Hei!
Ollaan tässä harkitsemassa muuttoa miehen & muksun kanssa Ketolanmäkeen, ja koska alue ei ole entuudestaan tuttu, haluaisin kysellä mielipiteitä? Minkälaista seutua, onko levottomuuksia, vai voivatko lapset kulkea keskenään? Yöelämä, nuoriso, onko paljon edullisia vuokrataloja, ulkoilumaastot, palvelut (päiväkoti,koulu siinä ovatkin) jne. Kaikenlaiset mielipiteet ovat tervetulleita :)
Ketolanmäki
12
5605
Vastaukset
- asukas
Kyllä on hyvä asua ketolanmäessä.
kaikki on likellä koulut,päiväkodit ja kaupat.Bussit kulkee hyvin.Etelä-nokia on arvostettua-aluetta.Uimaranta likellä ja kivat ulkoilureitit pitkin järvenrantaa yö elämä/kulku on hiljasta.
asunut alueella 8 1/2 v. - Kun et vaan...
Niin, kyllä Ketolanmäki on aika mukava paikka asua, mutta jos olet muuttamassa lapsinesi
yhteen Ketolanmäenkadulla sijaitsevaan vuokrakrs-
taloon, ota ensin selvää, haluatko todella muuttaa
siihen asumaan...- asiaa...
kyllä koskenmäki on ihan kivaa aluette ite oon asunu koskenmäessä kohta neljä vuotta ja olen viihtynyt. niin sanotuille tasa-taloille ei kannata muuttaa porukka siellä on kuulemma ala arvoista ja mikään ei säily ehjänä. kipeetä väkeä ovat!
- mulqvist
asiaa... kirjoitti:
kyllä koskenmäki on ihan kivaa aluette ite oon asunu koskenmäessä kohta neljä vuotta ja olen viihtynyt. niin sanotuille tasa-taloille ei kannata muuttaa porukka siellä on kuulemma ala arvoista ja mikään ei säily ehjänä. kipeetä väkeä ovat!
No entäs Mulkkulinna? Minkälaista on meno siellä nykyään?
- Minttuli
asiaa... kirjoitti:
Hmm, mitkä ovat ns. tasatalot?
Kiitokset kaikille tähän mennessä tulleista vastauksista! - Minttuli
mulqvist kirjoitti:
Näitä paikkojen lempinimiä.. :(
- Opastaja
Minttuli kirjoitti:
Näitä paikkojen lempinimiä.. :(
Mulkkulinna on ketolanmäenkadun ja kehontien risteyksen kohdalla. Tasatalot on sivan takana.
- asukas
Minttuli kirjoitti:
Hmm, mitkä ovat ns. tasatalot?
Kiitokset kaikille tähän mennessä tulleista vastauksista!ketolanmäessä ei ole tasataloja.Ne ovat koskenmäessä,1 km:n päässä pohjoiseen.Siwan takana rinnekadulla.Ketolanmäen kadulla on mulkkulinna,muttei niin paha kuin -80 luvulla
- Nimetön
asukas kirjoitti:
ketolanmäessä ei ole tasataloja.Ne ovat koskenmäessä,1 km:n päässä pohjoiseen.Siwan takana rinnekadulla.Ketolanmäen kadulla on mulkkulinna,muttei niin paha kuin -80 luvulla
Notkotie on nykyään lapsi ystävällinen lähiö, täys remontti kohta ohi.Remontin aikana karsittu pois pahimmat häiriköt ja juopot. tänne asumaan vaan.
- tahtoo tietää
asiaa... kirjoitti:
Miten niin hajoo kaikki?
Millasta väkee asuu..? - naapuri-
mulqvist kirjoitti:
Hiljainen on talo nykyään, ainakin päältä katsoen...
- kyylä1
Talojen lähellä asuu ihme ukkoja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315326- 363701
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833263- 112505
- 292102
- 121987
- 1631866
- 1051352
- 141298
- 1371144