Kun puran egr systeemin,onko valmiita tulppia imu-ja pakosarjaan?Pitääkö signaalimuuntimen letkutus purkaa?
Hilpetöörit koppaan
2
542
Vastaukset
- T16
pakosarjaan voi löytää valmiina itse asiassa ainakin merkki liikkeessä. voi olla ja myös paikallisessa rautakaupassa tai liikkeessä mikä myy pultteja. Yksi hyväkeino on kun ottaa sen putken irti pakosarjasta niin siihen sarjaan jää semmoinen nippa.Hitsaa sen umpee tai sitten tekee kierteet sisäpuolelle ja kiertää pultin siihen paikalleen,jos nippa irtoaa suosiolla niin ei muuta kun vaa kiertää siihen tilalle sopivan pultin. Imusarjaan tekee muutaman millin pellistä semmosen levyn siihen eteen tai sitten leikkaa siitä alipaine kellosta kannan irti ja hitsaa reiän umpeen ja laitaa sen siihen paikalleen. Muistaakseni koneen kupeessa olevan lämpötunnistimen voi jättää siihen eli siinä ei ole läpireikiä mistä jäähdytys vesi karkaa ulos.Mutta sen voit tarkistaa avaamalla sen tunnistimen ja jos siellä ei ole läpi reikiä niin laitat takasi ja annat olla siellä.Ja muistat sitten katsoa imusarjaan tulevien alipainen liitäntöjen kohdalle tulpat tai jotain vastaavaa(suosittu on letkun pätkä ja siihen tiukka ruuvi).Ja egr alipaine letkut joutaa sen jälkeen hyllylle varalle jos ne on ehjiä.Egr:n alipaineletkut juotaa ottamaa pois.Niillä kun ei ole mitää virkaa sen jälkeen.Varmaan jäi vielä epäselväksi jotenkin.Mutta ainahan voi kysyä.
- Toinen T16
Kyselen kyllä,jos jotain ilmenee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932079Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671520YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741299Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2361180- 731160
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881086Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511031Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava243972Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51916Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891