin järkevä ja rauhallinen, replikointi viisasta. Ja tarina, se meni suoraan suoneen.
Miksi miehet eivät ymmärrä hyvän vaimon päälle. Tai ymmärtävät ja ymmärtävät, mutta toimivat törpösti, jolloin hyvä vaimo ottaa ja lähtee.
Olis Kari vain pitävät Paulansa hyvillä mielin ja siten rakentanut hyvän yhteisen elämän. Mutta kun pitää sotkeutua ja hyppyytellä muualla. Voi, voi. Kaikkea ei toimitusjohtajakaan saa. Lopulta ei mitään. Onko sarja opetuskertomus? Varoittava esimerkki? - mieltä
hmhm kirjoitti:
Miksi miehet eivät ymmärrä hyvän vaimon päälle. Tai ymmärtävät ja ymmärtävät, mutta toimivat törpösti, jolloin hyvä vaimo ottaa ja lähtee.
Olis Kari vain pitävät Paulansa hyvillä mielin ja siten rakentanut hyvän yhteisen elämän. Mutta kun pitää sotkeutua ja hyppyytellä muualla. Voi, voi. Kaikkea ei toimitusjohtajakaan saa. Lopulta ei mitään. Onko sarja opetuskertomus? Varoittava esimerkki?ja siis opetuskertomus.
- LUU
mieltä kirjoitti:
ja siis opetuskertomus.
JÄÄ KÄTEEN LIHAN VALITSIJALLE !
Mutta ei hän voi tietää sitä, ennen kuin kokee. - MUMMELI1
LUU kirjoitti:
JÄÄ KÄTEEN LIHAN VALITSIJALLE !
Mutta ei hän voi tietää sitä, ennen kuin kokee.Kyllä varmaan sarja kuvaa nykyajan elämää.
Tuollaistahan mahtaa olla liike-elämä ja varmaan joka sieltä suistuu on lirissä. Siihenhän saattaa kuulua sekin ,ettei kotona kerkeä mennä hyvästi, kun on luotava uraa. Tähän oli kytketty juuri eliittiharrastukset kuten golf,tennis ja purjehtiminen jotka ovat siinä maailmassa tärkeämpiä kuin perhe.Mielenkiintoista nähdä kuinka lopussa käy. Kari Heiskasen näyttelijä suoritus loistava ,jo senkin takia kannatti katsoa. - Muita
MUMMELI1 kirjoitti:
Kyllä varmaan sarja kuvaa nykyajan elämää.
Tuollaistahan mahtaa olla liike-elämä ja varmaan joka sieltä suistuu on lirissä. Siihenhän saattaa kuulua sekin ,ettei kotona kerkeä mennä hyvästi, kun on luotava uraa. Tähän oli kytketty juuri eliittiharrastukset kuten golf,tennis ja purjehtiminen jotka ovat siinä maailmassa tärkeämpiä kuin perhe.Mielenkiintoista nähdä kuinka lopussa käy. Kari Heiskasen näyttelijä suoritus loistava ,jo senkin takia kannatti katsoa.voit harrastaa samalla rahalla kuin tupakointia.
Jos lopetat tupakan polton, sulla on rahat golfiin. Green card-kurssille vain sitten!
Säästät sairauskuluissakin sitten tosi paljon, sillä golfaava ihminen ei sairastu.
~ Saat elämäniloa! ~ - Hintriika
Muita kirjoitti:
voit harrastaa samalla rahalla kuin tupakointia.
Jos lopetat tupakan polton, sulla on rahat golfiin. Green card-kurssille vain sitten!
Säästät sairauskuluissakin sitten tosi paljon, sillä golfaava ihminen ei sairastu.
~ Saat elämäniloa! ~Kun minä lopetin tupakoinnin ja jatkoin jo alkamaani sauvakävelyharrastusta, niin ne rahat jäivät kaiken tarpeellisen ostamiseen! Ilman sitä minulta puuttuisi edelleen monta nykyajan elämän miltei perustarviketta. Ei taitaisi olla tietokonettakaan internetistä puhumattakaan.
Jos olisin pannut tupakkarahat golfiin, niin kovin surkeasti olisivat asiani vieläkin. Toki uskon, että se on mukava harrastus - monelle silti edelleen tavoittamattoman kallis. Hintriika kirjoitti:
Kun minä lopetin tupakoinnin ja jatkoin jo alkamaani sauvakävelyharrastusta, niin ne rahat jäivät kaiken tarpeellisen ostamiseen! Ilman sitä minulta puuttuisi edelleen monta nykyajan elämän miltei perustarviketta. Ei taitaisi olla tietokonettakaan internetistä puhumattakaan.
Jos olisin pannut tupakkarahat golfiin, niin kovin surkeasti olisivat asiani vieläkin. Toki uskon, että se on mukava harrastus - monelle silti edelleen tavoittamattoman kallis.Hinta riippuu siitä, minkälaiseen klubiin haluaa liittyä tai olla ilman klubia.
Täällä meillä on, paikkakunnasta ja klubin statuksesta riippuen, joka kukkarolle sopivia klubeja. Itse maksan 2.500 kr vuodessa ja saan pelata niin paljon kuin ehdin ja radalle sopii!
Luultavasti näin on Suomessakin, eikä golfaamisesta kiinnostuneitten tarvitse pysyä pelistä erossa hintojen takia.Minusta se oli pitkästä aikaa hyvä sarja. Oli aika realistinenkin kuvatessaan nykyajan raadollista elämänmenoa.
- Ei varmaankaan
Neuvokaa minua. Mitä kannattais katsoa.
En ole vuosikausiin katsonut mitään.
Canalit on ja kaikki.- Minulla on naapuri,
jolle liikunta todella tekisi hyvää, mutta hän ei liiku. Tupakka tupruaa suupielessään.
Hän sanoi, että sauvakävelisi kyllä hänkin, mutta kun sauvat ovat niin kalliit.
Oletko ottanut selvää golfin hinnoista? Kyllä jää tupakanpolton lopettajalle vielä golfin jälkeen muuhunkin riittävästi! - Hintriika
Minulla on naapuri, kirjoitti:
jolle liikunta todella tekisi hyvää, mutta hän ei liiku. Tupakka tupruaa suupielessään.
Oletko ottanut selvää golfin hinnoista? Kyllä jää tupakanpolton lopettajalle vielä golfin jälkeen muuhunkin riittävästi!En tiedä, mikä naapuriin tepsisi, mutta minä kyllä ennen sauvakävelyn kulta-aikaa kävelin ihan ilman sauvojakin.
Ken ei halua siitä sohvaltaan nousta tupruttelemasta, sanoo varmaan, että kengät ovat niin kalliita! Sekä tupruttelun lopettaminen että liikunnan aloittaminen on kiinni korvien välistä. Ensin vaaditaan oma halu.
Golfin hintoja en tiedä. Taatusti kalliimpaa kuin kävelysauvainvestointi. - olla minun
Hintriika kirjoitti:
En tiedä, mikä naapuriin tepsisi, mutta minä kyllä ennen sauvakävelyn kulta-aikaa kävelin ihan ilman sauvojakin.
Ken ei halua siitä sohvaltaan nousta tupruttelemasta, sanoo varmaan, että kengät ovat niin kalliita! Sekä tupruttelun lopettaminen että liikunnan aloittaminen on kiinni korvien välistä. Ensin vaaditaan oma halu.
Golfin hintoja en tiedä. Taatusti kalliimpaa kuin kävelysauvainvestointi.kirjoittamani,
sillä olen sitä mieltä, että tekosyitä riittää. Korvienväli tuottaa niitä solkenaan.
Toinenkin virke viestissäsi oli kuin minun näppikseltäni: "En tiedä, mikä naapuriin tepsisi."
Ikävää, että hän vielä lisäksi alkaa aina sen valittelun, vaikka ei tee, mitä pitäisi. Vaikea on neuvomaankaan ruveta vanhaa ihmistä. Kerran yritin sitä "liike on lääke"-klisheetä, mutta sen hän päästi ohitseen kuin tyhjää vaan.
Istuu, makaa, tupruttelee ja valittaa. - innostuin
Minulla on naapuri, kirjoitti:
Oletko ottanut selvää golfin hinnoista? Kyllä jää tupakanpolton lopettajalle vielä golfin jälkeen muuhunkin riittävästi!golfista. Viheriöt viehättivät. Eräs silloisista lähiystävättäristäni oli intohimoinen golfaaja, kiersi myös Euroopan viheriöillä.
"Pitäisikö ihan kokeilla tuotakin lajia", kysäisin kerran häneltä. "Kuule, ei sen harrastamiseen niin vain ryhdytä pallosilmän ja välineiden hankinnan perusteella, auto sulla täytyy ensin olla..." Että se siitä ja sen harrastuksen kalleudesta. Autonomistaja kun en ole. - Hintriika
innostuin kirjoitti:
golfista. Viheriöt viehättivät. Eräs silloisista lähiystävättäristäni oli intohimoinen golfaaja, kiersi myös Euroopan viheriöillä.
"Pitäisikö ihan kokeilla tuotakin lajia", kysäisin kerran häneltä. "Kuule, ei sen harrastamiseen niin vain ryhdytä pallosilmän ja välineiden hankinnan perusteella, auto sulla täytyy ensin olla..." Että se siitä ja sen harrastuksen kalleudesta. Autonomistaja kun en ole.Aah, sitäkö se olikin? Minä jo yritin muistella, miksi ihmeessä minä se golfin olen jättänyt väliin... Mutta minullahan ei ole autoa!
- Bagin sä voit
Hintriika kirjoitti:
Aah, sitäkö se olikin? Minä jo yritin muistella, miksi ihmeessä minä se golfin olen jättänyt väliin... Mutta minullahan ei ole autoa!
pitää klubilla säilytyskaapissa ja kulkea bussilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1461100- 511092
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601055Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu44807Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä55788Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo69785Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54735Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä54720KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin71701- 32652