Voittoporukka

Jyp rules

Onko kenelläkään pitempiaikaista kokemusta Voittoporukan peleistä? Itse olen pari kuukautta ollut mukana ja toistaiseksi plussan puolella.

22

16186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haluaa rahaa

      moi mikähän on se voittoporukka.

      • jyp rules

        tosta osoitteesta löytyy


      • negro

        NYT ÄLKÄÄ VAAN PISTÄKÖ PELITILILLE RAHAA ...ON IHAN OUTO VASTAANOTTAJAN TILINRO..VAROKAA


    • kalle

      Voitolla ollaan kokonaisuutena, ite ollut mukana 1½ vuotta, vaan on ollut pitkiä kausia jolloin on tullut tappiotakin tai mennyt tyyliin omat takaisin. Olen kaikissa peleissä mukana, tosin erilaisin panostuksin.

      Itse suhtaudun pelaamiseen siten, että olen aina varautunut häviämään sijoitukseni niin porukoissa kuin omissa peleissäkin. Ikinä ei voi tietenkään tietää peleistä, vaan porukan pyörittäjät pelaavat mielestäni järkevästi, ettei liian pieniä kertoimia / voittoja. Kuitenkin esim. vaikka vakiossa on miltei aina vähintään kasa 11 ja 10 oikeita tuloksia, niin niinä kierroksilla jäädään yleensä vähän tappiolle, kun pelattuja rivejä on niin paljon. Kuitenkin kahtatoista ja kolmeatoistakin on näkynyt, jolloin on tullut panos n monikymmenkertaisena takaisin. Mikäli pelaa koko ajan samalla panoksella, tarkoittaa tämä sitä että "ilmaisia kierroksia" on sitten kertaistuksen määrä (miinus yksi). Rivien määrä on aika iso, joten 10 eurolla tai kahdella ei kovin paljon saa, vaan toisaalta eipä tappiokaan kovin iso ole.

      Itse pelaan vuodessa useammalla tonnilla, erilaisen näkemyksen vuoksi lähdin mukaan aikoinani.

    • Pelisijoittaja

      Optimissa mukana nyt 2 vuotta, sijoitetun pääoman tuotto yli 100% kun antaa vaan rahan pyöriä siellä matematiikan mukaan eikä hötkyile jos tulee joskus takkiinkin.. kyllä se siitä aina korjaantuu.

      Bonussysteemi auttaa pitkän tähtäimen kannattavuutta vielä, vaikka onkin yhdessä pelissä pienen näköistä.. se kun toistetaan monta kertaa niin se alkaa vaikuttaa siihen missä mennään.

    • iik

      Voittoporukka.uusi kusetusjuttu. Pisän tilinumeron niin lähettäkää rahanne mieluimmi minulle

      • pojat!

        Mukana jo yli vuoden ja plussalla ollaan. Pelaan tosin aika pienin panoksin.


      • rahaa
        pojat! kirjoitti:

        Mukana jo yli vuoden ja plussalla ollaan. Pelaan tosin aika pienin panoksin.

        Kolme kertaa osunu jo viime syksystä niin, että koko potti Voittoporukalle. Eli voittoporukka ainoastaan pelannut oikean rivin. Vikasta tulee rahat ens viikon loppupuolella. Viimeks viime viikolla oli supermonivedossa maalin päässä ettei olis tullu koko potti, vaikka ihan kiva voitto nytkin, ja vakiossakin oli viikolla 7 13 oikein.

        Eihän noi yksittäiset voitot hurjia oo, mutta kun niitä tulee joka viikko monta, ni kyllä siitä kertyy ku laittaa vaan panosta.


    • mikke

      ihan ok muuten, mutta eivät maksa voittoja pelitilille kun aina kestää viikkoja vaikka veikkaus maksaa heti.

      • Porukkalainen

        Ei Veikkaus maksa mitään yli 20 000 euron voittoa kenellekään ilman 21 päivän protestiaikaa, ja Voittoporukan voitot ovat tietysti aina koko porukan voittoja ja koko summa tuppaa menemään oikeastaan nykyään koko ajan yli tuon rajan...


    • osuma!

      Olisi taas kannattanut olla mukana, voittoporukka osui lähes neljän miljoonan kertoimeen :) Kuusinkertaisena panokset takaisin.

      • Hudedude

        Noin kuukausi sitten pelasin v75 10€ panoksella sain rahat yli 50 kertasena takasin, eli yli 500€. Voittoporukka lunasti tuolloin yksin koko 300 000 euroa


    • tennari

      200€ on jo mennyt, joten ei huuhaa.ta koko juttu

    • tennari

      200€ jo mennyt...ei pidä kyllä noi hienot käppyrät paikkaansa. huuhaata koko juttu

      • tosi.pessimisti

        Samaa mieltä minäkin olen. Huuhaa hommaa. Supermonari veikattiin oikein ja kerroin oli yli 200000, mutta kuitenkin voitto vain noin 2 * panos. Pitäis olla todella suuria kertoimia, että pysyis voitollisena. Olen tehnyt omasta osallistumisesta käppyröitä ja ei todellakaan mene lähellekkään samanlailla kuin voittoporukan sivuilla julkaistut käppyrät... Tai ovat samanlaisia mutta suunta on vain eri :) No pelaan kunnes alkuun sijoittamani rahat loppuu. Lisää en laita. Ellei suunta käppyrässä pikku hiljaa ala muuttumaan niin ei tarvi enää montaa kuukautta seurata.


      • minipeluri
        tosi.pessimisti kirjoitti:

        Samaa mieltä minäkin olen. Huuhaa hommaa. Supermonari veikattiin oikein ja kerroin oli yli 200000, mutta kuitenkin voitto vain noin 2 * panos. Pitäis olla todella suuria kertoimia, että pysyis voitollisena. Olen tehnyt omasta osallistumisesta käppyröitä ja ei todellakaan mene lähellekkään samanlailla kuin voittoporukan sivuilla julkaistut käppyrät... Tai ovat samanlaisia mutta suunta on vain eri :) No pelaan kunnes alkuun sijoittamani rahat loppuu. Lisää en laita. Ellei suunta käppyrässä pikku hiljaa ala muuttumaan niin ei tarvi enää montaa kuukautta seurata.

        Kyllä panos voi kertautua pienemmälläkin kertoimella. Porukka käyttää pelatessaan matematiikkaa ja usein pienenkin kertoimen peli on osunut hyvällä kertaistuksella. Jos tähän(kään) pelimuotoon ei usko, niin sitten on varmaan koetettava nettipokeria.


    • PELAAJA 35v

      NYT KYLLÄ MENI HERMOT TÄHÄN VOITTOPORUKKAAN TÄNÄÄN 29.1.08 JÄÄKIEKKOMONIVETO TULOKSET OLI 2-4, 2-3, JA 6-4 VOITTOPORUKKA OLI PELANNUT 2-4, 2-3 JA viimeseen kohteessn 6-0,6-1,6-2,6-3,6-5 MITÄ HELVETTIÄ JÄTETTY 6-4 VÄLISTÄ..RIVIT TÄYTYY TIETÄÄ NÄKÖJÄÄN ENNENKUIN TULEVAT NÄKYVIIN PELIPORUKKAAN..NYT LOPPU.

      • member 06 asti

        Kyllä on kärsimätöntä porukkaa..ei kai kukaan kuvittele et pelaamalla parit pelit voittoporukkaan ni johan kohta ollaan miljonäärejä.Ite oon ollu mukana 200€ alkupääomalla vajaa pari vuotta ja nostanut voittoja 1500€..paskaa säkää vaan jos on liittynyt sillä hetkellä kun tulee muutama hutikierros.Mut pitkäs juoksus plussalla enemmän ku omilla tai minkään muunkaan vihjepalvelun peleillä.Ja panostuksesta sen verran et superiin ja lätkämonariin moninkertainen panos verrattuna muihin peleihin,V75 ja vakioonkin kannattais kuulemma satsata mut ainaki mulla ne on vähän pakkasella,mut niihin ku osuu ni voitotki on suurempia.Jos oisin alusta asti sijoittanut pelkästään lätkämonariin ja superiin kaikki panokset ni sit oisin jo melkein miljonääri!! :D


      • member 06 asti kirjoitti:

        Kyllä on kärsimätöntä porukkaa..ei kai kukaan kuvittele et pelaamalla parit pelit voittoporukkaan ni johan kohta ollaan miljonäärejä.Ite oon ollu mukana 200€ alkupääomalla vajaa pari vuotta ja nostanut voittoja 1500€..paskaa säkää vaan jos on liittynyt sillä hetkellä kun tulee muutama hutikierros.Mut pitkäs juoksus plussalla enemmän ku omilla tai minkään muunkaan vihjepalvelun peleillä.Ja panostuksesta sen verran et superiin ja lätkämonariin moninkertainen panos verrattuna muihin peleihin,V75 ja vakioonkin kannattais kuulemma satsata mut ainaki mulla ne on vähän pakkasella,mut niihin ku osuu ni voitotki on suurempia.Jos oisin alusta asti sijoittanut pelkästään lätkämonariin ja superiin kaikki panokset ni sit oisin jo melkein miljonääri!! :D

        ...kärsimätöntä ja mitään käsittämätöntä. Ite alotin vuosi sitten satkulla ja nostin sen viime alkukevään ison (rahat 50-kertaisena takasin)ravivoiton jälkeen 2500. Jotain kritisoitavaakin kuitenkin on, Vakion (tuli muuten tänään 13 oikein) rivimäärät on mun mielestä liian isot ja kyllä tossa just olleen tappioputken aikana oli tilanteita, jossa viime hetken maali nosti kerrointa ja oli ihan yhtä todennäköinen kuin edellinenkin tulos, mutta kuitenkaan se rivi ei ollut enää mukana. Vaikeaa se tietty on.


      • te nnaro
        member 06 asti kirjoitti:

        Kyllä on kärsimätöntä porukkaa..ei kai kukaan kuvittele et pelaamalla parit pelit voittoporukkaan ni johan kohta ollaan miljonäärejä.Ite oon ollu mukana 200€ alkupääomalla vajaa pari vuotta ja nostanut voittoja 1500€..paskaa säkää vaan jos on liittynyt sillä hetkellä kun tulee muutama hutikierros.Mut pitkäs juoksus plussalla enemmän ku omilla tai minkään muunkaan vihjepalvelun peleillä.Ja panostuksesta sen verran et superiin ja lätkämonariin moninkertainen panos verrattuna muihin peleihin,V75 ja vakioonkin kannattais kuulemma satsata mut ainaki mulla ne on vähän pakkasella,mut niihin ku osuu ni voitotki on suurempia.Jos oisin alusta asti sijoittanut pelkästään lätkämonariin ja superiin kaikki panokset ni sit oisin jo melkein miljonääri!! :D

        Taidat olla itse peliporukan järjestäjistä eli paskapuhetta....kukaan tutuistani ei ole voittanut täällä mitään, vaikka olisivat pelannet miten. Kaikilla tuntemillani tyypeillä on mennyt
        useita satoja euroja tähän huijaukseen. Hyvä yritys muuten kirjoittaa tänne skeidaa...


      • pelaaja x
        te nnaro kirjoitti:

        Taidat olla itse peliporukan järjestäjistä eli paskapuhetta....kukaan tutuistani ei ole voittanut täällä mitään, vaikka olisivat pelannet miten. Kaikilla tuntemillani tyypeillä on mennyt
        useita satoja euroja tähän huijaukseen. Hyvä yritys muuten kirjoittaa tänne skeidaa...

        heinäkuusta 07 monivetoja pääasiassa pelanneena n. 50€/ sijoitus- ja perusmoniveto eli n. 100€ suurinpaan osaan monareista. Pääsääntöisesti olen ollut tappiolla, nyt saldo on n. 800 € pakkasella.


    • Petit free

      VOITTOPORUKKA EI OLE ESIM. 24.1.2011 MAKSANUT SALIBANDY MONIVETO VOITTOA!
      ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET PISTÄKÖ ENÄÄ EUROJA SINNE.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      75
      2270
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1771
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      162
      1629
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1392
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1388
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1251
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1119
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1063
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1062
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      948
    Aihe