Kepukat kuumina

Kepu kävi tänään jo tosi kuumana, kun eduskuntaryhmä piti kriisikokoukstaan. Varapuheenjohtaja Antti Rantakangas mätki olan takaa Heinäluomaa siitä, että tämä on alkanut käytännössä johtaa hallitusta. Rantakangas ei paljon sanojaan varonut, sillä moitteet voidaan tulkita myös niin, että hänen mielestään Vanhanen on täysin alistunut Heinäluoman narutettavaksi. Kansan kannalta se onkin hyvä asia, jos niin on.

Tiedotustilaisuudessa Vanhanen tuki Heinäluomaa vahvasti sanoen, että itse asiassa lompakon kiinni pitäminen maatalouskompensaatiovaatimuksia kohtaan on alunperin hänen ideansa. Matti siis haluaa ottaa kunnian siitä, mistä keput ovat hyökänneet Heinäluomaa vastaan. On tämä todella hupaisaa seurattavaa niin kuin nyt aina, kun kepukat söheltää. Tosin pääsyliput näihin sirkusnäytäntöihin tulevat kalliiksi, jos keput saavat tahtoaan läpi. Onneksi meillä on Matti, jolla on heikko tahto.

Mutta kyllä se siitä. Mölyätte sitten mahan täydeltä siellä Oulun puoluekokouksessa kuin irtipäässyt sonnilauma. Se helpottaa taas joksikin aikaa, kun päästelette paineita.

16

633

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • böndebundet

      Keskusta on sekasorron vallassa ja sinä kääntelet vielä veistä haavassa.

      • Otsikossa hymiö

        ...


    • keskustalainen

      sonnilauma kuin sosialidemokraattinen rottalauma.

      • !!!!

        Kuinka tosiksi todistatkaan nämä sanat:

        "Kepukat kuumina"


      • sinua
        !!!! kirjoitti:

        Kuinka tosiksi todistatkaan nämä sanat:

        "Kepukat kuumina"

        raukkaparkaa. Mahtaa elämäsi olla aika tylsää kun et minkäänlaista huumoria ymmärrä. Taidatkin olla näitä "kyrpä otsaan ja baanalle"-tyyppejä...


      • tahatonta kepuhuumoria
        sinua kirjoitti:

        raukkaparkaa. Mahtaa elämäsi olla aika tylsää kun et minkäänlaista huumoria ymmärrä. Taidatkin olla näitä "kyrpä otsaan ja baanalle"-tyyppejä...

        Onneksi kepu tekee kaikkensa hauskuuttaakseen minuakin.


    • kuin lumiukko.

      Lähes samalla vajaatasolla on tämä Eero-poju kuin edeltäjänsä seipääntaivuttaja. Seuraava rahasalkku voitaisiinkin hyvin luovuttaa Arto Brunkkarille niin taso säilyisi taatusti yhtä alhaalla.

      • YLE TV1

      • että tyhmyys

      • valehtelevat manniset
        että tyhmyys kirjoitti:

        olisi tarttuvaa?

        Joku ilkimys voisi kohta sanoa, että Vanhanen on kaikkien aikojen tyhmin pääministeri.
        Mutta ei tietenkään se ole totta.
        Kaikkien aikojen tyhmin pääministeri on Anneli Jäätteenmäki.


    • vedet virtaavat

      Jos vihollista ei voi voittaa, voi vihollisen yllättää tulvittamalla saarrokseen..


      Jos olisit fiksu, tajuaisit että pandoran lipas on aukaistu.

      Kun suomalainen alkaa puhua selvää ja suoraa suomea, siitä on leikki kaukana.
      Keskustalaiset ovat nousseet poteroista ja ryhmittyvät ratkaisutaisteluun.

      Jääkö jäljelle edes barrrikaadeja jälkipolville kertomaan päivästä, kun sosialismi Suomesta kitkettiin.

      Kukapa tietää, Otti Villekin viettää eläkepäiviä Kremlin puutarhassa..muurintäytteenä..

      • paniikissa ?

        Kokouspuheessaan Heinäluoma palasi vielä keskustan ja kokoomuksen yhteistyöhön presidentinvaalin toisella kierroksella. Heinäluoman mielestä vaalin kiihkossa rakenneltiin jo porvarihallitusta ja mukana näytti olevan "hyvin vaikutusvaltaisia voimia".

        - Me olemme nämä harrastukset kyllä huomanneet, Heinäluoma lisäsi.


      • porvarkiimaiset

        Nyt Tarja Halonen saa olla hetken rauhassa porvarikiimaisten hyöjjöyksiltä kun porvarivallankumousväkemme käy Eero Heinäluoman ja SDP:n kimppuun.... Hui kun pelottaa....

        Suomi24:n keskusteluille täytyy antaa kiitos. Tämäkin viestiketju osoittaa kuinka paljon Suomi24:n keskustelu säästää mielenterveys-toimistojen ja mielisairaaloiden kustannuksissa: Täällä voidaan päästää kaikki oikeistolaiset suolipäästöt ulos. Jos Kokoomus ja Keskusta on puolueiina yhtään niin mitätö sakkia kun useimmat tämänkin ketjun kirjoittajat, niin SDP pysyy vallassa sata vuotta.


    • Jaba_43

      Heinäluomahan on yhtä tyhmä kuin vastaava kepun uusi puheenjohtaja, Esko Aho, oli aikanaan.

      Samalla tavalla Heinäluoma nyt menee julkisuuteen paukuttelemaan henkseleitään ja ylimielisesti pröystäilemään sillä, mitä "me tulemme tekemään".

      Mistähän Heinäluomalle löytyisi "Sitra", kun hän seuraa Ahon kohtaloa SDP:n tulevan kannatuksen romahtamisen ja vaalitappion jälkeen.

      • kokoomusfundamentalismia..

        sairas mutta höpsö mies..


    • Anonyymi

      Mielipidepankille kunnia Kepukka- nimen lanseerauksesta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe