Huuhaapalstan taso on vähän huonontunut, kun lueskelee joitain eilisiä ja öisiä juttuja, mutta jospa se taso siitä vielä nousee.
Jollain on ollut paha olo ja toivotaan et olo olisi parempi jatkossa.
Oikein hyvää päivänjatkoa kaikille :=))))))))
Huomenta kaikille :=)))))))))))
19
1507
Vastaukset
- kipparinoma
Kaikille :o)))))))
Tulossa aurinkoinen ja kaunis sää...Sellainen ihanteellinen työilma sisätiloissa:o/ Hyvä päivä tänään.....=:0)))))))
- kippari
vaan sinulle ja muille huuhaa porukalle:=)Niin jutut tuntuu toisilla menevän överiksi mut mikä tekee et sellaista tapahtuu kurja olo tai joku sellainen ilmeisesti :=/
- rahtari evk
mitäs kipparil kuuluu joko alkaa vaivat häviimään mun pitää lähettää sul meilii mut oon unohtanu koko asian mut korjaan sen asian
- sweet_lemon...
rahtari evk kirjoitti:
mitäs kipparil kuuluu joko alkaa vaivat häviimään mun pitää lähettää sul meilii mut oon unohtanu koko asian mut korjaan sen asian
pitkästä aikaa, moi :)
Iloista kevättä sullekin! - rahtari evk
sweet_lemon... kirjoitti:
pitkästä aikaa, moi :)
Iloista kevättä sullekin!sullekkin pitkästä aikaa ja hyvää kevättä sullekkin miteson menny viimeaikoina
- sweet_lemon...
rahtari evk kirjoitti:
sullekkin pitkästä aikaa ja hyvää kevättä sullekkin miteson menny viimeaikoina
menee, kesä lähenee :)
- kippari
rahtari evk kirjoitti:
rahtari:=)No kuule ei tässä viellä kunnossa olla et kovasti odotan et sellainen lääkäri löytyisi joka saisi mut kuntoon alkaa voimat pikkusen hiipuu kun jo vuoden kipeenä ollut.Mut rahtari eihän me periksi anneta et sinäkään;=)mut paa mailia niin vastailen sulle sit:=)))
- perskuti
Tänään täytyy tehdä jotain rutiineista poikkeavaa muuten päivät kulkee kuin sohjossa tallustais.
Lähden avantouinnille, elämäni ensimmäisen kerran huh huh...Onhan sitä tullut aijemminkin pulahdettua jäihin kun on saaristossa syntynyt, mutta koskaan ei vapaaehtoisesti.
Näille palstaörveltäjille vois kylmä kylpy olla paikallaan, alkais veri kiertää muuallakin kuin jalkojen välissä.
Typy, nyt alan tietoisesti vastustamaan maan vetovoimaa ja alan hymyilemään itselleni, jotten sanoisi että nauramaan:))DD
Joka tapauksessa, hyvää päivänjatkoa Sinulle:=))- bag_gie
rohkiaa aloittaa avantuinti tähän aikaan vuodesta*hrr*
Mutta kyllä kaikki jotka tiedän avannossa polskivan kovasti kehuvat joten siitä vain :)
mie joka syksy meinaan aloittaa mut ain jää :\ - perskuti
bag_gie kirjoitti:
rohkiaa aloittaa avantuinti tähän aikaan vuodesta*hrr*
Mutta kyllä kaikki jotka tiedän avannossa polskivan kovasti kehuvat joten siitä vain :)
mie joka syksy meinaan aloittaa mut ain jää :\Kavereiden pitäis tulla hakemaan puolilta päivin.
Pitäisköhän laittaa kuumemittari sopivan lämpöiseen veteen n.38 astetta?
Vai maksaisko vedon/koppa kaljaa?
Jotenkin on vähän "hätänen" olo:=)) - bag_gie
perskuti kirjoitti:
Kavereiden pitäis tulla hakemaan puolilta päivin.
Pitäisköhän laittaa kuumemittari sopivan lämpöiseen veteen n.38 astetta?
Vai maksaisko vedon/koppa kaljaa?
Jotenkin on vähän "hätänen" olo:=))kopasta kaljaa yks suomalainen avantouinnin kestää=D
pistä silmät kiinni ja aattele isänmaata o:)
tai sitä kaljakoppaa ;D
*kannustaa*
- AMR-52
....kaikil..)) on vissii sukupolven vaihos menos tääl.eli "kehitystä" tapahtuu tääl niiko livessäkin,mitä tapoihin tulee..
- bag_gie
aurinkoista huomenta :D
Ai on täällä haraastettu verbaalista monimuotoisuutta, en ole vielä kerinny tutustua, ei ilmeisesti kannatakaan :)
Miul ei ole paha olo vaikka yöllä tuli vähän valvottua o:) - sweet_lemon ejk
Niinpäs vähän näyttää.. surullista :(
Mutta tuohonhan lääke voisi olla se, että kaikki kirjottaa parempia juttuja... ja paljon, hukkuis nuo höpöjutut sinne sekaan... Toisaalta ei täällä kukaan viihdy, jos meno on tuollaista... en tiedä.. *huokaus*
Jokatapauksessa aurinkoisia kevätpäiviä, toivon! - yksitypy
MM asiattomasta poistosta :=))))
oli syytä poistaakin *poistohan oli asiallinen - eheh*
Täällä jossain - Suomessa edelleen, MM.- yksitypy evk
Man-of-Mystery kirjoitti:
oli syytä poistaakin *poistohan oli asiallinen - eheh*
Täällä jossain - Suomessa edelleen, MM.kun kiireissään yrittää asiallisesti kirjoittaa :=))
Mutta ymmärsit mitä tarkoitin :=))) yksitypy evk kirjoitti:
kun kiireissään yrittää asiallisesti kirjoittaa :=))
Mutta ymmärsit mitä tarkoitin :=)))ja totesin, että näköjään voin saada poistopyynnön telepatian(kin) välityksellä *en väännä rautalangasta*
Jatkuu, t. MM.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082545
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo411691Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1431315Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2971141Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3161109Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen231063Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe571053- 55946
Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H12875Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S21843