kaupunginjohtajan palkka

yyberi

""Loppusuoralle päässeiden Savonlinnan kaupunginjohtajaehdokkaiden palkkatoivomukset vaihtelevat 7500 eurosta 8300 euroon""

tuo o Itä-Savon teksti teeveeltä

Siis mitä ihmettä?? Melkei 50 000mk kuukaudessa siitä että mikään asia tässä kylässä ei muutu kuin pahempaan päin??

Nuo taitaa viel saada autot/bensat/ravintola lounaat yms lisäksi tohon

Edelleen jatkan suunnitelmani "Maaltapako 2006" toteutusta...

17

991

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sod

      nii ja sitten vielä ihmetellään miksi on niin paljon velkaantuneita ihmisiä... voisi tuosta palkasta tippua vähän savonlinnan kodittomille....

      • yyberi

        Savonlinnan kodittomille eli kurkusta alas??
        Noh...

        Jos järjestäs vaikka lapsille tai ihmisille jotain ohjelmaa nii ei ois nii nyrpeitä katseita jokapuolella. Mutta ei mitään laulajaa tyyliin Kirka


      • samanlainen
        yyberi kirjoitti:

        Savonlinnan kodittomille eli kurkusta alas??
        Noh...

        Jos järjestäs vaikka lapsille tai ihmisille jotain ohjelmaa nii ei ois nii nyrpeitä katseita jokapuolella. Mutta ei mitään laulajaa tyyliin Kirka

        helppoheikki,joka kutittaa joka kikan.Entinen huoltomies.


      • polly

        voit sitten kun valmistut mummoja tiputtelevaksi lähihoitajaksi luovuttaa osan palkastasi juopoille ja kodittomille:D Muutenkaan ymmärrä tollasta toisten palkoista poraamista! Lukekaa ittenne siihen pisteeseen, että voitte vaatia palkkaa! Ei se ole hölmö joka pyytää...itte olette valtuustonne äänestäny tai jättäny äänestämättä!


      • yyberi
        polly kirjoitti:

        voit sitten kun valmistut mummoja tiputtelevaksi lähihoitajaksi luovuttaa osan palkastasi juopoille ja kodittomille:D Muutenkaan ymmärrä tollasta toisten palkoista poraamista! Lukekaa ittenne siihen pisteeseen, että voitte vaatia palkkaa! Ei se ole hölmö joka pyytää...itte olette valtuustonne äänestäny tai jättäny äänestämättä!

        joo, mutta jos jonkun työn ottaa, eikö se olisi myös syytä hoitaa huolella..
        kaupunginjohtajalla on iso vastuu, eikös hänen tehtävänsä ole pitää kaupungissa asuvat ihmiset tyytyväisinä...

        täältä voi kyllä lukea tai kadulla kysyä nii ihmiset (etenkään nuoret) eivät tunnu viihtyvän

        hyvintehdystä työstä kuuluu saada palkka, mut onko asiat niin hyvin että siitä saa 8000euroa /kk kun muut makaavat masennuksissa ja rahattomana kotona??


      • polly
        yyberi kirjoitti:

        joo, mutta jos jonkun työn ottaa, eikö se olisi myös syytä hoitaa huolella..
        kaupunginjohtajalla on iso vastuu, eikös hänen tehtävänsä ole pitää kaupungissa asuvat ihmiset tyytyväisinä...

        täältä voi kyllä lukea tai kadulla kysyä nii ihmiset (etenkään nuoret) eivät tunnu viihtyvän

        hyvintehdystä työstä kuuluu saada palkka, mut onko asiat niin hyvin että siitä saa 8000euroa /kk kun muut makaavat masennuksissa ja rahattomana kotona??

        palkkaa ja kelle hän on vastuussa? Ei tuo palkka kuullosta edes pahalta! Otas selvää mitä muualla maksetaan. Jos ei viihdy, niin voi vaihtaa maisemaa. Se kun on niin, että kotona olosta ei paljon makseta! Jos on valmis lähtee töiden perässä, niin töitä saa, jos taas luulee, että kouluttaa itsensä ja saa töitä Savonlinnasta niin erehtyy. Ei ole Savonlinnassa kovin montaa työllistäjää...


      • yyberi
        polly kirjoitti:

        palkkaa ja kelle hän on vastuussa? Ei tuo palkka kuullosta edes pahalta! Otas selvää mitä muualla maksetaan. Jos ei viihdy, niin voi vaihtaa maisemaa. Se kun on niin, että kotona olosta ei paljon makseta! Jos on valmis lähtee töiden perässä, niin töitä saa, jos taas luulee, että kouluttaa itsensä ja saa töitä Savonlinnasta niin erehtyy. Ei ole Savonlinnassa kovin montaa työllistäjää...

        "Kuka hänet palkkaa ja kelle hän on vastuussa??"

        hmm.. Kaupunkilaisethan hänet "palkkaa" ja hän on heidän pomonsa, mutta kaupunkilaiset ovat myös hänen asiakkaitaan...

        Ja asiakkaathan ne sitä "firma" loppupeleis pyörittää joten ne olis syytä pitää tyytyväisenä...

        alkaa mennä liian vaikeeks :D
        vois mennä koisii et jaksaa aamulla lähtee töihi


      • sod
        polly kirjoitti:

        voit sitten kun valmistut mummoja tiputtelevaksi lähihoitajaksi luovuttaa osan palkastasi juopoille ja kodittomille:D Muutenkaan ymmärrä tollasta toisten palkoista poraamista! Lukekaa ittenne siihen pisteeseen, että voitte vaatia palkkaa! Ei se ole hölmö joka pyytää...itte olette valtuustonne äänestäny tai jättäny äänestämättä!

        voi pikku pollya kun ei tiedä lahihoitajan palkoista mitään... kun sillä tulee niukasti toimeen, ja tetääkös polly sitä kuinka paljon on tälllä hetkellä työttömiä korkeakouluista valmistuneita tradenomeja yms... lista jatkuu... mieleummin opiskelee sellaisen ammatin että saa leipää pöytään, eittei tarvitsisi äidiltä rahaa pyytää, niinkui n sinä polly teet.


      • sod
        polly kirjoitti:

        voit sitten kun valmistut mummoja tiputtelevaksi lähihoitajaksi luovuttaa osan palkastasi juopoille ja kodittomille:D Muutenkaan ymmärrä tollasta toisten palkoista poraamista! Lukekaa ittenne siihen pisteeseen, että voitte vaatia palkkaa! Ei se ole hölmö joka pyytää...itte olette valtuustonne äänestäny tai jättäny äänestämättä!

        sinä se et sitten polly tiedä mitään, ei kaikki kodittomat ole juoppoja, ja alkoholismi on sauraus joka voi johtua geeneistä, pentu sinä olet, mee kotiis kasvamaan


      • Polly
        sod kirjoitti:

        voi pikku pollya kun ei tiedä lahihoitajan palkoista mitään... kun sillä tulee niukasti toimeen, ja tetääkös polly sitä kuinka paljon on tälllä hetkellä työttömiä korkeakouluista valmistuneita tradenomeja yms... lista jatkuu... mieleummin opiskelee sellaisen ammatin että saa leipää pöytään, eittei tarvitsisi äidiltä rahaa pyytää, niinkui n sinä polly teet.

        punkkari, ettei ihan tradenomin papruilla ole asiaa kaupunginjohtajaksi? Lue ittes lakimieheksi, niin saat parempaa palkkaa! Mikäs pakko sitä on sellaisille aloille suuntautua, missä ei ole töitä? Onko pakko olla hölömö? Mitä sinäkin opiskelija kenekään palkoista tiijät, käy ensin se koulus loppuun ja uhoile sitten! Voin valaista, että et tule keesipäisenä ja lävistettynä hoitajan hommia saamaan joten katotaan sitte miten se tukka lähtee ja killuttimet lentää...Katotaan loppuuko se erilaisuus vai menetkö soskuun itkee...


      • kuukkeli
        sod kirjoitti:

        sinä se et sitten polly tiedä mitään, ei kaikki kodittomat ole juoppoja, ja alkoholismi on sauraus joka voi johtua geeneistä, pentu sinä olet, mee kotiis kasvamaan

        Siis oisko sulla jotai mustaa valkosella tosta "Alkoholismi on sairais" jutusta?? Etenkii siitä et se on perinnöllistä..
        Siis saako lapsi syntyessään jonku geenin joka pakottaa sen isona ryyppäämää ittesä paskaks??

        sori täysin ohi aiheesta


    • Poismuuttaja

      Ihan sika palkka, jos ottaa huomioon kuinka Savonlinnalla menee. Savonlinna on ollut jo vuosia poismuuttojen kärjessä, missä vika? Taidan tehdä, kuten tuhannet viisaat ovat jo tehneet: muutan semmoseen paikkaan, jossa on mahdollisuus työllistyä ja elää.

      • sod

        kun eihän täällä ole kuin toisten kyttääjiä niinkuin tuo polly.... mistään ei voi keskustella kun heti ollaan haukkumassa... rasisteja täällä on niin kauhiasti. töitä ei ole, tottahan se on.


      • Polly
        sod kirjoitti:

        kun eihän täällä ole kuin toisten kyttääjiä niinkuin tuo polly.... mistään ei voi keskustella kun heti ollaan haukkumassa... rasisteja täällä on niin kauhiasti. töitä ei ole, tottahan se on.

        pillitä ipana!!! Katos miten asiallinen olit jo toisessa viestissäs kun mummoi mollasit! Äläkä puhu asioista joista et tiedä. älä edes yritä jooko... jos lähihoitajan palkalla elää niukasti, milläs työttömät elää? Menonsa pitää suunnitella tulojensa mukaisesti! Ja mä olen hoitanu alkoholisteja toisin kuin sinä ja siinä kyllä ruussunkuvat rapisee...tuut näkees!


    • Kaupunginjohtajien ja ylempien virkamiesten pitäisi seurata tilannetta sen mukaan mitä muilla asukkailla menee.

      Herrat vetävät rahaa ihan liikaa työstä jossa ei paljon päivä paina.

      Ehdotus:

      Savonlinnan kaupunginjohtajan palkkaa alennetaan niin, että siitä saa maksimissaan 5500€ kuussa tai 5200€ maassa. Myös muilta johtavilta virkamiehiltä alennetaan palkaa minun käskystäni 7,5% tai ei kunnian kukko laula liituraidoille.

      • Paukapääkalle

        pääs ääneen ja tosi järkevästi ufo KUUSTA oot.


      • kake kalattomalta

        minun palkkoo ei ainakkaan puoteta!!!mie essiinnyn lähiaikoina erinnäisissä tapahtumissa ja on miullakkiin puku,siis se essintymis asu!! silti minun palkkoo ei saa tiputtee,mutta jos sie rules saisit sen läpi menemmään sen 5200 €ukkoo nii miten olis,voisit sie samalla vuattii minullekkiin selaseen summaan? sillon olis Kakella omituiset olotilat menneillään,en mie enee sitte halluis etes siihen naitvissiin laulajakskaan,sinne kato ehtivät laulajoo!!! voivat ottoo minun tilalle sitten jonkun huonomman jos saat mulle sen 5200 järjestettyyn,nyt pittää mennä saunaan ja sitten ajattelin lähtee karaokeen ja vetästä sen partisaanivalssin!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      173
      1676
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      107
      969
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      85
      809
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      653
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      190
      450
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe