JOusimiesnainen-vaakamieS

lätkässä vaakaan

Tietääkö kukaan, miten Jousimiesnaisen ja vaakamiehen suhde toimii...
Joku sanoo, ett onnistuu hyvin, joku taas, ettei tule keskenänsä toimeen ollenkaan...
Apuuuuva

17

2622

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erv

      minulla on sama ongelma en oikein tiedä mitään neitsyt ihmisistä ?jos joku vastais ?

      • ---------

        Paras kaverini ja mieheni ovat neitsyitä:

        Avulias, analyyttinen (asiaa riittää joskus tuskastumiseen saakka), empaattinen, rehellinen, uskollinen, joskus pikkutarkka (yrittää pitää kaikki asiat järjestyksessä), niin ja mustan huumorin mestareita näistä kumpainenkin, saattavat möläyttää ihan mitä vaan ja vakavalla naamalla. Niin hyvässä kuin huonossa.

        Siinä minun mielipiteeni.


      • -----------
        --------- kirjoitti:

        Paras kaverini ja mieheni ovat neitsyitä:

        Avulias, analyyttinen (asiaa riittää joskus tuskastumiseen saakka), empaattinen, rehellinen, uskollinen, joskus pikkutarkka (yrittää pitää kaikki asiat järjestyksessä), niin ja mustan huumorin mestareita näistä kumpainenkin, saattavat möläyttää ihan mitä vaan ja vakavalla naamalla. Niin hyvässä kuin huonossa.

        Siinä minun mielipiteeni.

        Ei pidä antaa "viileän" ulkokuoren pettää alussa. Sisällä kovinkin lämpimät tunteet, mutta koska ovat mielestäni ujoja, eivät he nähdäkseni niitä jokaiselle uskalla paljastaa.


      • Nina

        Äitini on neitsyt ja ainakin mun mielestä, pikkutarkka niuhottaja, jonka mielesta kaikkien täytyisi kysyä hänen mielipide joka asiaan.
        Osaa olla huumorintajuinen (silloin, kun itse haluaa), mutta itseensä kohdistuvaa huumoria ei kestä.
        Kaiken täytyisi olla täydellistä ja joka asiassa täytyisi olla kehumassa ja kiittämässa.
        eka poikakaverini oli neitsyt = valehteleva pukki!
        Isäni rapu ja avioliitto aika onnellinen.
        Johtuu varmaan siitä, että isä on "alistunut" olemaan tossun alla, eikä halua riitaa.
        Sori neitsyet, en yleistä!!


      • minun,
        Nina kirjoitti:

        Äitini on neitsyt ja ainakin mun mielestä, pikkutarkka niuhottaja, jonka mielesta kaikkien täytyisi kysyä hänen mielipide joka asiaan.
        Osaa olla huumorintajuinen (silloin, kun itse haluaa), mutta itseensä kohdistuvaa huumoria ei kestä.
        Kaiken täytyisi olla täydellistä ja joka asiassa täytyisi olla kehumassa ja kiittämässa.
        eka poikakaverini oli neitsyt = valehteleva pukki!
        Isäni rapu ja avioliitto aika onnellinen.
        Johtuu varmaan siitä, että isä on "alistunut" olemaan tossun alla, eikä halua riitaa.
        Sori neitsyet, en yleistä!!

        mutta erottuaan ja otettuaan uuden miehen ei-nössö-sarjasta, oli kuin toinen ihminen. Luulenpa että äitisi tarvisi välillä vain hieman"vastusta"miehestä.


      • nina
        minun, kirjoitti:

        mutta erottuaan ja otettuaan uuden miehen ei-nössö-sarjasta, oli kuin toinen ihminen. Luulenpa että äitisi tarvisi välillä vain hieman"vastusta"miehestä.

        En tiedä saatko viestiä, mutta toivon todella, ett isään tulis enemmän "munaa"???!

        Arvaa vi....ko ,kun isä on kuin harmaa hiiri?
        Kyllä rakas, ihan heti rakas... ÄRSYTTÄÄ!!!!!!!!!!


    • kokemuksella

      erittäin hyvin...alkuun särmiä hiottiin ja nyt homma etenee omaa tahtiaan...molemmat suhteessa omina itsenään.. kuuntelevat toisiaan ja huumorintaju hyvin samanlaista... Suosittelen!

    • Lätkässä vaakaan

      Ehkä taidan sittenkin ottaa rohkeasti askeleen. Kiitos teidän.

    • peejii/jousimies

      Olen pitänyt yhtä vaakamieheni kanssa kohta kaksi vuotta ja ensitapaamisesta lähtien olen ollut vakuuttunut siitä, että meidät on tarkoitettu yhteen. Olen aina uskonut horoskooppeihin ja kaikissa lukemissani opuksissa on todettu, että jousimies-vaaka -suhde toimii. Kokemuksesta voin sanoa, että paikkansa pitää. Minun vaakamieheni ei kylläkään ole kovinkaan herkkä näyttämään tunteitaan, eikä muutenkaan hirveästi hempeile mutta muulla käytöksellään hän kyllä osoittaa rakkautensa minua kohtaan enkä epäile sitä muutenkaan. Hyvää jatkoa vaan teillekin!

      • lätkässä vaakaan

        kertokaa mistä vaakamies pitää, millä sen saa "kuumaksi"???


      • sektionZYZX
        lätkässä vaakaan kirjoitti:

        kertokaa mistä vaakamies pitää, millä sen saa "kuumaksi"???

        sillä, ettet hätäile :)

        toiseksi, vaaka avautuu vasta sitten hyvin, kun luottaa paremmin.. näin itse


      • Lätkässä vaakaan
        sektionZYZX kirjoitti:

        sillä, ettet hätäile :)

        toiseksi, vaaka avautuu vasta sitten hyvin, kun luottaa paremmin.. näin itse

        Olin jo itse aavistellut samaa. Kiitos, kun valaisit/ varmistit asian.


      • peejii/jousimies
        lätkässä vaakaan kirjoitti:

        kertokaa mistä vaakamies pitää, millä sen saa "kuumaksi"???

        Ainakin oma vaakamieheni pitää siitä, että pukeudun aina tilanteen mukaan. Töissä asiallisesti ja siististi, kotona rennosti ja vähän seksustikin ja iltarinnoissa enemmän seksusti, lyhyttä hametta, verkkosukkaa, kireätä paitaa yms. Saan kullaltani silloin tällöin lahjaksi vietteleviä yö- ja alusasuja, itse ostan joskus jotakin rohkeampaa ja niillä yllätän armaani, ihailu ja kiitos on taattua. Vaakamieheni pitää muutenkin huolen, että sängyssä tehdään muutakin kuin nukutaan mutta ottaa iloisesti vastaan myös minun tekemäni aloitteet. Ainakin minun vaakamieheni pitää siitä, että koti on siisti ja paikat järjestyksessä, hän itsekin on järjestyksen ihminen, ahkera ja taloudellinen. Ulkonäöstään ja vaatteistaan mieheni pitää ihailtavaa huolta, minun ei tarvise niihin puuttua. Muista aina silloin tällöin kehaista vaakamiestäsi (syitähän löytyy), se piristää häntä kummasti!


      • sektioxnXZ
        peejii/jousimies kirjoitti:

        Ainakin oma vaakamieheni pitää siitä, että pukeudun aina tilanteen mukaan. Töissä asiallisesti ja siististi, kotona rennosti ja vähän seksustikin ja iltarinnoissa enemmän seksusti, lyhyttä hametta, verkkosukkaa, kireätä paitaa yms. Saan kullaltani silloin tällöin lahjaksi vietteleviä yö- ja alusasuja, itse ostan joskus jotakin rohkeampaa ja niillä yllätän armaani, ihailu ja kiitos on taattua. Vaakamieheni pitää muutenkin huolen, että sängyssä tehdään muutakin kuin nukutaan mutta ottaa iloisesti vastaan myös minun tekemäni aloitteet. Ainakin minun vaakamieheni pitää siitä, että koti on siisti ja paikat järjestyksessä, hän itsekin on järjestyksen ihminen, ahkera ja taloudellinen. Ulkonäöstään ja vaatteistaan mieheni pitää ihailtavaa huolta, minun ei tarvise niihin puuttua. Muista aina silloin tällöin kehaista vaakamiestäsi (syitähän löytyy), se piristää häntä kummasti!

        kuulosta ;-D

        *kuola*


    • noo..

      ensin juttu toimii alussa liiankin hyvin,mutta sitte vaa'asta tulee esiin semmosia piirteitä mistä jousimiehenä en tykkää..liian itseppäinen ja komenteleva..joskus sai mut tuntumaan huonolta ihmiseltä tavalla puhua musta alentavasti.liian erinlaisia ihmisiä on mun mielestä..eri päämäärät.

    • tingelitangeli

      Jo 16 vuotta,eka 10v.kihloissa,sitten naimisiin.
      Jatkuvaa taisteluahan tämä on mutta se siitä tekeekin niin mielenkiintoista...päivääkään en vaihtais pois....

    • sineraalia

      KIINALAISESTA HOROSKOOPISTA JOS VAAKA EI OLE EMPAATTINEN NIIN SE ON SYVÄLTÄ...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      132
      2407
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      291
      2312
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      75
      1790
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      119
      1462
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      130
      1309
    6. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1308
    7. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      72
      1040
    8. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      1030
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      47
      925
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      901
    Aihe