Huomenta kaikille :=)))))))))))

yksitypy

Huuhaapalstan taso on vähän huonontunut, kun lueskelee joitain eilisiä ja öisiä juttuja, mutta jospa se taso siitä vielä nousee.
Jollain on ollut paha olo ja toivotaan et olo olisi parempi jatkossa.
Oikein hyvää päivänjatkoa kaikille :=))))))))

19

1607

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kipparinoma

      Kaikille :o)))))))
      Tulossa aurinkoinen ja kaunis sää...Sellainen ihanteellinen työilma sisätiloissa:o/

    • Hyvä päivä tänään.....=:0)))))))

    • kippari

      vaan sinulle ja muille huuhaa porukalle:=)Niin jutut tuntuu toisilla menevän överiksi mut mikä tekee et sellaista tapahtuu kurja olo tai joku sellainen ilmeisesti :=/

      • rahtari evk

        mitäs kipparil kuuluu joko alkaa vaivat häviimään mun pitää lähettää sul meilii mut oon unohtanu koko asian mut korjaan sen asian


      • sweet_lemon...
        rahtari evk kirjoitti:

        mitäs kipparil kuuluu joko alkaa vaivat häviimään mun pitää lähettää sul meilii mut oon unohtanu koko asian mut korjaan sen asian

        pitkästä aikaa, moi :)
        Iloista kevättä sullekin!


      • rahtari evk
        sweet_lemon... kirjoitti:

        pitkästä aikaa, moi :)
        Iloista kevättä sullekin!

        sullekkin pitkästä aikaa ja hyvää kevättä sullekkin miteson menny viimeaikoina


      • sweet_lemon...
        rahtari evk kirjoitti:

        sullekkin pitkästä aikaa ja hyvää kevättä sullekkin miteson menny viimeaikoina

        menee, kesä lähenee :)


      • kippari
        rahtari evk kirjoitti:

        mitäs kipparil kuuluu joko alkaa vaivat häviimään mun pitää lähettää sul meilii mut oon unohtanu koko asian mut korjaan sen asian

        rahtari:=)No kuule ei tässä viellä kunnossa olla et kovasti odotan et sellainen lääkäri löytyisi joka saisi mut kuntoon alkaa voimat pikkusen hiipuu kun jo vuoden kipeenä ollut.Mut rahtari eihän me periksi anneta et sinäkään;=)mut paa mailia niin vastailen sulle sit:=)))


    • perskuti

      Tänään täytyy tehdä jotain rutiineista poikkeavaa muuten päivät kulkee kuin sohjossa tallustais.

      Lähden avantouinnille, elämäni ensimmäisen kerran huh huh...Onhan sitä tullut aijemminkin pulahdettua jäihin kun on saaristossa syntynyt, mutta koskaan ei vapaaehtoisesti.

      Näille palstaörveltäjille vois kylmä kylpy olla paikallaan, alkais veri kiertää muuallakin kuin jalkojen välissä.

      Typy, nyt alan tietoisesti vastustamaan maan vetovoimaa ja alan hymyilemään itselleni, jotten sanoisi että nauramaan:))DD
      Joka tapauksessa, hyvää päivänjatkoa Sinulle:=))

      • bag_gie

        rohkiaa aloittaa avantuinti tähän aikaan vuodesta*hrr*
        Mutta kyllä kaikki jotka tiedän avannossa polskivan kovasti kehuvat joten siitä vain :)

        mie joka syksy meinaan aloittaa mut ain jää :\


      • perskuti
        bag_gie kirjoitti:

        rohkiaa aloittaa avantuinti tähän aikaan vuodesta*hrr*
        Mutta kyllä kaikki jotka tiedän avannossa polskivan kovasti kehuvat joten siitä vain :)

        mie joka syksy meinaan aloittaa mut ain jää :\

        Kavereiden pitäis tulla hakemaan puolilta päivin.
        Pitäisköhän laittaa kuumemittari sopivan lämpöiseen veteen n.38 astetta?
        Vai maksaisko vedon/koppa kaljaa?
        Jotenkin on vähän "hätänen" olo:=))


      • bag_gie
        perskuti kirjoitti:

        Kavereiden pitäis tulla hakemaan puolilta päivin.
        Pitäisköhän laittaa kuumemittari sopivan lämpöiseen veteen n.38 astetta?
        Vai maksaisko vedon/koppa kaljaa?
        Jotenkin on vähän "hätänen" olo:=))

        kopasta kaljaa yks suomalainen avantouinnin kestää=D

        pistä silmät kiinni ja aattele isänmaata o:)

        tai sitä kaljakoppaa ;D

        *kannustaa*


    • AMR-52

      ....kaikil..)) on vissii sukupolven vaihos menos tääl.eli "kehitystä" tapahtuu tääl niiko livessäkin,mitä tapoihin tulee..

    • bag_gie

      aurinkoista huomenta :D

      Ai on täällä haraastettu verbaalista monimuotoisuutta, en ole vielä kerinny tutustua, ei ilmeisesti kannatakaan :)

      Miul ei ole paha olo vaikka yöllä tuli vähän valvottua o:)

    • sweet_lemon ejk

      Niinpäs vähän näyttää.. surullista :(
      Mutta tuohonhan lääke voisi olla se, että kaikki kirjottaa parempia juttuja... ja paljon, hukkuis nuo höpöjutut sinne sekaan... Toisaalta ei täällä kukaan viihdy, jos meno on tuollaista... en tiedä.. *huokaus*

      Jokatapauksessa aurinkoisia kevätpäiviä, toivon!

    • yksitypy

      MM asiattomasta poistosta :=))))

      • oli syytä poistaakin *poistohan oli asiallinen - eheh*


        Täällä jossain - Suomessa edelleen, MM.


      • yksitypy evk
        Man-of-Mystery kirjoitti:

        oli syytä poistaakin *poistohan oli asiallinen - eheh*


        Täällä jossain - Suomessa edelleen, MM.

        kun kiireissään yrittää asiallisesti kirjoittaa :=))
        Mutta ymmärsit mitä tarkoitin :=)))


      • yksitypy evk kirjoitti:

        kun kiireissään yrittää asiallisesti kirjoittaa :=))
        Mutta ymmärsit mitä tarkoitin :=)))

        ja totesin, että näköjään voin saada poistopyynnön telepatian(kin) välityksellä *en väännä rautalangasta*



        Jatkuu, t. MM.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe